Omdat PSV geen achterbakse, smerig liegende pakdragende teringhonden als bestuur heeft denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Waarom kan PSV wel goede spelers kopen en kopen wij rommel aan
Qua tripjes wel, qua aanzien en geld niet.quote:
Waarom verkopen wij een goede speler (Perez) aan de concurrent?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Tja, dat is HtC. Ik had liever Perez in het veld gehad tegen Slavia dan faalhaas Henk op de bank.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom verkopen wij een goede speler (Perez) aan de concurrent?
Omdat de trainer en hij geen vrienden zijn? Kom op.. ze hoeven van mij niet elk jaar met elkaar op vakantie hoor... het is gewoon werk!
In de voetballerij draait alles om de Ego. Perez gaan we missen dit seizoen, dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat de trainer en hij geen vrienden zijn? Kom op.. ze hoeven van mij niet elk jaar met elkaar op vakantie hoor... het is gewoon werk!
En het ergste is dat Colin er ook niks aan kan doen natuurlijk. Hij is al lang blij dat hij bij Ajax mag spelen, omdat hij zelf ook weet dat ie een beperkte voetballer is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat is HtC. Ik had liever Perez in het veld gehad tegen Slavia dan faalhaas Henk op de bank.
Echt, elk woord dat op Colin lijkt doet me bijna kotsen.....
Je weet natuurlijk niet wat er achter de schermen nog meer aan de hand is geweest. Maar oke, ik begin Henk's vriendjespolitiek ook een beetje beu te worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
PSV heeft véél teveel geld betaald voor Danny Koevermans en Danko Lazovic, ik moet het nog zien met PSV.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:35 schreef HansvanOchten het volgende:
12 miljoen bij elkaar en vorig jaar goed voor 41 treffers in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV heeft véél teveel geld betaald voor Danny Koevermans en Danko Lazovic, ik moet het nog zien met PSV.
Is wel zo, maar daar heb ik geen boodschap aan op het moment, sorry. Ik word echt elke keer weer kwaad als ik aan de 2de goal denk, zoals vanochtend toen ik de loting zag enz.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
En het ergste is dat Colin er ook niks aan kan doen natuurlijk. Hij is al lang blij dat hij bij Ajax mag spelen, omdat hij zelf ook weet dat ie een beperkte voetballer is.
Kortom de situatie met Perez én Colin is er weer een voorbeeld van dat HtC geen topcoach is.
Beter teveel uitgeven dan losers als Collin gratis ophalenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV heeft véél teveel geld betaald voor Danny Koevermans en Danko Lazovic, ik moet het nog zien met PSV.
Denk dat beide niet van het topniveau zijn dat PSV nastreeft, ze passen simpelweg niet in het rijtje topspitsen die hiervoor bij PSV speelden. maar goed, misschien zit ik er helemaal naast.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
12 miljoen bij elkaar en vorig jaar goed voor 41 treffers in de Eredivisie.
Kone voor 13 miljoen euro verkocht.
Ben er niet eens zo ontevreden mee hoor
Magere resultaten? 2 bekers, 2 JC-schalen en 2 keer 2e in de competitie is zo slecht nog niet voor Ajax hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is wel zo, maar daar heb ik geen boodschap aan op het moment, sorry. Ik word echt elke keer weer kwaad als ik aan de 2de goal denk, zoals vanochtend toen ik de loting zag enz.
Het is toch te debiel voor woorden dat we voor HtC 4 keer meededen aan de CL en nu al 2 keer niet. Tel de magere andere resultaten erbij op. De ruzie met spelers etc....
Hij was nog niet eens gratis ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Beter teveel uitgeven dan losers als Collin gratis ophalenPSV zit wederom in de CL, Ajax niet.
Dat is ook nog eens heel erg. Zo'n Colin aankoop geeft weer extra flashbacks naar het lachwekkende aankoopbeleid in Rotterdam de afgelopen jaren. We zijn geen haar beterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Beter teveel uitgeven dan losers als Collin gratis ophalenPSV zit wederom in de CL, Ajax niet.
Wel, veels te karig. 2 jaar geen CL en geen kampioen, staat in schril contrast met elke 2 jaar 1 keer kampioen en bij de beste 16 van europa.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Magere resultaten? 2 bekers, 2 JC-schalen en 2 keer 2e in de competitie is zo slecht nog niet voor Ajax hoor.
Dat roep je elk jaar weer man!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
Maar goed, we hebben nog 32 wedstrijden om landskampioen te worden, met minder neem ik geen genoegen.
Best of the rest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Magere resultaten? 2 bekers, 2 JC-schalen en 2 keer 2e in de competitie is zo slecht nog niet voor Ajax hoor.
Wel voor Ajax, veel te mager.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Magere resultaten? 2 bekers, 2 JC-schalen en 2 keer 2e in de competitie is zo slecht nog niet voor Ajax feyenoord ]hoor.
I know, en 32 wedstrijden later loop jij altijd weer lachend te bedelen om een krat bier.quote:
Dit seizoen zijn wij zelfs beter in inkopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is ook nog eens heel erg. Zo'n Colin aankoop geeft weer extra flashbacks naar het lachwekkende aankoopbeleid in Rotterdam de afgelopen jaren. We zijn geen haar beter![]()
Zeker als het bestuur zelf deze doelstellingen heeft bepaald... Ik zie dan ook liever het bestuur opkrassen dan Henk, denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel, veels te karig. 2 jaar geen CL en geen kampioen, staat in schril contrast met elke 2 jaar 1 keer kampioen en bij de beste 16 van europa.
Vaak heel matig spel, geen inzet etc etc...
Het is mooi geweest, het bestuur heeft gefaald en zou de hand in eigen boezem moeten steken...
Ze mogen weg maar Ajax wil niet voor de loonkosten opdraaien terwijl ze ergens anders spelen. TERECHT!quote:
Jullie verwachten elk jaar de dubbel en kwartfinale CL, zoals gebleken is, is dat niet realistisch.quote:
Jullie hadden dan ook heel wat goed te maken. Maar goed, jullie hebben er nog niets mee gewonnen, ik moet nog zien of Feyenoord mee zal strijden voor de titel. Wat verwacht je zelf?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dit seizoen zijn wij zelfs beter in inkopen![]()
Mwah, ik ben best tevreden met eens in de 2 jaar een kampioenschap en soms de beker ofzo, als Ajax maar OOK meedoet in de CL. Dit is beschamend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jullie verwachten elk jaar de dubbel en kwartfinale CL, zoals gebleken is, is dat niet realistisch.
Nee een landstitel. Zoals al gezegd: het bestuur heeft zelf deze doelstellingen op tafel gelegd....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jullie verwachten elk jaar de dubbel en kwartfinale CL, zoals gebleken is, is dat niet realistisch.
Als Ajax niet uitkijkt moeten we volgend jaar hetzefde doen....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jullie hadden dan ook heel wat goed te maken. Maar goed, jullie hebben er nog niets mee gewonnen, ik moet nog zien of Feyenoord mee zal strijden voor de titel. Wat verwacht je zelf?
32? 28.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, we hebben nog 32 wedstrijden om landskampioen te worden, met minder neem ik geen genoegen.
Mee eens, wij lagen dan ook mijlenver achter. Ik hoop zelf mee te strijden om het 2e CL-ticket, als we niet al teveel blessure´s en schorsingen krijgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jullie hadden dan ook heel wat goed te maken. Maar goed, jullie hebben er nog niets mee gewonnen, ik moet nog zien of Feyenoord mee zal strijden voor de titel. Wat verwacht je zelf?
quote:
Dat lijkt mij inderdaad ook een stuk toepasselijkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:05 schreef PLAE@ het volgende:
Het is van voor mijn tijd, maar doe mij Luik maar.
Maar dan liever in de knock-out fase pas.
Het enige wat het kan redden is overtuigend kampioen worden. Dus 4 wedstrijden voor het eind.quote:
Er moest bij Feijenoord dan ook wel heel veel worden bijgespijkerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dit seizoen zijn wij zelfs beter in inkopen![]()
Overtuigend my ass, alsof iemand dat over tien jaar nog weet? Gewoon kampioen worden, hoe maakt niet uit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het enige wat het kan redden is overtuigend kampioen worden. Dus 4 wedstrijden voor het eind.
Je blijft er maar over doorgaan terwijl je destijds nog in de luiers zat. Komopquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad ook een stuk toepasselijkerWhihihih
![]()
Sowieso is Belgische club lachen, als je maar niet met combi moet. Duitsland/Engeland mag van mij ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:05 schreef PLAE@ het volgende:
Het is van voor mijn tijd, maar doe mij Luik maar.
Maar dan liever in de knock-out fase pas. Dan heb je 2 wedstrijden.
Gebedeld om een krat bier die ik gewonnen heb van jou heb ik nog nooitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:58 schreef M0NTANA het volgende:
en 32 wedstrijden later loop jij altijd weer lachend te bedelen om een krat bier.
tegen Zagreb of Sofia zullen we het iig een stuk moeilijker krijgen / uitgeschakeld worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso is Belgische club lachen, als je maar niet met combi moet. Duitsland/Engeland mag van mij ook.
Van de vijf mogelijke tegenstanders in eerste ronde lijkt Hammarby meest interessant, die hadden leuke groep mee naar Utrecht in de voorronde.
Je moet het dan ook niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:09 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je blijft er maar over doorgaan terwijl je destijds nog in de luiers zat. Komop![]()
Ben je er ooit al eens geweest eigenlijk? Of alleen wat bekenden van je.
Omdat ze zichzelf niet zullen ontslaan.... Enige vorm van zelfkritiek is die lage honden vreemd. Ze zitten lekker hoor, ze slapen ook prima op het moment.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zou het bestuur niet afgerekend worden op hun resultaten? Ze hebben van Ajax een BV gemaakt, en als bij een BV de doelstellingen niet worden gehaald wordt het bestuur er ook op afgerekend. Oprotten dus.
Volgens Henk ten Cate nog maar 30 wedstrijden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
Het geld is deze zomer "gemaakt" en dat is toch het enige doel van het bestuur geweest...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf niet zullen ontslaan.... Enige vorm van zelfkritiek is die lage honden vreemd. Ze zitten lekker hoor, ze slapen ook prima op het moment.
Dat iedereen met een Ajax hart nou kapot zit en het zat is zal ze worst wezen... de Audi snort wel...
Ze hebben de meeste winst in de hele geschiedenis van het bedrijf gemaakt, dus op zakelijk gebied hebben ze een topjaar gedraaid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zou het bestuur niet afgerekend worden op hun resultaten? Ze hebben van Ajax een BV gemaakt, en als bij een BV de doelstellingen niet worden gehaald wordt het bestuur er ook op afgerekend. Oprotten dus.
Voor 16 miljoen is 'ie van jou.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:25 schreef andre347 het volgende:
Komen er nog aankopen, of laten we nu Huntelaar of zo nog gaan
Ik vind dat echt wel meevallen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:59 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Daarnaast is de selectie alleen maar achteruit gegaan dit jaar.
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:28 schreef jokotokolino het volgende:
Nieuw:
Suarez (Top aankoop, heeft nu al meer laten zien dan Babel vorig seizoen)
Grappig, ik helemaal niets.quote:Luque ( Hebben we nog niet kunnen zien, Ik verwacht er veel van.)
Nou, mooi dat we geen CL spelen en UEFA geen kut voorstelt tot februari.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:32 schreef andre347 het volgende:
Ik vind Kennedy echt niks, goed voor de Eredivisie maar niet voor de CL/UEFA Cup.
Ja, 4 nieuwe Audi's voor het bestuurquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:44 schreef Chivu het volgende:
Zouden we nog een aankoop kunnen verwachten voor middernacht?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, 4 nieuwe Audi's voor het bestuur
Deuren op slot als ze erin zitten en dan de Amstel in duwen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, 4 nieuwe Audi's voor het bestuur
Allemaal ploegen niveau Slavia hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:45 schreef Chivu het volgende:
[..]
Nou, mooi dat we geen CL spelen en UEFA geen kut voorstelt tot februari.
Luque op de plaats van Emanuelson.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:47 schreef toma het volgende:
mijn favo opstelling is iig.
------------Stekelenburg---------------
Heitinga---Stam----Vermaelen---Verthongen
-------------------Davids----------------
-------------Gabri------------------------
Kennedy-----------------------------Emanuelson
--------------------Suarez-------------------
--------------------Huntelaar----------------
Waarom willen jullie Furby nog in de basis zien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:47 schreef toma het volgende:
mijn favo opstelling is iig.
-------------------Davids----------------
-------------Gabri------------------------
Kennedy-----------------------------Emanuelson
Mlada Boleslav is lager geeindigd in de Tsjechische competitie, toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Allemaal ploegen niveau Slavia hoor
die wil ik eerst eens zien spelen. Luque lijkt me trouwens meer een linker spits voor in een 4-4-2 systeem. Niet een aanvallend ingestelde linkermiddenvelder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Luque op de plaats van Emanuelson.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef Blight het volgende:
Ten Cate's favoriete opstelling:
-------------Colin--------------
--Colin--Colin--Colin--Colin--
-------------Colin--------------
-------Colin------Colin--------
-Colin-----Colin--------Colin-
ik heb niks tegen Emanuelson zolang ie maar niet in de verdediging staat en rugdekking heeft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom willen jullie Furby nog in de basis zien?
Op onderling resultaat. Samen met Slovan Liberec meen ik mij te herinneren alledrie evenveel punten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef Chivu het volgende:
[..]
Mlada Boleslav is lager geeindigd in de Tsjechische competitie, toch?
dan denk ik dat er weer Nourdin Boukhari achtige fluitconcerten komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Zou HtC van het weekend gewoon weer met Colin starten? En mag ik hem dan persoonlijk een cornervlag in zijn reet douwen dan?
Echt, als hij Colin gewoon weer opstelt mag HtC meteen oprotten. Klaar ermee dan.
Dat moet dan maar. Lullig voor hem, maar hij hoort niet bij Ajax. .quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:52 schreef toma het volgende:
[..]
dan denk ik dat er weer Nourdin Boukhari achtige fluitconcerten komen.
Ohhhhhhhhh kutttttttttttttt, maar niet loten danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Op onderling resultaat. Samen met Slovan Liberec meen ik mij te herinneren alledrie evenveel punten.
Doe nou eens rustig met je Colin. Als het team gewoon draaide viel hij niet eens op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Zou HtC van het weekend gewoon weer met Colin starten? En mag ik hem dan persoonlijk een cornervlag in zijn reet douwen dan?
Echt, als hij Colin gewoon weer opstelt mag HtC meteen oprotten. Klaar ermee dan.
Op het middenveld mag hij nog een kans krijgen van mij, achterin moet-ie wegblijven. Het enige wat-ie heel af en toe goed doet is een sliding.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom willen jullie Furby nog in de basis zien?
Zelfde verhaal als met Drenthe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb niks tegen Emanuelson zolang ie maar niet in de verdediging staat en rugdekking heeft.
Hij is toch echt een aanvallende linkermiddenvelder en een spits. Kan beiden prima. Maar goed, we zullen zien of hij het waar kan maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef toma het volgende:
[..]
die wil ik eerst eens zien spelen. Luque lijkt me trouwens meer een linker spits voor in een 4-4-2 systeem. Niet een aanvallend ingestelde linkermiddenvelder.
Tja, Colin was bij NAC geloof ik al een lievelingetje van Henkie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Redelijk tot goed? Man, je doet je username geen eer aan op het moment. Colin is te licht. Heeft de handelingssnelheid niet, de kracht niet, het inzicht niet en het gogme niet. Dat heeft ie woensdag allemaal laten zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:57 schreef Chivu het volgende:
Zo vaak meegemaakt dat Ajax nog 1 goal nodig had in Europees verband en je daar je hele leven voor had kunnen wachten zonder dat hij had gevallen. Nu kregen we het deksel in de 87e minuut op onze neus omdat een speler die de rest van de wedstrijd gewoon redelijk (tot zelfs goed!!!) speelde een fout maakte.
te weinig eer voor Slavia, er zitten ook wel mindere tussen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Allemaal ploegen niveau Slavia hoor
Eensch!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:00 schreef w00h00 het volgende:
------------------------------------------------
-------------Gabri--------Davids------------
Kennedy-----------------------------Luque
Met deze opstelling gaan we Kampioen worden en de UEFA cup winnen.![]()
zelfde opstelling als ik heb alleen Luque ipv Urby. Moet eerst zien of Luque zn oude niveau van Depor nog kan halen ofdat het nu een volgevrete vedette is.quote:
wie wil je dan rechtsback? Colin ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:09 schreef Wooldoor het volgende:
Mensen Heitinga is op dit moment goed genoeg om gewoon altijd op het middenveld te beginnen dus schijf hem niet naar de rechtsback positie waar ook hij erg zwak is. Ik denk dat je dan beter van der Wiel daar kan zetten alhoewel ik niet weer of hij back kan spelen.
Trabelsi?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:10 schreef rompompom het volgende:
Heeft Bogarde al een club?
Voor wat je van Colin mag verwachten, speelde hij woensdag gewoon een redelijke pot. Tot aan die fout kon ik hem niet op iets opvallend slechts betrappen, jij wel? Verdedigend stond hij z'n mannetje, aanvallend voegde hij helaas weinig toe, maar om te zeggen dat hij dramatisch speelde zoals Urby aan het klootviolen was, nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Redelijk tot goed? Man, je doet je username geen eer aan op het moment. Colin is te licht. Heeft de handelingssnelheid niet, de kracht niet, het inzicht niet en het gogme niet. Dat heeft ie woensdag allemaal laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |