quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:23 schreef m-kay het volgende:
[..]
Weet je het zeker...ze zijn niet van Warrel hoor?.
Ik had net aardbeien in stukjes gesneden, in een glas gedaan en een scheut pina colada erover heen, rietje erin en een aardbei als garnering aan de rand van het glas....woeiiiiquote:Op zondag 2 september 2007 14:06 schreef Ienepien het volgende:
Wijn!
Toch wel met suikerrandje he ?quote:Op zondag 2 september 2007 15:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik had net aardbeien in stukjes gesneden, in een glas gedaan en een scheut pina colada erover heen, rietje erin en een aardbei als garnering aan de rand van het glas....woeiiii![]()
Niet bepaaldquote:Op zondag 2 september 2007 19:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja hoi...is Delft nog een beetje leuk?![]()
![]()
Jahoorquote:Op zondag 2 september 2007 19:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja hoi...is Delft nog een beetje leuk?![]()
![]()
Oke ik ga in Delft wonen nlquote:Op zondag 2 september 2007 20:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jahoor
Let maar niet op BM, dat is een raszeikerd
Niet zo gemeen joh, die arme jongen heeft nog steeds liefdesverdrietquote:Op zondag 2 september 2007 20:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jahoor
Let maar niet op BM, dat is een raszeikerd
quote:Op zondag 2 september 2007 20:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Niet zo gemeen joh, die arme jongen heeft nog steeds liefdesverdriet
Wij hebben een kamer over, voldoet dat ook ?quote:Op zondag 2 september 2007 20:07 schreef Merel het volgende:
Ja hoi, als iemand nog een leuke zelfstandige woonruimte in Delft voor een werkende jongedame weet, dan hou ik me aanbevolen
Leukquote:Op zondag 2 september 2007 20:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oke ik ga in Delft wonen nl![]()
Care, dan gaat hij maar zuipen ofso, in plaats van hier komen zeikenquote:Op zondag 2 september 2007 20:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Niet zo gemeen joh, die arme jongen heeft nog steeds liefdesverdriet
Ienepien (ook leuk, werkend en vrouwelijk) schreef er nog wat over. Simpel is het niet, duur zeker wel. Via-via is meestal het handigste maar daar was je duidelijk al mee begonnenquote:Op zondag 2 september 2007 20:07 schreef Merel het volgende:
Ja hoi, als iemand nog een leuke zelfstandige woonruimte in Delft voor een werkende jongedame weet, dan hou ik me aanbevolen
Nee, als jij op de wc zit komen wij er ook niet bijzitten hoorquote:Op zondag 2 september 2007 20:18 schreef Merel het volgende:
Kamer ben ik wel ontgroeidIk hoef niet meer zo nodig m'n sanitair e.d. te delen.
Maar iets met een woonkamertje, slaapkamertje, keukentje en douche/toilet, en dan natuurlijk ook nog in het centrum, daar zou ik een moord voor doen
Ik kom oorspronkelijk uit Delft, ben een paar jaartjes weggeweest, maar nu weer terug. Woon tijdelijk bij m'n moeder, maar wil natuurlijk zo snel mogelijk iets voor mezelf. En het zal een aardige duit gaat kosten, maar dat moet ik er dan maar voor over hebbenquote:Op zondag 2 september 2007 20:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ja wie niet, dat zou ik ook wel willen
wtf wil je voor paleis?quote:Op zondag 2 september 2007 21:33 schreef Merel het volgende:
Budget ligt rond de 800 per maand, maar daar zit wel iets uitloop in afhankelijk van de geweldigheid van de woning natuurlijk
Prachtig.quote:Op maandag 3 september 2007 00:03 schreef Fcuker het volgende:
Hoi,
Ik kom 3x per week in delft, leuk he? Ik voetbal bij Vitesse Delft. Dat was ut.
SOL is nu aan 't strippenquote:Op maandag 3 september 2007 00:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik merk er helaas nog maar vrij weinig van! [afbeelding]
neuken?quote:Op maandag 3 september 2007 00:03 schreef Fcuker het volgende:
Hoi,
Ik kom 3x per week in Delft, leuk he? Ik voetbal bij Vitesse Delft. Dat was ut.![]()
gaylordquote:Op maandag 3 september 2007 00:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Prachtig.
Heb je tieten? zoja -> posten!
Er zijn niet veel mannen met tieten hoorquote:Op maandag 3 september 2007 00:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Prachtig.
Heb je tieten? zoja -> posten!
Voor een appartementje in het centrum in de commerciële huursector ben je het zo kwijt hoorquote:
Waarom?quote:Op maandag 3 september 2007 10:53 schreef mcDavid het volgende:
Godver, ben ik een uur te vroeg op school
3e uur vrij, owndquote:Op maandag 3 september 2007 10:53 schreef mcDavid het volgende:
Godver, ben ik een uur te vroeg op school
Nee, ik heb zo m'n eisenquote:Op maandag 3 september 2007 07:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Kun je beter net buiten het centrum wonen
Ik vraag me af of je met jouw eisen dan wel iets van <800 euro vindt, eerlijk gezegdquote:
Als ik zo de websites van Rotsvast en Homelets e.d. bekijk moet het nét te doen zijn. Het is dan wel klein, maar qua oppervlakte heb ik niet zoveel nodig.quote:Op maandag 3 september 2007 16:10 schreef Bravebart het volgende:
Ik vraag me af of je met jouw eisen dan wel iets van <800 euro vindt, eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |