WAHAHAHAHA!!! Lijkt wel alsof je ze kan bestellen...quote:
wil je even je avatar veranderen. die leidt me afquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
WAHAHAHAHA!!! Lijkt wel alsof je ze kan bestellen...![]()
Dylanesque heeft wel gelijk dat het geen B&H-topic moet worden...
Dankuquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
WAHAHAHAHA!!! Lijkt wel alsof je ze kan bestellen...![]()
Dylanesque heeft wel gelijk dat het geen B&H-topic moet worden...
neem je ook smeergeld aan ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:30 schreef Dylanesque het volgende:
Sorry mensen, allemaal privé
Daarnaast kunnen we natuurlijk flutien naar een terugkeer van Seventees en Magnolia als we zo doorgaan
ik zou graag hun mening willen weten, over hoe wij over hen denken en zij overonsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:30 schreef Dylanesque het volgende:
Sorry mensen, allemaal privé
Daarnaast kunnen we natuurlijk flutien naar een terugkeer van Seventees en Magnolia als we zo doorgaan
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem je ook smeergeld aan ?
[INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie en zn maten! Deel 7quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem je ook smeergeld aan ?
je weet vast wel dat ik dat niet bedoelde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
[INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie en zn maten! Deel 7
Ik dacht dat je aangaf dat je geld teveel had en onbewust wat van je inkomen (verdiend door geen reet uit te voeren) wilde doneren aan kleine hondjes en katjes. Mijn foutquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je weet vast wel dat ik dat niet bedoelde.
ik nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
mja ineens heeft iedereen het druk
op vrijdag mwah denk het nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
mja ineens heeft iedereen het druk
nee ik wil geld doneren aan leuke vrouwen das wat andersquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aangaf dat je geld teveel had en onbewust wat van je inkomen (verdiend door geen reet uit te voeren) wilde doneren aan kleine hondjes en katjes. Mijn fout
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
[INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie en zn maten! Deel 7
die moeten zeker bepaalde dienstenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik wil geld doneren aan leuke vrouwen das wat anders
nee hoor , alles onder voorbehoud, ik ben geen beest hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:43 schreef DavyE het volgende:
[..]
die moeten zeker bepaalde dienstenvoor je verrichten of nie
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor , alles onder voorbehoud, ik ben geen beest hoor
jij beestquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb zin om te beesten, maar das wat anders
sorry, ik weet ook niet wat me bezieltquote:
Het is je onderbewuste beest dat andere beesten wil helpen door te doneren enzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, ik weet ook niet wat me bezielt
nee zon beestenboel wil ik niet hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het is je onderbewuste beest dat andere beesten wil helpen door te doneren enzo![]()
sorry
op watvoor onkuise bezigheden doel jij nou weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee zon beestenboel wil ik niet hebben.
(tenzij jij een leuk linkje post)
Nu weten we ook wat Kuno in z`n vrije tijd doetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Dief gooit buit weg van 10.000 euro
Uitgegeven: 31 augustus 2007 10:12
Laatst gewijzigd: 31 augustus 2007 10:13
AMSTERDAM - Een dief in Düsseldorf heeft niet goed naar zijn buit gekeken. Een door hem gestolen koffer met daarin 10.000 euro, heeft hij weggegooid met de buit er nog in.
Dit meldt Reuters. "Ik denk hij erg geïrriteerd zal zijn als hij er achter komt", aldus een politiewoordvoerder in de Duitse stad. De eigenaar van de koffer is een 57-jarige Iraanse zakenman, die op het vliegveld erachter kwam dat zijn bezit miste.
De koffer was wel geprobeerd open te maken.
Ach, hij heeft tenminste wel zijn 15 minutes of famequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Dief gooit buit weg van 10.000 euro
Uitgegeven: 31 augustus 2007 10:12
Laatst gewijzigd: 31 augustus 2007 10:13
domme dief
dat fotoboek van je werk natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
op watvoor onkuise bezigheden doel jij nou weer![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat fotoboek van je werk natuurlijk![]()
![]()
ja , en een heel leven met berouwquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ach, hij heeft tenminste wel zijn 15 minutes of fame![]()
Wow ik krijg opeens een deja vu naar een droom die ik deze week heb gehad, waar ik bewust 10 miljoen euro afsloegquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , en een heel leven met berouw
zijn die foto`s trouwens beveiligd ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
maar ik kan er weinig mee, staat hier op t intranet en k ga t echt niet uploaden ergens
niks dat een printscreentje niet kan oplossen toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:06 schreef DavyE het volgende:
[..]
zijn die foto`s trouwens beveiligd ?
Doe een dansjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:07 schreef DavyE het volgende:
[..]
maakt niet uit we zitten hier om elkaar te vermaken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
niks dat een printscreentje niet kan oplossen toch?
- maar volgens mij helemaal niet eigenlijk -
en als DavyE je nou 50 euro geeft ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
maar ik kan er weinig mee, staat hier op t intranet en k ga t echt niet uploaden ergens
Dan krijgt DavyE een biertje van mequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en als DavyE je nou 50 euro geeft ?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en als DavyE je nou 50 euro geeft ?
dat laat die achter op het groene bankje bij het hertenpark als ik naar huis gaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan krijgt DavyE een biertje van me
die foto bedoel jequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
mja dit schiet niet op zo .
nou davye wat was die link van hyves ook alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |