die dus, ben jij van het houtje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:21 schreef wyccie het volgende:
Nico ter Linden?
Ziektekostenverzekeraar...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:34 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen idee wat ONVZ is.
Bloedtransfusiedienst vind ik toch net niet goed genoeg, sorry. Ik reken het goed, want tsja...bloed is bloed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:35 schreef hhhpsycho het volgende:
sanquin?
Nooit binnengeweest? Goed om te doen, hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Nee, bloedtranfusiedienst, rij er bijna dagelijks langs...
De jury is er al weer uit.quote:
Jaren geleden, mijn schoonvader werkte daar aan de Plesmanlaan in Amsterdam.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:40 schreef wyccie het volgende:
Nooit binnengeweest? Goed om te doen, hoor.![]()
Ik heb wel eens gegeven..maar dat is al zo lang geleden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
De jury is er al weer uit.
En jij? Zin om wat bloed te doneren? Hehehe, ben even leden aan het werven.Heb namelijk het ledenblad voor me liggen. Daar staan altijd zulke mooie verhalen in over hoe belangrijk de donoren zijn, hoeveel levens er worden gered. Ik moet dan altijd huilen.
![]()
Ohh.... hmm, weet je wat. Dat doe ik inderdaad. Doe ik zelden hoor, maar ik reken bloedtransfusiedienst toch goed, omdat ik bloedbank ook goedgerekend zou hebben. En dat is ook niet de officiële naam.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:44 schreef hhhpsycho het volgende:
ben ik te snel?, mijn punt mag ook naar MM, geen moeite mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |