gaat niet lukken vanavond denk ikquote:
Het klinkt inderdaad écht helemaal NERGENS naar...!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:47 schreef purplerose het volgende:
wat een vreselijk nr van britney![]()
Denk niet dat dit de comeback gaat worden waar ze op hoopt
Er zijn wel caps, tassen, shirts, poncho's, enz., maar horloges heb ik (nog?) niet gezien...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand of er ook 3FM-horloges te koop zijn?
Ok, toch bedankt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn wel caps, tassen, shirts, poncho's, enz., maar horloges heb ik (nog?) niet gezien...
Ik heb misschien eindelijk een stageplaats gevonden. Maandag een gesprek, hopelijk gaat het door.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Deel ons je blijdschap zou ik zeggen....
Goede popduelkandidaten vandaag!
Het is alleen nog de vraag wat jullie met dat gebak gaan doen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
![]()
Het gebak is gekocht! Vanaf 19.00 uur een nieuwe Ekstra Weekend
Volgende week toch pas, volgens wikipedia?quote:
quote:Ekstra Weekend is een radioprogramma van NPS met medewerking van AVRO en wordt sinds 8 september 2006 wekelijks uitgezonden op 3FM.
Alleen een beetje jammer van die slowmotion-cam...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:52 schreef Marc63 het volgende:
Leven in de studio! Bijna Ekstra Weekend!!
En de andere cam is bij mij bijna helemaal zwart.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer van die slowmotion-cam...
Die is wel héél erg donker inderdaad...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En de andere cam is bij mij bijna helemaal zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |