Binnenkort.. Ja, wel pril... (Ik ben zijn onbereikbare jufquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
wanneer gaan jullie s daten ? of is het nog in een te pril stadium >? of moet ik mn bek houden ? lol
Pril?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Binnenkort.. Ja, wel pril... (Ik ben zijn onbereikbare juf) en nee hoor,, typ lekker verder
![]()
of notuleren?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:12 schreef -Magnolia- het volgende:
Wil je er ook een verslag van trouwens?
Niet pril?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Pril?![]()
Ik ben ook wel benieuwd waar het heengaat, maar een tripje Delfzijl lijkt me best te doen
ja in 4 voud met fotosquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:12 schreef -Magnolia- het volgende:
Wil je er ook een verslag van trouwens?
Van het toeristische Delfzijl?quote:
magnolia voorziet ons straks van een presentatie, wees gerustquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:24 schreef Nineleven het volgende:
zo te zien heb ik veel gemist in de tijd dat ik even moest werken
Van wat ik ga koken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
magnolia voorziet ons straks van een presentatie, wees gerust
Kom je alweer eten?quote:
haha, nou kom maar op dan ben benieuwd!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
magnolia voorziet ons straks van een presentatie, wees gerust
Nou!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:40 schreef Nineleven het volgende:
[..]
haha, nou kom maar op dan ben benieuwd!![]()
jajaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nou!
Ik zet een pannetje met water op...
Wanneer dit kookt doe ik er penne in..
Dan gooi ik wat parmaham in stukjes in de pan...
Samen met stukjes paprika, tomaat en courgette...
Potje saus er bij...
Penne in het vergiet, opscheppen en saus er op....
Parmezaanse kaas en klaar!
Je weet niet wat penne zijn?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jajaen wat zijn in gods naam penne ??
toch niet : [afbeelding]
Inderdaad, dat was ook het eerste waar ik aan dacht bij "Penne"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jajaen wat zijn in gods naam penne ??
toch niet : [afbeelding]
Dat is heel erg lekker!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:47 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was ook het eerste waar ik aan dacht bij "Penne"![]()
Ben trouwens wel benieuwd wat voor iets het gaat worden met al die ingredienten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |