quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
*zoekt smiley combinatie van hitler en*
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mwoaaa lijkt er op
De Bier Koning een lul noemen, dat is pas disrespect!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:22 schreef johno het volgende:
Wat nou disrespect? Wat kan die nieuwsposter er nou aan doen dat die lul ook Michael Jackson heet? Moet iedereen z'n bek houden over mensen die dezelfde naam hebben als een pedofiele uitgerangeerde zanger, alleen omdat het respectloos is?.. Pauper..
Volgens mij aanhalingstekens....of wat is de precieze taalcorrecte benaming?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef xprotagonistx het volgende:
Toen ik de titel zag, wist ik dat het niet de bekendste mj was, door de haakjes,
Dat het tussen aanhalingstekens staat maakt niet uit, het blijft een kut-titel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:36 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Volgens mij aanhalingstekens....of wat is de precieze taalcorrecte benaming?
Maar idd die dingen zeiden mij ook genoeg. Die zetten ze er immers niet voor niets neer dus wat zegt dat over mensen die toch denken dat het de neusloze Michael Jackson is?
Het is idd Fok! Dus daar kun je grapjes verwachten, maar helaas ook mensen die moeite hebben met lezen.
Natuurlijk, deze MJ heb ik ook veel hoger zitten dan de zelfbenoemde 'King of Pop', maar ik denk niet dat dit bericht de FP had gehaald als hij Bert de Vries had geheten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:22 schreef johno het volgende:
Wat nou disrespect? Wat kan die nieuwsposter er nou aan doen dat die lul ook Michael Jackson heet? Moet iedereen z'n bek houden over mensen die dezelfde naam hebben als een pedofiele uitgerangeerde zanger, alleen omdat het respectloos is?.. Pauper..
Titel is gewoon correct.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:04 schreef Schijtgeit het volgende:
Dat het tussen aanhalingstekens staat maakt niet uit, het blijft een kut-titel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |