hebben die vrouwen bij jouw niet zo`n hyves vrienden club dan kun je daar foto`s vandaan raushenquote:
sorry dat mag ik niet meer.quote:
ja die ene rechter meisje op dit foto had al haar vakantiefoto`s op dat profiel staan die wilde ik er wel op posten, maar ze heeft ze allemaal weggehaald.quote:
Waardeloos, dan ga ik zelf maar even zoeken op google/fotoboekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:22 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja die ene rechter meisje op dit foto had al haar vakantiefoto`s op dat profiel staan die wilde ik er wel op posten, maar ze heeft ze allemaal weggehaald.
en ja gasten er stond ook een bikini foto op die ik nu dus niet kan laten zien![]()
Gewoon tot 16:30 waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef DavyE het volgende:
jongens moeten jullie ook een halve dag vandaag of een hele dag ?
gelukkig mag ik hier nog tot 12.30 zitten. vind het wel weer mooi geweest vandaagquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gewoon tot 16:30 waarschijnlijk
WAS OP HET RANDJE HÈ... WEL LEKKER KLEIN DUS ZO WEGGESCROLLED...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:51 schreef Dylanesque het volgende:
Godverdomme scroll scroll
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef -Magnolia- het volgende:
Groet vooral niet terug, ga gerust door met lelijke vrouwen plaatsen![]()
Hey lekkertje!quote:
Ik had gisteren al weekendquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens enthousiaste begroetingen![]()
Alles prima hier hoor, bijna weekend he![]()
Grinnik, dat is waar!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook speciaal![]()
Vanavond een verjaardag, zaterdag een vrijgezellenfeestjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Grinnik, dat is waar!![]()
Nog leuke plannen?
Zaterdag verjaardag, 's avonds uit eten, zondag naar de filmquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vanavond een verjaardag, zaterdag een vrijgezellenfeestjeDruk weekendje.. jij?
Dat wordt niet daten dit weekend schatquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:14 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zaterdag verjaardag, 's avonds uit eten, zondag naar de film![]()
Ook druk!
Stond dat in de planning?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat wordt niet daten dit weekend schat![]()
Geniet van je weekend!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
hele dag druk bezig, maar ik ga jullie zo weer verlaten ...
14:49 de trein naar huissssssssssssss, WEEKEND!!!!!!!
BIER! WHISKEY!
Heb al een leuke planning, dus zit nu even mijn tijd uit ..quote:
Nouja, planning.. beetje spontaniteit is nooit weg hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:17 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Stond dat in de planning?![]()
Dan moet ik even wat afzeggen![]()
Dat is waar!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja, planning.. beetje spontaniteit is nooit weg he![]()
Moggequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben er (weer), het loopt hier een beetje uit de hand geloof ik
hallo magnolia!
Ah toe, die is niet eens leuk!quote:
Tweede keer; doei doei jij ook!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb weekend, jullie ook alvast een prettig weekend!!!!
Ik vond die foto ook niet zo spectaculairquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:36 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ah toe, die is niet eens leuk!
Welke foto dan wel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik vond die foto ook niet zo spectaculair
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |