Volgens Henk ten Cate nog maar 30 wedstrijden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
Maar goed, we hebben nog 32 wedstrijden om landskampioen te worden, met minder neem ik geen genoegen.
Het geld is deze zomer "gemaakt" en dat is toch het enige doel van het bestuur geweest...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf niet zullen ontslaan.... Enige vorm van zelfkritiek is die lage honden vreemd. Ze zitten lekker hoor, ze slapen ook prima op het moment.
Dat iedereen met een Ajax hart nou kapot zit en het zat is zal ze worst wezen... de Audi snort wel...
Ze hebben de meeste winst in de hele geschiedenis van het bedrijf gemaakt, dus op zakelijk gebied hebben ze een topjaar gedraaid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zou het bestuur niet afgerekend worden op hun resultaten? Ze hebben van Ajax een BV gemaakt, en als bij een BV de doelstellingen niet worden gehaald wordt het bestuur er ook op afgerekend. Oprotten dus.
Voor 16 miljoen is 'ie van jou.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:25 schreef andre347 het volgende:
Komen er nog aankopen, of laten we nu Huntelaar of zo nog gaan
Ik vind dat echt wel meevallen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:59 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Daarnaast is de selectie alleen maar achteruit gegaan dit jaar.
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:28 schreef jokotokolino het volgende:
Nieuw:
Suarez (Top aankoop, heeft nu al meer laten zien dan Babel vorig seizoen)
Grappig, ik helemaal niets.quote:Luque ( Hebben we nog niet kunnen zien, Ik verwacht er veel van.)
Nou, mooi dat we geen CL spelen en UEFA geen kut voorstelt tot februari.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:32 schreef andre347 het volgende:
Ik vind Kennedy echt niks, goed voor de Eredivisie maar niet voor de CL/UEFA Cup.
Ja, 4 nieuwe Audi's voor het bestuurquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:44 schreef Chivu het volgende:
Zouden we nog een aankoop kunnen verwachten voor middernacht?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, 4 nieuwe Audi's voor het bestuur
Deuren op slot als ze erin zitten en dan de Amstel in duwen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, 4 nieuwe Audi's voor het bestuur
Allemaal ploegen niveau Slavia hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:45 schreef Chivu het volgende:
[..]
Nou, mooi dat we geen CL spelen en UEFA geen kut voorstelt tot februari.
Luque op de plaats van Emanuelson.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:47 schreef toma het volgende:
mijn favo opstelling is iig.
------------Stekelenburg---------------
Heitinga---Stam----Vermaelen---Verthongen
-------------------Davids----------------
-------------Gabri------------------------
Kennedy-----------------------------Emanuelson
--------------------Suarez-------------------
--------------------Huntelaar----------------
Waarom willen jullie Furby nog in de basis zien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:47 schreef toma het volgende:
mijn favo opstelling is iig.
------------Stekelenburg---------------
Heitinga---Stam----Vermaelen---Verthongen
-------------------Davids----------------
-------------Gabri------------------------
Kennedy-----------------------------Emanuelson
--------------------Suarez-------------------
--------------------Huntelaar----------------
Mlada Boleslav is lager geeindigd in de Tsjechische competitie, toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Allemaal ploegen niveau Slavia hoor
die wil ik eerst eens zien spelen. Luque lijkt me trouwens meer een linker spits voor in een 4-4-2 systeem. Niet een aanvallend ingestelde linkermiddenvelder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Luque op de plaats van Emanuelson.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef Blight het volgende:
Ten Cate's favoriete opstelling:
-------------Colin--------------
--Colin--Colin--Colin--Colin--
-------------Colin--------------
-------Colin------Colin--------
-Colin-----Colin--------Colin-
ik heb niks tegen Emanuelson zolang ie maar niet in de verdediging staat en rugdekking heeft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom willen jullie Furby nog in de basis zien?
Op onderling resultaat. Samen met Slovan Liberec meen ik mij te herinneren alledrie evenveel punten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef Chivu het volgende:
[..]
Mlada Boleslav is lager geeindigd in de Tsjechische competitie, toch?
dan denk ik dat er weer Nourdin Boukhari achtige fluitconcerten komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Zou HtC van het weekend gewoon weer met Colin starten? En mag ik hem dan persoonlijk een cornervlag in zijn reet douwen dan?
Echt, als hij Colin gewoon weer opstelt mag HtC meteen oprotten. Klaar ermee dan.
Dat moet dan maar. Lullig voor hem, maar hij hoort niet bij Ajax. .quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:52 schreef toma het volgende:
[..]
dan denk ik dat er weer Nourdin Boukhari achtige fluitconcerten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |