Ik heb dat nooit begrepen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel
VPN, bij elke reconnect gratisch een nieuw IP![]()
IP-hoppen ftw!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Werkt als een tiet. 1 klikje en ik heb een nieuw IP![]()
Om netwerken te scheiden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen.
Het IP-adres van mijn computer is heel anders, dan het IP adres wat ik moet opgeven als ik naar mijn router connect.
En nou zal je zeggen: ja duh, je router heeft een ander adres dan je computer.
Maar waarom moet je bij elke computer dan een ander IP adres opgeven?
Altijd iets van 192.268.1.x
Like I care, zit zo goed als alles al op en aan. Face it, orgineel kun je niet meer zijn als je leased.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Je ziet ze steeds vaker in je binnenspiegel opdoemen, met hoge snelheid uiteraard.
Het is de nieuwe passat onder de leaserijders
Zodoende!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Om netwerken te scheiden.
Jij krijgt van je provider 1 IP-adres, dat is jouw adres voor de buitenwereld. Zie het als een "huisadres".
Jij hebt echter meerdere computers (net als je een huis, dat heeft meerdere kamers). Elke computer krijgt "binnenshuis" een ander IP (192.168.1.x) Net zoals elke kamer een eigen nummer (naam: woonkamer bijv.) heeft.
Je router(voordeur/hal) heeft 2 adressen. 1 naar buiten toe (IP van je provider) en 1 naar binnen toe (192.168.1.1; "voordeur" of "hal" ofzo). De router maakt de vertaalslag van binnen naar buiten (interne en externe adressen) en vice versa. Hij zorgt als het ware dat alles wat naar binnen en naar buiten komt goed geadresseerd wordt.
Elke computer in jouw netwerk heeft dus zijn eigen (interne) IP zodat de router kan bepelen welk verkeer naar welke computer moet en ervoor kan zorgen dat dat ook gebeurt.
zodoende.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Om netwerken te scheiden.
Jij krijgt van je provider 1 IP-adres, dat is jouw adres voor de buitenwereld. Zie het als een "huisadres".
Jij hebt echter meerdere computers (net als je een huis, dat heeft meerdere kamers). Elke computer krijgt "binnenshuis" een ander IP (192.168.1.x) Net zoals elke kamer een eigen nummer (naam: woonkamer bijv.) heeft.
Je router(voordeur/hal) heeft 2 adressen. 1 naar buiten toe (IP van je provider) en 1 naar binnen toe (192.168.1.1; "voordeur" of "hal" ofzo). De router maakt de vertaalslag van binnen naar buiten (interne en externe adressen) en vice versa. Hij zorgt als het ware dat alles wat naar binnen en naar buiten komt goed geadresseerd wordt.
Elke computer in jouw netwerk heeft dus zijn eigen (interne) IP zodat de router kan bepelen welk verkeer naar welke computer moet en ervoor kan zorgen dat dat ook gebeurt.
Je moet niet alles zo negatief opvattenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Like I care, zit zo goed als alles al op en aan. Face it, orgineel kun je niet meer zijn als je leased.
Ik had dan nog een aparte mazda 3, die zie je niet zo supervaak. Maar nu hebben we die standaard merken, dus we nemen wel een aparte kleur maar
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zodoende.
Weer wat geleerd op vrijdag ochtend
wat is bepelen?
oh?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Bepelen is een MPGiaanse tiepvaut (tikfout) waar de 2e e een a had moeten zijn. Bepalen dus.
maak er maar vast 1, ik ben even orde op zaken aan het stellen hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:57 schreef OA het volgende:
Eer, wanneer komt dat reltopic?![]()
Of zal ik er eentje maken?![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Bepelen is een MPGiaanse tiepvaut (tikfout) waar de 2e e een a had moeten zijn. Bepalen dus.
Ik moet ook eerst nog even wat doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maak er maar vast 1, ik ben even orde op zaken aan het stellen hier.
Whehequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh?
Dat had ik nooit kunne gokken
Ja daaaag, je zit hier niet voor je eigen plezier hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
post eens niet zoveel
Zo kan ik nooit rustig andere topics bekijken
ohnee, ik zit hier onder dwang.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja daaaag, je zit hier niet voor je eigen plezier hoor![]()
FF een nieuwssite checken.....![]()
Heeey! Je krijgt er wel voor betaald hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohnee, ik zit hier onder dwang.
Dat is waar ook.
he, zelfs mijn punten worden negatief opgevat hier, je raakt er gewend aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo negatief opvatten
Ik vind het helemaal geen verkeerde auto, zeg alleen maar dat je ze vaak ziet opdoemen.
Niet dat daar nou meteen per definitie mis mee is..
Maar wat houdt dat pakket nou in?
Link!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:19 schreef OA het volgende:
Binnen een paar minuten verschijnt een topic in KLB.. hopelijk een reltopic![]()
Puick warrekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:19 schreef OA het volgende:
Binnen een paar minuten verschijnt een topic in KLB.. hopelijk een reltopic![]()
Prima karretje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
he, zelfs mijn punten worden negatief opgevat hier, je raakt er gewend aan
http://www.skoda.nl/home/(...)18716,_D0Lnl,00.html
Voor de KSC?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeey! Je krijgt er wel voor betaald hoor
Goed topic!quote:
quote:
ja, dat is waarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeey! Je krijgt er wel voor betaald hoor
Goed topic!quote:
Hier ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:55 schreef Pheno het volgende:
Oh, er wordt gebak getrakteerd, ook daar kom ik mijn stoel voor uit
WPzquote:
Ziet er zeer gaaf uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
he, zelfs mijn punten worden negatief opgevat hier, je raakt er gewend aan
http://www.skoda.nl/home/(...)18716,_D0Lnl,00.html
ik ga ook wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier ook.
Afscheid(je) van collega.
Hier vandaag ook al, nationale afscheidsdag?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier ook.
Afscheid(je) van collega.
Hier gaat niemand weg, is niemand jarig en heeft niemand iets anders te vieren. Geen vlaai dusquote:
goeie dagquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier gaat niemand weg, is niemand jarig en heeft niemand iets anders te vieren. Geen vlaai dus![]()
quote:
vdvquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:37 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen!
weer een dag vol huiswerk
Jortquote:
quote:
HFquote:
Vele plezierquote:
sukkeltjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef Knekwurst het volgende:
sepo
Knekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef Knekwurst het volgende:
sepo
Smakelijkquote:
Puick Topique Enriquequote:
quote:
quote:
Spammen!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:14 schreef OA het volgende:
Stinkende collega
Aangevallen door collega
Laatste dag.
Profiterende werknemer
4 puicke topiques voor leering ende vermaeck!!![]()
thx manquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:14 schreef OA het volgende:
Stinkende collega :r
Aangevallen door collega
Laatste dag.
Profiterende werknemer
4 puicke topiques voor leering ende vermaeck!!![]()
Hoe staat het met je kromme zin?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:16 schreef Bierik het volgende:
goeie dag wat dat aangaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |