Najah, wat nix van nadia wil heeft hij al gezegd 'ik wil kindjes van je'... Nada needs attention..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
Gossie, wat verstandig, Nadia en Dennis liggen weer onveilig te vrijen en ze is nog ongesteld ook?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:34 schreef avonne het volgende:
Klinkt als een WC-ontstopper ...
De redactie...whahah....kutamateurs zijn het...Ik lach me dood zal je bedoele..maar nie heus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:44 schreef KimiK het volgende:
De redactie moet zich bescheuren daarachter!! Dit is echt te lachwekkend![]()
jah en zijn soon to be homovriendjes...want dennis is toch gewoon een verstopte nicht...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:43 schreef Lady-night het volgende:
Dennis :back up???
Nadia: ow jaaaaaaaaa jajaaaa
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:46 schreef Darklight het volgende:
Dennix naar huis
Nieuwe erin, maak niet uit bij wie die zich aansluit, als Dennix maar weg is
Welk weldenkend mens legt nu nog 10.000 euro in om bij die gehandicapte TBS-ers te zitten dan??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:46 schreef Darklight het volgende:
Dennix naar huis
Nieuwe erin, maak niet uit bij wie die zich aansluit, als Dennix maar weg is
yep...anticlimax ten top.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:47 schreef riri het volgende:
als je daar naast ligt vergaat je alle zin in sex
ik denk ut wel. en er zal geen nieuwe inkomen....tis aan het afbouwen lijkt me.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:48 schreef Darklight het volgende:
Ik denk niet dat diegene 10.000euro hoeft te betalen als het over 3 maanden stopt
Nee, die worden vet betaald.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:50 schreef Darklight het volgende:
ze zoeken toch nog kanditaten? Die een paar weken het huis ingaan, die hoeven denk ik sowieso niet te betalen
Nou en dat denk jij...nee hoor....zowiezo niet meer dan een minimum maandsalaris...en dat is echt zo...maar betaald krijgen..denk ut nie.....DGK is geen moer waard...die villa wil toch niemand hebben...lelijke witte kast...daarbij....diegene moet echt wel 10 ruggen betalen hoor...zou anders niet eerlijk zijn...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, die worden vet betaald.![]()
Jah ze moet wel effe der paardebek spoelen he na het slikken van de zogenaamde aarbeien smakende spermavloedgolf van dennix zijn lelijke weener..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef rooie3 het volgende:
Nadia gaat drinken halen.Was dat niet de afspraak.
Dacht het wel, maar Jaap zal nou toch ook wel slapen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:55 schreef rooie3 het volgende:
Nadia gaat drinken halen.Was dat niet de afspraak.
Nou o.k. dan voor een minimum salaris. Maar ze hoeven er niet voor te betalen, ze krijgen betaald.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:56 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou en dat denk jij...nee hoor....zowiezo niet meer dan een minimum maandsalaris...en dat is echt zo...maar betaald krijgen..denk ut nie.....DGK is geen moer waard...die villa wil toch niemand hebben...lelijke witte kast...daarbij....diegene moet echt wel 10 ruggen betalen hoor...zou anders niet eerlijk zijn...
hoe weet je dat zo zeker dan..ik geloof er namelijk geen moer van....wat ik wel met 100% zekerheid weet is dat alle bewoners hun dagelijkse kosten worden overgenomen zoals de huur of hypotheek...van hun huis...hebben ze kinderen...dan werden die verzorgt...voor de rest niks...dus ik kan het me echt niet voorstellen want deze mensen hebben niks.quote:
Ja, maar ik denk dat die lafbekken niet durven ....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:01 schreef KimiK het volgende:
Zijn Nix en Nada aan het overleggen wie de dekens eraf trekt??
Welnee, die grote bakkes van Dennis met zijn plannen wordt toch nooit uitgevoerd. Dat weet iedereen hier op Fok al lang.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:01 schreef tipsch het volgende:
ach nee, wordt er gewacht op een dekbedwegtrek-scene![]()
Denk het ook niet, jammer... ben wel in voor een exit van één van de tweequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat die lafbekken niet durven ....![]()
![]()
![]()
Jaap slaapt immers al.
Jah en als die nou ook is een grote lul had dan was het misschien nog wat geweest maar ook daarin laat hij zien een MOTHERfocking Loser te zijn hahahahaha......en in zijn geval is de uitspraak....it's the motion of the ocean that counts NIET relevant ...Zo uitgeput na een klaarkom beurtje....man ik was al weer ready voor the next round geweest...loser loser loser...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welnee, die grote bakkes van Dennis met zijn plannen wordt toch nooit uitgevoerd. Dat weet iedereen hier op Fok al lang.![]()
jazekertquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welnee, die grote bakkes van Dennis met zijn plannen wordt toch nooit uitgevoerd. Dat weet iedereen hier op Fok al lang.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |