WeebI heeft een dikke reet!quote:
Als er een ploeg 4 keer gaat scoren is het Werder met die gatenkaas achterin bij Real. Ik snapte de opmerking van Kieft in de rust ook niet dat Real het overwicht had.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef jojomen4 het volgende:
Haal Guti er AUB uit zeg, wat een godverdomme drama is dat. Als het niet lukt werk dan tenminste als een paard een niet als op opgetilde.Echt waar, die gast is goed om op de bank te hebben maar als basisspeler hebt je normaal gesproken geen fokking drol aan hem.
Binho achter de spitsen, robben links. Guti zitten.Vamos! 3-4 kan nog!
OLYMPIAKOS!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
1-2 Olympiacos.
Dat terwijl Werder toch een heleboel spelers mist, en niet de minste.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:16 schreef DutchGooner het volgende:
Blijkt maar weer, CL wedstrijden in het Weser Stadion zijn nooit saai.
Oust re!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Olympipoustides.
Kolo gavroi.
Kom op kut Lazio, scoren.
Ze laten het in de laatste wedstrijd wel liggen.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
Oust re!
Olympiakos heeft redelijke kansen nu al gehad op de 1-3...
Lazio is beter, maar creert geen kansen... jammer dan.
Real was gewoon beter, afgezien van de fouten in de verdediging bij counters van die Duiters. Dan is het gezien het spelbeeld gewoon onterecht dat Werder wint.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
onterrecht?
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien?
Zoveel kansen heeft Real anders niet gehad. Ik vond het een verdiende overwinning van Werder.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:40 schreef WeebI het volgende:
[..]
Real was gewoon beter, afgezien van de fouten in de verdediging bij counters van die Duiters. Dan is het gezien het spelbeeld gewoon onterecht dat Werder wint.
Natuurlijk doen ze het goed om zo te spelen als het werkt, en ze hebben gewoon eerlijk gewonnen, maar het is zo Duits en laf, en dus onterecht.
Denk aan je hart...quote:Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kut[terminale ziekte] Olympiakos.
Die flikkers winnen gewoon!!!
Sorry, ik kom uit Thessaloniki.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:44 schreef Fallen het volgende:
Wat is je probleem met Olympiakos eigenlijk?
Je zou natuurlijk gewoon een griekse clubje in de Champions League kunnen steunen, ik zie PAOK en Aris nou niet echt lekker mee draaien in de Champions League... ow.. wacht...
Weet ik toch, dwaas... ik gaf niet voor niks de keuze uit PAOK en Aris...quote:Op woensdag 28 november 2007 22:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry, ik kom uit Thessaloniki..
PAOK dus..!
Aris mag ook nare ziektes krijgen. Iraklis ook
. AEL (Larisa dus) ook.
.
Aris en Olympiakos zou ik dood nog niet steunen. Als AEK en Panathinaikos punten pakken, kan mij vrij weinig interesseren. Maar die 2 teams, sja.. Pavlov-reactie.
Oh, nou.. Okay.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Weet ik toch, dwaas... ik gaf niet voor niks de keuze uit PAOK en Aris...![]()
Maar ik weet wel hoe het werkt, ik heb dat met name met PSV hier in NL en met Panathinaikos in GR.
Vond het alleen leuk om je even te zieken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |