had je wel voorspeld?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:43 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom ben ik niet ingeloot?
Je kon geen mazzel blijven hebben natuurlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:36 schreef mitt het volgende:
Gefeliciteerd Vaduz!
Moet je even terugkijken, hij heeft (weliswaar wat later) voorspeld.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:35 schreef XL het volgende:
[..]
had je wel voorspeld?
Ik heb je niet in mijn voorspellingenlijst!![]()
Ik denk dat we de voorspelling van J. op www.competitieteam.nl wel kunnen ophalen!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je even terugkijken, hij heeft (weliswaar wat later) voorspeld.
En dank mitt, dit moet ik doortrekken naar volgend seizoen!
J. laat het afweten.![]()
BEGINquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:20 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dat we de voorspelling van J. op www.competitieteam.nl wel kunnen ophalen!
Tuurlijk telt hij. Ruim voor deadline gepost en onmiskenbaar door jou.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:43 schreef Juan Zueco het volgende:
Sorry guys. Als MV mee mag tellen dan graag, anders jammer. My bad.
J.
ze staan hier 3 posts bovenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik een prima oplossing.
Plaats hier dan maar even.
Dinsdag om 21:50 gepost.quote:
Ik zal je niet dwingen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hmmm, moet ik nou echt hup Nadal gaan zeggen.![]()
3,5 uur te laat. 5 partijen waren al gespeeld.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb een voorspelling door gegeven ja. Beetje jammer dit...
Check dat nog eensquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:03 schreef XL het volgende:
Volgens mij gaan wij schiften dndiek....
Ik heb Canas en Djokovic
Jij hebt PHM en Ancic
Ok, dat is nog beter!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Check dat nog eens
Canas hebben we allebei een 2
Djokovic heb jij goed, Matthieu heb ik goed en Kiefer gaat de beslissing brengen
Duitsland stuurde hun jeugd-elftal.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Duitsland - Tsjechie al 0-3. En Tsjechie is net Rusland. Hup M!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |