Dat is idd die ik in gedachten had, weet niet of dit ook dezelfde is waar Seraphina naar zoekt?quote:Op donderdag 27 december 2007 09:54 schreef victorinox het volgende:
[..]
Bedoel je niet deze t.v.-serie:
The Odyssey
The Entityquote:Op donderdag 27 december 2007 21:43 schreef Peterchris het volgende:
Een aantal maanden geleden zag ik het einde van een film waarbij een vrouw opgesloten was in een psychiatrische inrichting. Van wat ik meekreeg was ze bang voor demonen/een demonische wereld achter een kastdeur. Echter in de inrichting zelf wordt zij door een deur in haar kamer getrokken waardoor ze alsnog gevangen wordt in deze wereld. De film eindigt met een scène waar de medische staf de inmiddels verlaten kamer betreedt. Een dokter ziet een deur open staan (naar een kast) en besluit deze dicht te doen. De camera wisselt dan naar een standpunt vanuit de kast. We (de kijker) zien dan de demonische wereld waarin de vrouw gevangen zit. De vrouw moet toezien hoe de deur (en naar wat ik verwacht, het portaal naar de gewone wereld) gesloten wordt door de psychiater. Hiermee eindigt de film. Het kan zijn dat enkele details niet kloppen, maar heeft iemand een idee over welke film het zou kunnen gaan?
Haha, ik wilde er nog bij zeggen dat ik die niet bedoeldequote:Op donderdag 27 december 2007 09:54 schreef victorinox het volgende:
[..]
Bedoel je niet deze t.v.-serie:
The Odyssey
Is dat niet "They"?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:43 schreef Peterchris het volgende:
Een aantal maanden geleden zag ik het einde van een film waarbij een vrouw opgesloten was in een psychiatrische inrichting. Van wat ik meekreeg was ze bang voor demonen/een demonische wereld achter een kastdeur. Echter in de inrichting zelf wordt zij door een deur in haar kamer getrokken waardoor ze alsnog gevangen wordt in deze wereld. De film eindigt met een scène waar de medische staf de inmiddels verlaten kamer betreedt. Een dokter ziet een deur open staan (naar een kast) en besluit deze dicht te doen. De camera wisselt dan naar een standpunt vanuit de kast. We (de kijker) zien dan de demonische wereld waarin de vrouw gevangen zit. De vrouw moet toezien hoe de deur (en naar wat ik verwacht, het portaal naar de gewone wereld) gesloten wordt door de psychiater. Hiermee eindigt de film. Het kan zijn dat enkele details niet kloppen, maar heeft iemand een idee over welke film het zou kunnen gaan?
Als je partner zegt dat je niet goed lepeltje-lepeltje ligt, kan je altijd zeggen:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 05:12 schreef Phuturistixxx het volgende:
Wat een fucking hoax die Uri Geller.... James Randi laat geen spaan heel van hem
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:14 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Als je partner zegt dat je niet goed lepeltje-lepeltje ligt, kan je altijd zeggen:
"Ik ben een Uri Geller-lepeltje".
Day Night Day Nightquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:27 schreef biggetje het volgende:
Een paar weken geleden heb ik op ARD of ZDF een film gezien over een meisje dat opgeleid werd tot terrorist. Ik zag haar onder andere zitten in een hotelkamer een dag voordat ze haarzelf zou opblazen omringd door andere terroristen en ze aten pizza. Kleding werd voor haar uitgezocht en ze moest alles wat haar zou identificeren afstaan. De volgende dag werd getest hoeveel kilo aan explosieven ze kon dragen in haar rugzak en vervolgens liep ze door New York met een bom in haar rugzak. Engelstalige film, laat in de avond uitgezonden heb het einde gemist en ben toch wel erg nieuwsgierig
Jep is 'm. Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Step by Step?
Stardustquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:03 schreef veny het volgende:
zoek een film..
in het kort.. man heeft relatie op aarde met een vrouw. Dan stort er iets neer, wat een soort van vrouw blijkt te zijn.. hij gaat naar haar op zoek, verdwijnt in een andere wereld en dan moet hij kiezen tussen zijn "aardse" liefde en degene uit de ruimte?
Is denk ik net paar maandjes uit? jaar 2007..
In America heette het Phenomenon (vast nog wel te downloaden). Zat Uri Gellar ook al in de Jury, samen met Criss Angel en oa Carmen Electra. Leuk programma wel, alleen geloof ik er geen hol vanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:45 schreef Mark het volgende:
De nieuwe Uri Geller.
Op SBS6: http://www.medianieuwtjes.nl/?p=5123
Plegen ze ook nog zelfmoord? Want dan opteer ik voor 'surviving'.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:31 schreef Mainport het volgende:
Ik zoek twee films, van beide weet ik bijna niets, maar eentje zou toch duidelijk moeten zijn.
2. Amerikaans/Brits. Kleur. Coming of Age. Jaren 90 waarschijnlijk, zeker niet nieuwer. Een jongen en een meisje worden verliefd terwijl ze dat niet mogen en rennen van huis. Het is heel basic. Verder weet ik absoluut niets. Mogelijk Romeo en Juliet motief. Kans van 1 op het aantal films dat is gemaakt dat-ie geraden wordt.
Dat is Alexandra's Project.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:45 schreef ruud_fr het volgende:
ik zoek een film met een man die van z'n vrouw een videoband voor zijn verjaardag krijgt, maar op de tape staan beelden van z'n vrouw die vreemd gaat met de buurman (film is dan al een tijdje bezig).
die buurman bedreigt die man op het einde met een pistool.
ik denk dat het Anklaget is, maar zeker weet ik het niet
beetje vaag, maar misschien dat iemand het weet
thanksquote:Op zondag 6 januari 2008 11:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is Alexandra's Project.
Topfilm.Confronterend: Alexandra's Project (0:15 uur Ned. 2).
The Brady Bunch? TV-serie en nieuwere films, alleen wel met 3 dochters en zoons. Over de TV-serie zijn in talloze films en series grappen gemaakt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:41 schreef DutchGrecian het volgende:
Volgens mij was het begin jaren 90 maar ik herinner me een serie bij veronica, toen nog publiek, die eenzelfde insteek had als het huidige 'Kinderen geen bezwaar' van de vara. In die serie van Veronica woonde een moeder met haar twee dochters samen met een man en zijn twee zoons. Een van die zoons was heimelijk verliefd op een van de dochters.
Iemand een idee hoe die serie heette?
Pril geluk?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:41 schreef DutchGrecian het volgende:
Volgens mij was het begin jaren 90 maar ik herinner me een serie bij veronica, toen nog publiek, die eenzelfde insteek had als het huidige 'Kinderen geen bezwaar' van de vara. In die serie van Veronica woonde een moeder met haar twee dochters samen met een man en zijn twee zoons. Een van die zoons was heimelijk verliefd op een van de dochters.
Iemand een idee hoe die serie heette?
Och ja, met Porgy Franssen.quote:
Artificial Intelligence: AIquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:32 schreef Robier het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die ik me nog maar vaag kan herinneren van in een vliegtuig een paar jaar geleden:
Iets met mensen en robots die exacte kopieën van mensen waren. En om van de afgedankte robots af te komen werd er een soort kermis gebouwd waar die robots voor het vermaak werden vernietigd.
Hoe de film verder afloopt of wat er nog meer gebeurde weet ik niet meer, ik kan me wel nog iets herinneren van een kind die een erg belangrijke rol speelde.
Sorry voor de vage omschrijving maar het is alweer een paar jaar geleden.
Dit is een aflevering van Lost seizoen 3, aflevering 3quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik zoek:
-een film
-1 a 2 jaar oud
Een jonge vent wordt opgepikt als lifter. Zijn verhaal was dat hij van huis was gelopen. Hij werd opgepikt door een oudere man die woonde in een soort commune. In die commune werd weed geteeld en de jonge vent was een undercover-agent. De oudere man stond voor de jonge garant en wilde hem opnemen in die commune.
Het verhaal ging niet zo zeer om de weed-teelt, maar om het vertrouwen tussen de agent en die oudere man, dacht ik.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:33 schreef Patch het volgende:
[..]
Dit is een aflevering van Lost seizoen 3, aflevering 3
http://lost.about.com/od/episoderecaps/a/3x02guide.htm
Klopt, ik schaamde me bijna.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:35 schreef Mark het volgende:
Nou,zonder Frollo tekort te willen doen, die was toch wel heel makkelijk
Ronja de Roversdochter?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:12 schreef viddywell het volgende:
Woow, bedankt, dan nog 1: Middeleeuwen (Zweedse?) jeugdfilm, waar grote mensachtige adelaars het kasteel bestormde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |