quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef -Magnolia- het volgende:
Groet vooral niet terug, ga gerust door met lelijke vrouwen plaatsen![]()
Hey lekkertje!quote:
Ik had gisteren al weekendquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens enthousiaste begroetingen![]()
Alles prima hier hoor, bijna weekend he![]()
Grinnik, dat is waar!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook speciaal![]()
Vanavond een verjaardag, zaterdag een vrijgezellenfeestjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Grinnik, dat is waar!![]()
Nog leuke plannen?
Zaterdag verjaardag, 's avonds uit eten, zondag naar de filmquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vanavond een verjaardag, zaterdag een vrijgezellenfeestjeDruk weekendje.. jij?
Dat wordt niet daten dit weekend schatquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:14 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zaterdag verjaardag, 's avonds uit eten, zondag naar de film![]()
Ook druk!
Stond dat in de planning?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat wordt niet daten dit weekend schat![]()
Geniet van je weekend!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
hele dag druk bezig, maar ik ga jullie zo weer verlaten ...
14:49 de trein naar huissssssssssssss, WEEKEND!!!!!!!
BIER! WHISKEY!
Heb al een leuke planning, dus zit nu even mijn tijd uit ..quote:
Nouja, planning.. beetje spontaniteit is nooit weg hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:17 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Stond dat in de planning?![]()
Dan moet ik even wat afzeggen![]()
Dat is waar!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja, planning.. beetje spontaniteit is nooit weg he![]()
Moggequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben er (weer), het loopt hier een beetje uit de hand geloof ik
hallo magnolia!
Ah toe, die is niet eens leuk!quote:
Tweede keer; doei doei jij ook!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb weekend, jullie ook alvast een prettig weekend!!!!
Ik vond die foto ook niet zo spectaculairquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:36 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ah toe, die is niet eens leuk!
Welke foto dan wel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik vond die foto ook niet zo spectaculair
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |