iemand die prehistorische rommel serieuzer neemt is ook geen moderne mens.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Toch neemt 'de moderne mens' die 'prehistorische rommel' serieuzer dan een atheïstische wereldvisie. Dat is nog geen reden om atheïsme publiekelijk te verboden. Weet je, waarom, ik ben voor de vrijheid van meningsuiting!
Jullie (jij en SHG onder andere) lopen allemaal Hans Teeuwen na te blaten, maar het is triest dat jullie eigenlijk voor geen reet begrijpen wat hij probeert te zeggen.![]()
Weer zo'n tolerante opmerking.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:15 schreef Laton het volgende:
[..]
iemand die prehistorische rommel serieuzer neemt is ook geen moderne mens.
Samengevat iets van: de Islam is een ananas en de het christendom een zure appel. Dat was de boodschap zo'n beetje.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:12 schreef koningdavid het volgende:
Jullie (jij en SHG onder andere) lopen allemaal Hans Teeuwen na te blaten, maar het is triest dat jullie eigenlijk voor geen reet begrijpen wat hij probeert te zeggen.![]()
ik heb geen tolerantie voor gelovigen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Weer zo'n tolerante opmerking.
Maar definiëer 'moderne mens' a.u.b. eens.
Ik mag jouquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:20 schreef Laton het volgende:
[..]
ik heb geen tolerantie voor gelovigen.
Niet iedereen is gelijkwaardig of verdient tolerantie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:49 schreef koningdavid het volgende:
Dat is dan het verschil tussen jullie en mij.![]()
Ik probeer iedereen als gelijkwaardig te zien en iedereen dus ook met tolerantie te behandelen.
tolerantie voor de intoleranten, nee, die is goedquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:49 schreef koningdavid het volgende:
Dat is dan het verschil tussen jullie en mij.![]()
Ik probeer iedereen als gelijkwaardig te zien en iedereen dus ook met tolerantie te behandelen.
Tja, je zou zeggen dat de hoofddoek al een beste hint zou zijn, maar kennelijk moet de snor nóg verder gecompenseerd worden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:01 schreef duivelin1 het volgende:
wat me enorm stoorde was toen hij hun naam vroeg die omgebouwde kerel vond dat hun namen mevrouw waren. Erg grappig altijd dat die jonge allochtoone kudtwijven zichzelf altijd mevrouw noemen, blijklbaar denken ze dat ze hierdoor nog iets van respect af kunnen dwingen
niet alleen door teeuwen. de gastheer kon er ook wat van. trouwens eigenlijk werd meer de islamitische/christelijke godsdienst duidelijk gemaakt dat nederland nog lang niet toe is aan een samenleving waar godsdienst de dienst uitmaakt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:07 schreef Rossoneri het volgende:
Wat werden deze doekjes toch gepwned door Hans Teeuwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uitzendinggemistquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:09 schreef Varr het volgende:
Waar is de volledige aflevering te zien?
staat maar een keer of tien in dit topic. hence thequote:Op zaterdag 1 september 2007 13:37 schreef Varr het volgende:
[..]
Dat ik te lui was het op te zoeken betekende dat ik een rechtstreekse link wou![]()
yep. kijk ook eens op uitzendinggemist 'de meiden van halal'. best leuk zo nu en dan.quote:
Waarschijnlijk zitten die mensen in het publiek er om dezelfde reden als dat de meeste mensen thuis kijken: hopend dat iemand die drie schreeuwlelijkerds op hun nummer zet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:43 schreef Molluck het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat hij zoveel bijval krijgt uit het publiek, dat had ik niet verwacht bij zo'n show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |