quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:45 schreef EdAtTheBar het volgende:
Jaap gaat hard los dalijk, ik zie het aankomen.
en heb je haar voeten al eens gezien....zoooooquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
De handen van Natja zijn groter dan die van Nix valt me net op.
Zegt mij genoeg![]()
Prachtige cap...ik heb alleen Huub op stream zonder geluid...prachtig om naar herm te kijken...nog ff Huub..nog maar 2 te gaan...en dan..."iemand een drankje?"...en dan hikkend van de lach samen met Lieke naar buiten...naar Fries..quote:
Ja dat kwam inderdaad heel erg geacteerd overquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:46 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft tekst uit haar hoofd geleerd.
Zeker weten.
dat zou je bijna denken..... maar dat kan niet met die 1-cellige hersenpanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:46 schreef avonne het volgende:
Zeker weten.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:46 schreef avonne het volgende:
Zeker weten.
Kan ze dat allemaal onthouden dan????quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:46 schreef avonne het volgende:
Zeker weten.
Wat liegt hij dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goed.hij liegt dat hij barst.Ben nu alweer chagerijnig.Wat een debielen daar zeg.
dat dacht ik al....en halve corsleutelquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:46 schreef cobain94 het volgende:
[..]
En mijn vader is half chinees half mongools..
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:47 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Prachtige cap...ik heb alleen Huub op stream zonder geluid...prachtig om naar herm te kijken...nog ff Huub..nog maar 2 te gaan...( ow..nog één, Amanda was nogal kort van stof) .......................en dan..."iemand een drankje?"...en dan hikkend van de lach samen met Lieke naar buiten...naar Fries..![]()
Klopt, hoop dat hij nu weer gaat bashen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:46 schreef rooie3 het volgende:
Huub word hier alleen maar sterk van.Hij weet nu echt hoe iedereen is.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:47 schreef 2live het volgende:
Dennis zit bijna klaar te komen, omdat Jaap nu gaat spreken.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus streamers...jullie horen het, regel het voor Huub en Lieke
Reclamefolders van Hair extensions...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
De handen van Natja zijn groter dan die van Nix valt me net op.
Zegt mij genoeg![]()
Trouwens een leuk idee om kaartjes naar Nix te sturen met kalende mannen er op?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |