wtf wil je voor paleis?quote:Op zondag 2 september 2007 21:33 schreef Merel het volgende:
Budget ligt rond de 800 per maand, maar daar zit wel iets uitloop in afhankelijk van de geweldigheid van de woning natuurlijk
Prachtig.quote:Op maandag 3 september 2007 00:03 schreef Fcuker het volgende:
Hoi,
Ik kom 3x per week in delft, leuk he? Ik voetbal bij Vitesse Delft. Dat was ut.
SOL is nu aan 't strippenquote:Op maandag 3 september 2007 00:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik merk er helaas nog maar vrij weinig van! [afbeelding]
neuken?quote:Op maandag 3 september 2007 00:03 schreef Fcuker het volgende:
Hoi,
Ik kom 3x per week in Delft, leuk he? Ik voetbal bij Vitesse Delft. Dat was ut.![]()
gaylordquote:Op maandag 3 september 2007 00:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Prachtig.
Heb je tieten? zoja -> posten!
Er zijn niet veel mannen met tieten hoorquote:Op maandag 3 september 2007 00:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Prachtig.
Heb je tieten? zoja -> posten!
Voor een appartementje in het centrum in de commerciële huursector ben je het zo kwijt hoorquote:
Waarom?quote:Op maandag 3 september 2007 10:53 schreef mcDavid het volgende:
Godver, ben ik een uur te vroeg op school
3e uur vrij, owndquote:Op maandag 3 september 2007 10:53 schreef mcDavid het volgende:
Godver, ben ik een uur te vroeg op school
Nee, ik heb zo m'n eisenquote:Op maandag 3 september 2007 07:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Kun je beter net buiten het centrum wonen
Ik vraag me af of je met jouw eisen dan wel iets van <800 euro vindt, eerlijk gezegdquote:
Als ik zo de websites van Rotsvast en Homelets e.d. bekijk moet het nét te doen zijn. Het is dan wel klein, maar qua oppervlakte heb ik niet zoveel nodig.quote:Op maandag 3 september 2007 16:10 schreef Bravebart het volgende:
Ik vraag me af of je met jouw eisen dan wel iets van <800 euro vindt, eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |