quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:02 schreef RayMania het volgende:
Vaduz heeft vijf rijtjes in plaats van vier (de laatste twee rijtjes zijn dezelfde wedstrijden).
Young - Gasquetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
De verschillen in de voorspellingen tussen BliksemSchigt en mij:
Hup Ginepri en Berrer mag verliezen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
2-1 voor Ray na het verlies van Clement. Hup Ginepri en Berrer!
Opgave.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom wordt die geschrapt?
2 Masters (Parijs en Madrid)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:37 schreef dndiek het volgende:
Hoeveel toernooien volgen er nog na de US Open?
Sympathiek!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:43 schreef Elikian het volgende:
XL(3) - Elikian
Lopez - Andreev
Davydenko - Kiefer
Grosjean - Mirnyi
Koubek - Llodra
Del Potro - Melzer
Ljubicic - Pavel
Robredo - Fish
Safin - Wawrinka
15 aces - 12 aces
---
Ik wil gewoon de organisator de lol van het spelletje niet ontnemen, dat begrijpen jullie.
Dat komt me nu even niet zo goed uit, kunnen we die regel niet aanpassen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:56 schreef XL het volgende:
Walkovers tellen niet mee.
Opgaves tellen wel mee.
Zo doen we het al het hele jaar.
5-1 dus?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:56 schreef XL het volgende:
Walkovers tellen niet mee.
Opgaves tellen wel mee.
Zo doen we het al het hele jaar.
Ik heb nog niks geteld. Weet ik niet.quote:
Ik schaam me er overigens wel voor dat ik langer op Davydenko blijf voorspellen dan mijn tegenstander. Dat had ik niet gezien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:43 schreef Elikian het volgende:
XL(3) - Elikian
Lopez - Andreev
Davydenko - Kiefer
Grosjean - Mirnyi
Koubek - Llodra
Del Potro - Melzer
Ljubicic - Pavel
Robredo - Fish
Safin - Wawrinka
15 aces - 12 aces
---
Ik wil gewoon de organisator de lol van het spelletje niet ontnemen, dat begrijpen jullie.
Ik wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:00 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb nog niks geteld. Weet ik niet.
Gefeliciteerd SCH, je hebt nu genoeg opleiding en wedstrijdervaring om commentaar te gaan geven op Eurosport.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:12 schreef SCH het volgende:
Ik voel me net John van Lottum, voor het eerst van mijn leven in de 2e ronde.
Daar snap ik niks van.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:43 schreef Elikian het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:14 schreef XL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd SCH, je hebt nu genoeg opleiding en wedstrijdervaring om commentaar te gaan geven op Eurosport.
Ga weg met je dijvie.quote:
Nog geen setstanden. Gewoon eentjes en tweetjes.quote:Op zaterdag 1 september 2007 09:04 schreef mitt het volgende:
Derde ronde!
Wat gaan we allebei voorspellen, ook setsstanden?
Ik heb alvast een leuke schiftingsvraag
Het gemiddelde percentage eerste service van alle Argentijnen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:56 schreef Andiyan het volgende:
Wat een domme schiftingsvraag.![]()
1 Davydenko - Almagro
Vul later wel aan.
Dan heb je blijkbaar heel beroerd voorspeldquote:
Ah, weer een keer tegen Ambrosius.quote:
Je hebt het laatste rijtje 2x verschillend voorspelt. Dat maakt het verschil. Met het ene rijtje win jij, met het tweede rijtje wint Ray.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat natellen doet Ray wel, hij is in ieder geval 100% zeker door.
quote:Op zondag 2 september 2007 11:46 schreef BVO het volgende:
Waarom was ik nou zo laf om Lee te veranderen.
Dat is knullig, het verliezende rijtje was in ieder geval het rijtje waar ik voor ging uiteidenlijk. Sorry voor de onduidelijkheid.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:31 schreef XL het volgende:
[..]
Je hebt het laatste rijtje 2x verschillend voorspelt. Dat maakt het verschil. Met het ene rijtje win jij, met het tweede rijtje wint Ray.
Het lijkt me dus verstandig Ray door te laten gaan.
het servicepercentage zal de doorslag moeten gaan geven.quote:Op zondag 2 september 2007 00:59 schreef Ambrosius het volgende:
Bruce staat er na vandaag 1 voor (Grosjean), Ferrer moet van Nalbandian winnen en de Argentijnen moeten heel goed serveren, anders lig ik eruit.
quote:Op zondag 2 september 2007 16:05 schreef mitt het volgende:
Nog 4 verschillen over Andiyan:
Federer-isner
BERDYCH - verdasco
NALBANDIAN - ferrer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CHELA - ljubicic![]()
MONACO - CALLERI![]()
MOYA - kohlschreiber
Oeh, ik was in de veronderstelling dat bij een gelijkspel Del Potro 45% moest serveren. Dus nietquote:Op zondag 2 september 2007 22:40 schreef BVO het volgende:
Hoezo?.
Alleen Kohlschreiber winnen en je bent er toch?
Jaquote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
het servicepercentage zal de doorslag moeten gaan geven.
Jij hebt precies 65% voorspeld hoorquote:Op maandag 3 september 2007 12:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja.
70 + 61 + 57 + 67 + 70 = 325, gemiddeld 65. Jij wint dus, feli!
Doe ik vanavond.quote:Op maandag 3 september 2007 12:34 schreef Bruce117 het volgende:
Je kan het op 2 manieren uitrekenen:
67 + 70 + 70 + 57 + 57 = 321 = 64.2% is afgerond 64%
of
69 of 103 + 62 of 89 + 50 of 71 + 89 of 156 + 106 of 185 = 376 of 604 = 62.3% is afgerond 62%
Voorstel, we voorspellen beide en laten XL de zaak uitzoeken
Dank jequote:Op maandag 3 september 2007 11:13 schreef RayMania het volgende:
Gefeliciteerd BVO, het was spannend.
Doe alles maar, anders ben je bij voorbaat kansloosquote:Op maandag 3 september 2007 13:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Dank je. Carlos was m'n redding
.
Moet de voorspelling ook per PM of alleen de schifting?
Dank je.quote:Op maandag 3 september 2007 12:03 schreef Ambrosius het volgende:
Jij wint dus, feli!
Ja, had dat maar gedaanquote:Op maandag 3 september 2007 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kut, had ik nou toch maar Federer 1 in 3 gedaan.
Ah jochie, heb ik je iets te vaak verslagen ofzo?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer die knakker in de finale.
Zo vaak kom ik je helaas niet tegen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef mitt het volgende:
[..]
Ah jochie, heb ik je iets te vaak verslagen ofzo?![]()
Dan moet ik de laatste 2 toernooien nog flink mijn best doenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoho, nog twee toernooien en de masters voor de top8 toch?
Dat zekerquote:Het was wel in ieder geval een tof idee van XL!
Beste prestatie in het laatste toernooiquote:Op donderdag 13 september 2007 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
Op basis waarvan is de plaatsing bij een gelijke totaalscore?
Oei, dan moet ik maar weer presteren.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Beste prestatie in het laatste toernooi
Ohquote:Op donderdag 13 september 2007 16:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Beste prestatie in het laatste toernooi
Klopt. Jij hoort boven.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
OhIk kan me herinneren dat ik van Juan Z. won bij de US Open, of haal ik dit door elkaar met een ander toernooi.
Wanneer kan ik instappen (nog nooit meegedaan) en hoe werkt 'tquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:29 schreef XL het volgende:
De loting voor Madrid is pas op zondag, er is dus relatief kort de tijd om te voorspellen voor de eerste ronde!
Het seizoen is bijna afgelopen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wanneer kan ik instappen (nog nooit meegedaan) en hoe werkt 't?
De PM's de deur maar uitdoen dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:29 schreef XL het volgende:
De loting voor Madrid is pas op zondag, er is dus relatief kort de tijd om te voorspellen voor de eerste ronde!
Schifting: 11quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:53 schreef Colplay het volgende:
BEGIN
1 Melzer - Qualifier
1 Tursunov - Qualifier
1 Nieminen - Qualifier
1 Lopez - Volandri
2 Karlovic - Safin
2 Kiefer - Wawrinka
1 Andreev - Monaco
2 Almagro - Santoro
1 Ancic - Qualifier
1 Mathieu - Fish
1 Ferrero - Qualifier
1 Montanes - Verdasco
1 Del Potro - Starace
2 Clement - Nalbandian
2 Stepanek - Murray
1 Baghdatis - Qualifier
END
Maakt verder voor Andiyan niet uitquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Andreev - Monaco en Melzer - Ginepri hebben al twee sets compleet gespeeld.
Wat heb ik het tot nu toe belachelijk slecht gedaan.quote:
Voorspel maar, misschien heb je een bye in de eerste ronde. Ik moet nog loten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:02 schreef SCH het volgende:
ben ik te laat?
Of je loot tegen dndiekquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:04 schreef BVO het volgende:
8 van de 9 goed. Loot ik uiteraard weer die luie bye die nooit iets invult en was het voor niks. Zoals elke keer in de 1e ronde, mijn piek ligt een beetjevroeg
.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Of je loot tegen dndiek![]()
die heeft er op dit moment ook 8 van de 9 goed
Ongeduldige aap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben ik door, XL?
had je wel voorspeld?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:43 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom ben ik niet ingeloot?
Je kon geen mazzel blijven hebben natuurlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:36 schreef mitt het volgende:
Gefeliciteerd Vaduz!
Moet je even terugkijken, hij heeft (weliswaar wat later) voorspeld.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:35 schreef XL het volgende:
[..]
had je wel voorspeld?
Ik heb je niet in mijn voorspellingenlijst!![]()
Ik denk dat we de voorspelling van J. op www.competitieteam.nl wel kunnen ophalen!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je even terugkijken, hij heeft (weliswaar wat later) voorspeld.
En dank mitt, dit moet ik doortrekken naar volgend seizoen!
J. laat het afweten.![]()
BEGINquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:20 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dat we de voorspelling van J. op www.competitieteam.nl wel kunnen ophalen!
Tuurlijk telt hij. Ruim voor deadline gepost en onmiskenbaar door jou.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:43 schreef Juan Zueco het volgende:
Sorry guys. Als MV mee mag tellen dan graag, anders jammer. My bad.
J.
ze staan hier 3 posts bovenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik een prima oplossing.
Plaats hier dan maar even.
Dinsdag om 21:50 gepost.quote:
Ik zal je niet dwingen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hmmm, moet ik nou echt hup Nadal gaan zeggen.![]()
3,5 uur te laat. 5 partijen waren al gespeeld.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb een voorspelling door gegeven ja. Beetje jammer dit...
Check dat nog eensquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:03 schreef XL het volgende:
Volgens mij gaan wij schiften dndiek....
Ik heb Canas en Djokovic
Jij hebt PHM en Ancic
Ok, dat is nog beter!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Check dat nog eens
Canas hebben we allebei een 2
Djokovic heb jij goed, Matthieu heb ik goed en Kiefer gaat de beslissing brengen
Duitsland stuurde hun jeugd-elftal.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Duitsland - Tsjechie al 0-3. En Tsjechie is net Rusland. Hup M!
Feli, het was spannendquote:
Mijn eerste ingeving was 100, maar ik wilde niet te ver van dndiek vandaan gaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:31 schreef Juan Zueco het volgende:
Rafa en Andy maken er qua breekpunten een WTAwedstrijd van.
Tussenstand : 82 breekpunten. Lopez- Koubek nog te gaan.
J.
Ja, schifting is het aantal games van David Nalbandianquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:37 schreef dndiek het volgende:
Federer - Lopez
Kiefer - Gonzalez
Ancic - Djokovic
Nalbandian - Nadal
Zo moet het toch zijn of niet?
Hier jullie voorspellingen. Ik ga deze week proberen alles uit te tellen. Dat zal waarschijnlijk pas op woensdag zijn. Tenzij iemand anders even de scores uitwerkt. In ieder geval zorg ik dat ruim voor Parijs Madrid is afgerond. Ik ben zelf ook reuze benieuwd naar de nieuwe ranking.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:26 schreef dndiek het volgende:
En?
Dikke David heeft anders wel de finale gewonnen van Rogiertje and earlier in the process de nr 2 en 3 van de wereld er ook nog eens afgeslagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |