quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:50 schreef MadMaster het volgende:
Avro's Sterrenslag, uitspraak door Paul de Leeuw
Drie in één (Rogers zonder 'd', by the way)...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:06 schreef ElizabethR het volgende:
Twiki, Buck ROdgers, Bidibidi
MM +1quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:17 schreef MadMaster het volgende:
Some Broken Hearts Never Mend
Ik ga nu naar huis, ben over 30 minuten weer online...![]()
Whisky- en bierkenner...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:51 schreef Adjeuj het volgende:
Michael Jackson
Daar ging mijn hapje broodje eisalade....quote:
En is die vent dan Nigel Lawson?quote:
Zij is Angela Hartnett. Samen in Kitchen Criminals op BBC. Heel leuk, afvalrace voor niet-koks en zo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:35 schreef ElizabethR het volgende:
John Burton
Nou heel leuk!! Voor die takke homewrecker Hartnett heeft ie zijn vrouw en twee kinderen in de steek gelatenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:37 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Zij is Angela Hartnett. Samen in Kitchen Criminals op BBC. Heel leuk, afvalrace voor niet-koks en zo.
Sinds wanneer ligt Dorset in Ierland?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:44 schreef MadMaster het volgende:
O, die doe-het-zelf verbouwer in Ierland met z'n zelfgemaakte worstjes op de markt en zo...
Dat dan weer wel. Het programma heette ' Escape to River Cottage'quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb hem op TV gezien met zijn zelfgemaakte wijn en worstjes, groentewedstrijden, vee en zoektocht naar truffels...
Sjieke naam heeft iequote:Dacht dat dat in Ierland was. Maar aangezien ik z'n naam niet eens weet, zal dat ook de reden zijn dat ik dat fout heb....
hhhpsycho +1quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:05 schreef hhhpsycho het volgende:
Greenwich Mean Time
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |