Ja kom op weer een actie voor Huub en Liekequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus streamers...jullie horen het, regel het voor Huub en Lieke
Hoezo?quote:
Hij is leuk hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik lig hier dubbel van de humor van Dennis.![]()
Wat een clown is zij eigenlijk he.quote:
Je zal 'r verkering mee hebben .quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
je schaamt je toch diep als je met die huppende, giegelende zenuwpees geassocieerd bent???
NIet alleen zijn gezicht.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:51 schreef riri het volgende:
dennix heeft een hoge hartslag van hier naar ginder als je naar zijn gezicht kijkt
Nadia is ook eenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zal 'r verkering mee hebben .
Nee die moet rustiger aan doen van de dokter...is beter voor de babyquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nadia houdt dit toch niet lang vol...
Zeker, de kleuters staan te popelen om haar te onderbreken en doen dat dan ook onfatsoenlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:56 schreef yvonne het volgende:
Lieke doet dit goed hoor.
Lieke werd door de andere regelmatig genoemd in hun betogen,daar mag zij wel wat terug op zeggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef akveor het volgende:
Uhhhh waarom Lieke nu zo'n verhaal ophangt ontgaat me even... volgens mij moet ze beargumenteren waarom ze Huub erin laat. Haar vergaal hoort zich naar Huub te richten.
Diit waar ze nu mee bezig is is iets wat Huub hoort te doen.
snnnnnnnnnnnnnnnnuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrkkkkkk
weet ik ook niet. Volgens mij ging het over Dennis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat zei A'Del nu over spraakmakende J.aap en wie?????
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:58 schreef Myriam1978 het volgende:
Zelfs met zijn 5-en zijn ze nog zo onwetend en dom!
Wat zij aan het doen is hoort Huub te doen. Ze valt uit haar rol.... ze moet motiveren waarom ze Huub erin laat.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef pasjesjen het volgende:
Lieke:
Ja er wordt hier gesproken alsof het nieuws is dat er 4 tegen ons zijn
KNIP
het gaat om degene die de langste adem heeft
Pas sinds ze haar gingen onderbreken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zeurderige gemaakt monotome stemgeluid, dzjeee
kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat zij aan het doen is hoort Huub te doen. Ze valt uit haar rol.... ze moet motiveren waarom ze Huub erin laat.
OMG die tandjes, Hahahaquote:
Domme mensen mogen langzaam (dood) gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:58 schreef Myriam1978 het volgende:
Zelfs met zijn 5-en zijn ze nog zo onwetend en dom!
En dan vreemd vinden dat we allemaal voor Huub zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
God wat is dat gepeupel gruwelijk irritant en vooral DOM
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:00 schreef yvonne het volgende:
Dat gesprek met die psycholoog toen heeft flink geholpen. not.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |