HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:49 schreef Scarface2004 het volgende:
youtube filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0
niks bijzonders, alleen zombies in dienst van een dooie pedofiele krijgsheer.quote:
Hoofddoekje of niet, zij was tijdens de uitzending gewoon stomvervelend. Was er een beetje een discussie bezig, schreeuwt ze erdoorheen 'MAG IK NU EVEN ÉÉN VRAAG STELLEN JA' en dan gaat ze vragen waarom die Ehrin Jami (of hoe ie ook heet) er niet is. Deed er wat mij betreft totáál niet toequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:42 schreef Kreupeldicht het volgende:
even een screenshotje uit die uitzending
[afbeelding]
ze zei hier iets als "er komt nu een aantal mensen naar beneden die volgens sommigen extreem gekleed zijn"
Of zoiets. Ik vind zoiets altijd wel grappig.
En wat te denken van die baardaap met zijn wijf in een zwarte tent?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:31 schreef Carnaval het volgende:
die drie zijn echt vet irritant... heb je niks aan
Ik zou ze wel willen neuken hoor. Doe ik niet moeilijk over.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:13 schreef -skippybal- het volgende:
Omg, kijk nu op Ned 3. Of beter niet eigenlijk. Naja, zie maar zelf.
Die drie vieze wandelende tapijten dus. Ze vinden zichzelf geëmancipeerdZe vinden zichzelf op en top geďntegreerd
Ze vinden zichzelf grappig
Ze voelen zich op en top vrouw
een ze hebben nog meer vervelende trekjes die heul niet waar zijn.
Voor de impotentie dan nog even:
[afbeelding]
Klacht: Omroepen die allochtonen in een goed daglicht willen zetten en daar steeds dezelfde mensen voor moeten gebruiken
alleen als je een kale "kop" hebtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik zou ze wel willen neuken hoor. Doe ik niet moeilijk over.
quote:ik vond het grappig omdat jullie zo kuis zijn, om jullie dan in een sexuele context te zetten, en als het dan nog rijmt ook is het kat in t bakkie he
quote:IK MOET HELEMAAL NIKS
quote:"Hoe lang heeft u gestudeerd over deze one-liners"?
"niet"
Een geďntegreerde geëmancipeerde moslima met hoofddoek is natuurlijk een contradictio in terminis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:47 schreef erikkll het volgende:
Nouja, ondanks hoofddoekje kun je toch best geëmancipeerd en geďntegreerd zijn?
"laatste vraag, wanner komt uw show?"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:53 schreef Dutch_Nelson het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
Op dumpert,
geef em kudo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |