Ongetwijfeld willen er spelers uit Spanje niet komen, maar als je dan hoort dat een echt versterking/topper/Ajacied als Boussouffa niet eens gepeild is, dan wordt je toch wel een beetje treurig, althans ik wel...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:35 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat er wel spelers van dat "lijstje" echt niet wilde komen....
ik had toch liever CL gehad.quote:Fans gratis naar UEFA Cup-duel Ajax
Door PATRICK LEEMANS Vrijdag, 31 augustus 2007, 12:06
Ajax wil de eigen fans tegemoet komen nu de club zich niet heeft geplaatst voor de Champions League.
De Amsterdammers bieden seizoenkaarthouders gratis toegang voor het eerste duel in de UEFA Cup. De loting daarvoor wordt vanmiddag om 13.00 uur verricht.
,,Het bestuur en de directie bewonderen de steun van de echte supporters die ook in moeilijke tijden onvoorwaardelijk achter ons staan'', aldus algemeen directeur Maarten Fontein tegen Sportweek.
Dat is ook wat ik al eerder heb aangegeven: het gaat de top alleen maar om winst maken, op welke manier doet er niet toe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar zo zeker van ben, van Geel houdt zijn hand stijf op de knip, geen dubbeltje meer moet worden uitgegeven dan nodig, en zeg nou zelf, als Ajax de voorrondes door waren gekomen had van Geel gewoon gezegt dat deze selectie goed genoeg is om in de CL te presteren aangezien ze ook de voorrondes al doorgekomen zijn...
En wat heeft dat met het Ajax topic te maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:36 schreef Malibu-06 het volgende:
Urby Emanuelson, Nigel de Jong OMG. Die van Basten moet echt sterven
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ongetwijfeld willen er spelers uit Spanje niet komen, maar als je dan hoort dat een echt versterking/topper/Ajacied als Boussouffa niet eens gepeild is, dan wordt je toch wel een beetje treurig, althans ik wel...
Ja absoluut, de pakken zien enkel en alleen beursnoteringen en winst!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik al eerder heb aangegeven: het gaat de top alleen maar om winst maken, op welke manier doet er niet toe.
Dat is echt onzin. Welke clubs maken de meeste winst? De succesvolle clubs...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik al eerder heb aangegeven: het gaat de top alleen maar om winst maken, op welke manier doet er niet toe.
Je moet het wel per situatie bekijken. Als Ajax niet zoveel had gecasht deze zomer (stel Sneijder en Babel waren er nog gewoon) en de CL was weer misgelopen. Nou dan is t aannemelijk dat HtC wel zn ontslag zou hebben gekregen....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:39 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Welke clubs maken de meeste winst? De succesvolle clubs...
Wordt nog zwaar zat, als alle geplaatste ploegen doorgaan.quote:Groep 5:
Geplaatst:
Ajax, Palermo, Blackburn Rovers, Braga, Stade Rennes
Ongeplaatst:
Dinamo Zagreb, Mladá Boleslav, Lokomotiv Sofia, Larissa, Hammarby
goeie clubs. Maar geen Werder Bremen niveau.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wordt nog zwaar zat, als alle geplaatste ploegen doorgaan.
Dat zijn niet al de definitieve groepen hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Doe die Griekse ploeg maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch niet? Dacht al, normaal wordt daar in een later stadium nog voor geloot.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zijn niet al de definitieve groepen hoor.
Toulouse zit er ook nog bij, bijvoorbeeld. Die kunnen we zelfs meteen al loten geloof ik? Dan halen we de groepsfase niet eens.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel pissig om. Concurrenten hebben een luxe aan spitsen, en wij hebben er één met een bejaarde als back-up.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Godverdomme geen vervanging van Sneijder, geen extra spits om Huntelaar van dat ivoren torentje te stoten waar AZ 4 wereldspitsen heeft en PSV idem. Ajax wil gewoon geen geld uit geven omdat een extra BMW wel zo mooi staat naast de Arena![]()
![]()
Nogmaals, we loten vandaag 1 van de ploegen uit Groep 5. Bij doorkomst loten we pas voor de groepsfase.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toulouse zit er ook nog bij, bijvoorbeeld. Die kunnen we zelfs meteen al loten geloof ik? Dan halen we de groepsfase niet eens..
Maar vooral Patrick Kluivert geen contract geven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel pissig om. Concurrenten hebben een luxe aan spitsen, en wij hebben er één met een bejaarde als back-up.
En als je die niet overleeftquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nogmaals, we loten vandaag 1 van de ploegen uit Groep 5. Bij doorkomst loten we pas voor de groepsfase.
Montana laat maar 5 van de geplaatste ploegen zien....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:44 schreef toma het volgende:
[..]
goeie clubs. Maar geen Werder Bremen niveau.
Is toch kut om een pinchhitter te hebben, die altijd geblesseerd is. Waar heb je hem dan voor?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar vooral Patrick Kluivert geen contract geven.
Klikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:53 schreef denthemen het volgende:
Waar kunnen we de loting zien?
Ach niemand is toch goed genoeg voor Ajax, Kanu niet, Arveladze niet, Reiziger niet, Melchiot niet, Boussouffa niet,en noem ze allemaal maar op...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar vooral Patrick Kluivert geen contract geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |