Zal er dit weekend eens eentje maken, het zit nu nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien degene die ik straks van jou krijg met je nieuwe haircut![]()
![]()
Ik zie t anders wel zittenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zal er dit weekend eens eentje maken, het zit nu niet![]()
Proesttttttttquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zie t anders wel zitten![]()
oeh wat smooth
Zeg dat wel, saaie andere mensjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dit topic kan omgedoopt worden tot het Dylanesque en Magnolia-knuffel-topic zo langzamerhand
![]()
Och, is ook wel gezellig zo toch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:29 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zeg dat wel, saaie andere mensjes![]()
Ik vind van wel, maar ik kan me voorstellen dat het voor de anderen een stuk minder isquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Och, is ook wel gezellig zo toch.![]()
Die zijn waarschijnlijk al naar huis, of aan het werkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:33 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar ik kan me voorstellen dat het voor de anderen een stuk minder is
Oh ja, dat is waar..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die zijn waarschijnlijk al naar huis, of aan het werk
Vind t wel gezellig met jou![]()
Weet ik tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:36 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar..
Ik ben ook wel gezellig![]()
Engerd!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Weet ik tochHeej maar ik ben ook opeens een beetje aan t werk
![]()
Behalve een hele intieme conversatie tussen mij en mijn fokliefjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo ben ik weer. niets gemist zo te zien
Fokliefje klinkt op vrijdag toch heel andersquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Behalve een hele intieme conversatie tussen mij en mijn fokliefje![]()
dat besefte ik ook toen ik t schreefquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Fokliefje klinkt op vrijdag toch heel anders![]()
En toch op enter drukken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat besefte ik ook toen ik t schreef![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:01 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En toch op enter drukken?
Boef!![]()
Grinnikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:02 schreef Dylanesque het volgende:
Toch maar gaan daten dan dit weekend, ik zeg die verjaardag wel af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |