Ja, net weer wakker, vanaf 6 uur getukt. AR is een beetje ziekjes geloof ikquote:Op donderdag 6 september 2007 00:36 schreef Originele_Naam het volgende:
zo laat nog op mensen
* SeaOfLove brengt AR een kopje virtuele kippensoep om op te knappenquote:Op donderdag 6 september 2007 00:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, net weer wakker, vanaf 6 uur getukt. AR is een beetje ziekjes geloof ik![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
* SeaOfLove brengt AR een kopje virtuele kippensoep om op te knappen
Hoi raamhoerquote:Op donderdag 6 september 2007 20:34 schreef Ienepien het volgende:
Kippesoep is lekker, maar je moet um wel vers maken![]()
Verse kippetjesquote:Op donderdag 6 september 2007 20:34 schreef Ienepien het volgende:
Kippesoep is lekker, maar je moet um wel vers maken![]()
quote:
Was 't maar zo, de enige relatie waar ik op dit moment mee bezig ben is die met m'n bedquote:Op donderdag 6 september 2007 20:48 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ow hij voelt zich al veeeeeel beter![]()
Alleen je bed?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Was 't maar zo, de enige relatie waar ik op dit moment mee bezig ben is die met m'n bed
Is je rechterhand eraf gevallen ?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Was 't maar zo, de enige relatie waar ik op dit moment mee bezig ben is die met m'n bed
I thought it, you spoke it out, whehehequote:Op donderdag 6 september 2007 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is je rechterhand eraf gevallen ?
Ik dacht dat jij niet bij die discussie was, of was dat afgelopen maandagquote:Op donderdag 6 september 2007 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is je rechterhand eraf gevallen ?
Was ik ook niet, maar ik ben alleswetend, weetje.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet bij die discussie was, of was dat afgelopen maandag
Wie heeft er geluldquote:Op donderdag 6 september 2007 20:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was ik ook niet, maar ik ben alleswetend, weetje.
AR we kennen je langer dan vandaagquote:Op donderdag 6 september 2007 20:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet bij die discussie was, of was dat afgelopen maandag
Dennis was het...quote:
Ik fap alleen op mannenquote:Op donderdag 6 september 2007 21:01 schreef Ienepien het volgende:
AR we kennen je langer dan vandaag![]()
Sssst, niet alles doorvertellenquote:Op donderdag 6 september 2007 21:04 schreef Ienepien het volgende:
Dus was het nou met links of rechts. En die blaren, zijn die al weg?
Met links krijg je zo'n vrouw-effect. Daar ging die discussie dus over, dat vrouwen niet fatsoenlijk kunnen fappen. Rechts dus uiteraard. En blaren heb ik nooit last van, handschoenen helpen primaquote:Op donderdag 6 september 2007 21:04 schreef Ienepien het volgende:
Dus was het nou met links of rechts. En die blaren, zijn die al weg?
Ik kan idd niet fappen...quote:Op donderdag 6 september 2007 21:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Met links krijg je zo'n vrouw-effect. Daar ging die discussie dus over, dat vrouwen niet fatsoenlijk kunnen fappen. Rechts dus uiteraard. En blaren heb ik nooit last van, handschoenen helpen prima![]()
Vrouwen soppen Jarno, die fappen niet. Of misschien de vrouwen die jij neuckt wel, daar sta ik nergens versteld vanquote:Op donderdag 6 september 2007 21:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Met links krijg je zo'n vrouw-effect. Daar ging die discussie dus over, dat vrouwen niet fatsoenlijk kunnen fappen. Rechts dus uiteraard. En blaren heb ik nooit last van, handschoenen helpen prima![]()
Da kannie je bent ziekquote:Op donderdag 6 september 2007 21:09 schreef Autoreply het volgende:
Maargoed, ik ga ff boodschappen doen enzo![]()
Mij fappen schat. Als in, je kan 't beter zelf doen.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:10 schreef Bravebart het volgende:
Vrouwen soppen Jarno, die fappen niet. Of misschien de vrouwen die jij neuckt wel, daar sta ik nergens versteld van
Nah, als ik niet iets eetbaars ga halen sterf ik straks een eenzame hongerdoodquote:Op donderdag 6 september 2007 21:10 schreef Ienepien het volgende:
Da kannie je bent ziek
He wat fap jij nou Bart?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Mij fappen schat. Als in, je kan 't beter zelf doen.
quote:
Vitesse Delftquote:Op maandag 3 september 2007 00:03 schreef Fcuker het volgende:
Hoi,
Ik kom 3x per week in Delft, leuk he? Ik voetbal bij Vitesse Delft. Dat was ut.![]()
Obviously notquote:Op donderdag 6 september 2007 21:13 schreef Ienepien het volgende:
De C1000 bij jou is toch al dicht?
ohquote:Op donderdag 6 september 2007 22:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jouw type kon toch niet fappen
"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |