Het is een begin, zullen we maar zeggen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:39 schreef Maringo het volgende:
enige zuid amerikaanse eilandengroep, want daar lijkt het wel op met die namen, die ik zo kan opratelen is de galapagos eilanden... maar de rest van vragen weet ik niet
Weer een stapje verder, hij zat er 5 weken om de natuur te bestuderen en baseerde daar grotendeels zijn theorie op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:46 schreef Adjeuj het volgende:
De bekendste bewoner van de Galapagos (als het die zijn) eilanden was Charles Darwin.? Nu begin ik heftig te twijfelen trouwens..
en goeiemorgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:53 schreef Pendri het volgende:
Galápagoseilanden, Charles Darwin, Ecuador.
Ja, net. Ik zit nu dat lied te luisteren en realiseer me net dat ik een vraag moet stellen. Even denken hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:55 schreef MadMaster het volgende:
Welkom Pendri, OP gelezen?
Pendri +1
Stand deel 984
Maringo 1
MadMaster 1
Pendri 1
Nieuwe vraag door Pendri...
Nope, al zit je natuurlijk wel goed met de tijd waarin ze liepen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:04 schreef Flitspaal het volgende:
Jesse Owens?
Ja, dat lijkt me idd beter (ik moest even snel een vraag verzinnen, deze kennis had ik toevallig paraat, en ik wilde het niet te makkelijk maken).quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:12 schreef Adjeuj het volgende:
Uit de OP:
Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
Er gaat echt niemand die tijd weten hoor, dus dat deel kun je beter weglaten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |