ja, vanmiddag ook al en die ben ik met moeite kwijt geraakt.quote:
als je er nog een paar wint kun je een DGK meet organiseren op de premierequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:15 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, vanmiddag ook al en die ben ik met moeite kwijt geraakt.
Nu dus weer een mailtje met 2kaartjes.
Anyone interested?
Op welke site????? Ga ik ook proberen te winnen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:15 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, vanmiddag ook al en die ben ik met moeite kwijt geraakt.
Nu dus weer een mailtje met 2kaartjes.
Anyone interested?
Avonne geeft ze wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:17 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Op welke site????? Ga ik ook proberen te winnen!
Weet ik maar ik wil ze proberen te winnen. Niet dat ik ga maar ga ze uitdelen op de Kalverstraat aan zwervers.quote:
Goed doel.. Fons heeft ze ook al aan twee 'zwervers' gegevensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Weet ik maar ik wil ze proberen te winnen. Niet dat ik ga maar ga ze uitdelen op de Kalverstraat aan zwervers.
leuk idee, maar ik moet dus gewoon een naam opsturen voor op de gastenlijst.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Weet ik maar ik wil ze proberen te winnen. Niet dat ik ga maar ga ze uitdelen op de Kalverstraat aan zwervers.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:24 schreef KimiK het volgende:
Whoehahahahaha..... Dennix n**kt als een kikker![]()
Toch heel schattig dat jij tijd vrijmaakt in je oh zo drukke leventje, om ons sukkels even met de neus op de feiten te komen drukken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:23 schreef motionknight het volgende:
Echt jullie zijn allemaal sukkels, dit spel word zo onwijs geregiseerd tot dat het BB word, en jullie sukkels trappen er allemaal in.
Een brief van zn moeder...haha yeah right...
Jaap word gewoon als smaakmakertje gebruikt op dit moment en krijgt zn volgende instructies, degene die dit niet zijn zijn of heel dom of heel naief.
Jaap en Brian weten het script, Dennis die lulhannes weet van niks, net als amanda en nadia.
Het is zo fake, maar dit is tijdelijk totdat het BB word en dan hoeft het niet meer, is het iedereen voor zich zelf.
Let the games begin.....
Hallo, welkom op dit forum... Lees in het vervolg meerdere pagina's voordat je met allerlei rare verwijten komt.. Dit hadden wij zelf ook al overdacht, dus wees maar niet bang dat je ons hebt laten schrikkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:23 schreef motionknight het volgende:
Echt jullie zijn allemaal sukkels, dit spel word zo onwijs geregiseerd tot dat het BB word, en jullie sukkels trappen er allemaal in.
Een brief van zn moeder...haha yeah right...
Jaap word gewoon als smaakmakertje gebruikt op dit moment en krijgt zn volgende instructies, degene die dit niet zijn zijn of heel dom of heel naief.
Jaap en Brian weten het script, Dennis die lulhannes weet van niks, net als amanda en nadia.
Het is zo fake, maar dit is tijdelijk totdat het BB word en dan hoeft het niet meer, is het iedereen voor zich zelf.
Let the games begin.....
Dus dat!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:23 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Goed doel.. Fons heeft ze ook al aan twee 'zwervers' gegevens
Schrijf maar in onder de naam van Rogier (ex van Amanda) en die voetballer (ex van Nadia)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:21 schreef avonne het volgende:
Wie naar de premiere wil en naar Amanda en Nadia wil zwaaien, moet mij maar even een PM met voor en achternaam sturen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:23 schreef avonne het volgende:
[..]
leuk idee, maar ik moet dus gewoon een naam opsturen voor op de gastenlijst.
Het zijn geen fysieke kaartjes.
Spuit 11 geeft modder!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:23 schreef motionknight het volgende:
Echt jullie zijn allemaal sukkels,
*KNIP*
Ik neem aan dat de dokter dat verwijderd heeft. Dus voor het gemak doen ze het nu 100% onveilig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:28 schreef Vandaag... het volgende:
ze had toch ook pijn aan haar spiraaltje enzo![]()
ah oowkeeequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de dokter dat verwijderd heeft. Dus voor het gemak doen ze het nu 100% onveilig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |