Ohhhhhhhhh kutttttttttttttt, maar niet loten danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Op onderling resultaat. Samen met Slovan Liberec meen ik mij te herinneren alledrie evenveel punten.
Doe nou eens rustig met je Colin. Als het team gewoon draaide viel hij niet eens op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Zou HtC van het weekend gewoon weer met Colin starten? En mag ik hem dan persoonlijk een cornervlag in zijn reet douwen dan?
Echt, als hij Colin gewoon weer opstelt mag HtC meteen oprotten. Klaar ermee dan.
Op het middenveld mag hij nog een kans krijgen van mij, achterin moet-ie wegblijven. Het enige wat-ie heel af en toe goed doet is een sliding.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom willen jullie Furby nog in de basis zien?
Zelfde verhaal als met Drenthe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb niks tegen Emanuelson zolang ie maar niet in de verdediging staat en rugdekking heeft.
Hij is toch echt een aanvallende linkermiddenvelder en een spits. Kan beiden prima. Maar goed, we zullen zien of hij het waar kan maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef toma het volgende:
[..]
die wil ik eerst eens zien spelen. Luque lijkt me trouwens meer een linker spits voor in een 4-4-2 systeem. Niet een aanvallend ingestelde linkermiddenvelder.
Tja, Colin was bij NAC geloof ik al een lievelingetje van Henkie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Zou HtC van het weekend gewoon weer met Colin starten? En mag ik hem dan persoonlijk een cornervlag in zijn reet douwen dan?
Echt, als hij Colin gewoon weer opstelt mag HtC meteen oprotten. Klaar ermee dan.
Redelijk tot goed? Man, je doet je username geen eer aan op het moment. Colin is te licht. Heeft de handelingssnelheid niet, de kracht niet, het inzicht niet en het gogme niet. Dat heeft ie woensdag allemaal laten zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:57 schreef Chivu het volgende:
Zo vaak meegemaakt dat Ajax nog 1 goal nodig had in Europees verband en je daar je hele leven voor had kunnen wachten zonder dat hij had gevallen. Nu kregen we het deksel in de 87e minuut op onze neus omdat een speler die de rest van de wedstrijd gewoon redelijk (tot zelfs goed!!!) speelde een fout maakte.
te weinig eer voor Slavia, er zitten ook wel mindere tussen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Allemaal ploegen niveau Slavia hoor
Eensch!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:00 schreef w00h00 het volgende:
------------Stekelenburg---------------
Heitinga---Stam----Vermaelen---Verthongen
------------------------------------------------
-------------Gabri--------Davids------------
Kennedy-----------------------------Luque
--------------------Suarez-------------------
--------------------Huntelaar----------------
Met deze opstelling gaan we Kampioen worden en de UEFA cup winnen.![]()
zelfde opstelling als ik heb alleen Luque ipv Urby. Moet eerst zien of Luque zn oude niveau van Depor nog kan halen ofdat het nu een volgevrete vedette is.quote:
wie wil je dan rechtsback? Colin ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:09 schreef Wooldoor het volgende:
Mensen Heitinga is op dit moment goed genoeg om gewoon altijd op het middenveld te beginnen dus schijf hem niet naar de rechtsback positie waar ook hij erg zwak is. Ik denk dat je dan beter van der Wiel daar kan zetten alhoewel ik niet weer of hij back kan spelen.
Trabelsi?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:10 schreef rompompom het volgende:
Heeft Bogarde al een club?
Voor wat je van Colin mag verwachten, speelde hij woensdag gewoon een redelijke pot. Tot aan die fout kon ik hem niet op iets opvallend slechts betrappen, jij wel? Verdedigend stond hij z'n mannetje, aanvallend voegde hij helaas weinig toe, maar om te zeggen dat hij dramatisch speelde zoals Urby aan het klootviolen was, nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Redelijk tot goed? Man, je doet je username geen eer aan op het moment. Colin is te licht. Heeft de handelingssnelheid niet, de kracht niet, het inzicht niet en het gogme niet. Dat heeft ie woensdag allemaal laten zien.
Juist ik kan me hier volledig in vinden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:12 schreef Chivu het volgende:
[..]
Voor wat je van Colin mag verwachten, speelde hij woensdag gewoon een redelijke pot. Tot aan die fout kon ik hem niet op iets opvallend slechts betrappen, jij wel? Verdedigend stond hij z'n mannetje, aanvallend voegde hij helaas weinig toe, maar om te zeggen dat hij dramatisch speelde zoals Urby aan het klootviolen was, nee.
Net als Delorge speelde hij gewoon mee, deed hij z'n werk en dat hij geen meerwaarde voor het elftal is staat buiten kijf. Maar wat verwacht je dan? Dat hij ineens gigantische Trabelsi-rushes gaat maken?
Colin hoort niet in een Ajax-shirt, dat even voor de duidelijkheid. Leuk om zo'n speler op de tribune te hebben zitten, en op de bank als backup als je tweede keuze uit moet vallen. Hij heeft dramatische wedstrijden gespeeld, maar persoonlijk vind ik het erger hoe Ajax bij de eerste goal af werd getroeft in de lucht en Vlcek zo vrij liet staan. Om over het halfslachtige wegwerken van Heitinga maar niet te spreken. Heitinga, die verder overigens ook nergens te zien was. Of over de slippertjes van Vermaelen die al binnen een paar minuten de 1-0 hadden kunnen veroorzaken.
Wat mij betreft vertrekt Colin vandaag nog, maar om hem uit te fluiten is gewoon te triest voor woorden, aangezien er spelers zijn die zelfs onder het niveau van Colin speelden afgelopen woensdag.
Ja oke hij belichaamt het wanbeleid van Ajax.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Colin heeft de pech dat hij model staat voor het transferbeleid van deze zomer. Zijn onbedreigde status als basisspeler verergert dat. Daarom die sterke afkeer van Colin.
Ik wil wel een keer gewoon verdedigers op de back posities zien. Dat gemodder met middenvelders die tot verdedigers worden omgevormd heeft lang genoeg geduurd en het resultaat is elke dramatisch.quote:
Nou hč! Ajax de beste! Wiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjj gaaaaaaaaaaaaaaan EUROPA innnnnnnn!!! Wij gaan Europa in!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:25 schreef Chivu het volgende:
Heitinga een wereldpartij? Ik heb 'm niet gezien hoor?
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
HEITINGAAAAAAAAAAAAAAAAA HELDDDDDD
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |