WeebI heeft een dikke reet!quote:
Als er een ploeg 4 keer gaat scoren is het Werder met die gatenkaas achterin bij Real. Ik snapte de opmerking van Kieft in de rust ook niet dat Real het overwicht had.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef jojomen4 het volgende:
Haal Guti er AUB uit zeg, wat een godverdomme drama is dat. Als het niet lukt werk dan tenminste als een paard een niet als op opgetilde.Echt waar, die gast is goed om op de bank te hebben maar als basisspeler hebt je normaal gesproken geen fokking drol aan hem.
Binho achter de spitsen, robben links. Guti zitten.Vamos! 3-4 kan nog!
OLYMPIAKOS!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
1-2 Olympiacos.
Dat terwijl Werder toch een heleboel spelers mist, en niet de minste.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:16 schreef DutchGooner het volgende:
Blijkt maar weer, CL wedstrijden in het Weser Stadion zijn nooit saai.
Oust re!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Olympipoustides.
Kolo gavroi.
Kom op kut Lazio, scoren.
Ze laten het in de laatste wedstrijd wel liggen.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
Oust re!
Olympiakos heeft redelijke kansen nu al gehad op de 1-3...
Lazio is beter, maar creert geen kansen... jammer dan.
Real was gewoon beter, afgezien van de fouten in de verdediging bij counters van die Duiters. Dan is het gezien het spelbeeld gewoon onterecht dat Werder wint.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
onterrecht?
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien?
Zoveel kansen heeft Real anders niet gehad. Ik vond het een verdiende overwinning van Werder.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:40 schreef WeebI het volgende:
[..]
Real was gewoon beter, afgezien van de fouten in de verdediging bij counters van die Duiters. Dan is het gezien het spelbeeld gewoon onterecht dat Werder wint.
Natuurlijk doen ze het goed om zo te spelen als het werkt, en ze hebben gewoon eerlijk gewonnen, maar het is zo Duits en laf, en dus onterecht.
Denk aan je hart...quote:Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kut[terminale ziekte] Olympiakos.
Die flikkers winnen gewoon!!!
Sorry, ik kom uit Thessaloniki.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:44 schreef Fallen het volgende:
Wat is je probleem met Olympiakos eigenlijk?
Je zou natuurlijk gewoon een griekse clubje in de Champions League kunnen steunen, ik zie PAOK en Aris nou niet echt lekker mee draaien in de Champions League... ow.. wacht...
Weet ik toch, dwaas... ik gaf niet voor niks de keuze uit PAOK en Aris...quote:Op woensdag 28 november 2007 22:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry, ik kom uit Thessaloniki..
PAOK dus..!
Aris mag ook nare ziektes krijgen. Iraklis ook
. AEL (Larisa dus) ook.
.
Aris en Olympiakos zou ik dood nog niet steunen. Als AEK en Panathinaikos punten pakken, kan mij vrij weinig interesseren. Maar die 2 teams, sja.. Pavlov-reactie.
Oh, nou.. Okay.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Weet ik toch, dwaas... ik gaf niet voor niks de keuze uit PAOK en Aris...![]()
Maar ik weet wel hoe het werkt, ik heb dat met name met PSV hier in NL en met Panathinaikos in GR.
Vond het alleen leuk om je even te zieken...
Nee, Ολυμπιακός trekt volle zalenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Irritant trouwens, dat steevast spellen van Olympiakos met een c.
We hebben de c niet eens in ons alfabet.
Kortom: Spannend.!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:57 schreef WeebI het volgende:
Mogelijke scenario's:

Nee, maar een K is toch niet zo moeilijk?!?!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:01 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee, Ολυμπιακός trekt volle zalen
Mja, nou... best kans dat je gelijk krijgt met het feit dat ze het zelf in de laatste ronde verprutsen.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als Olympiakos wint of gelijkspeelt zijn ze door.
Zelfde geldt voor Real. Das wat makkelijker.
Klopt, ware het niet dat Olympiacos CFP de internationale benaming is voor die club, ook gehanteerd door de UEFA.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, maar een K is toch niet zo moeilijk?!?!
Ja, het was ook niet gericht op de post daarboven, maar het feit dat het overal zo gespeld wordt.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:28 schreef WeebI het volgende:
[..]
Klopt, ware het niet dat Olympiacos CFP de internationale benaming is voor die club, ook gehanteerd door de UEFA.
Vast omgekocht.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:12 schreef DIGGER het volgende:
Die goal van Lazio![]()
Schorsing voor de grensrechter aub.
Nogmaals een bevestiging dat je de ballen verstand hebt van voetbal. Pepe liep alle gaten dicht die Metzelder opende. Die 2de goal was een lucky die je 1x per seizoen tegen krijgt. Hij zat dicht genoeg op de man om het hem bijna onmogelijk te maken. Hij speelde misschien niet perfect maar hij heeft ook 2.5 maand niet gespeeld.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een gechoke in de verdediging van Real zeg. Die Pepe liet vandaag maar weer eens zien dat hij tekort komt voor dit niveau. Net als Metzelder en Marcelo (
).
Nee Real vliegt er in de knock-out ronde heel rap uit.
Hij heeft al vanaf zijn debuut al niet weten te imponeren anders.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nogmaals een bevestiging dat je de ballen verstand hebt van voetbal. Pepe liep alle gaten dicht die Metzelder opende. Die 2de goal was een lucky die je 1x per seizoen tegen krijgt. Hij zat dicht genoeg op de man om het hem bijna onmogelijk te maken. Hij speelde misschien niet perfect maar hij heeft ook 2.5 maand niet gespeeld.
Over een paar weken is het een rots
quote:All four teams can still qualify but Real Madrid and Olympiakos will be favourites as they are at home to the bottom two teams in the last matches and a draw would be enough for either to qualify. Bremen will qualify only if they win at Olympiakos. Lazio will be sure of qualification if they win in Madrid but Bremen do not win in Greece. If Bremen do win in Greece, Lazio would have to win by at least two goals in Madrid to go through.
Waarom geen gelijkspel in de andere wedstrijd?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:27 schreef RayMania het volgende:
Hup Lazio en geen gelijkspel in de andere wedstrijd.
Verder is Sierd de Vos gewoon een goede commentator.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik ga me volledig op deze pot focusen
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
Inderdaad, vooral nu Werder ook nog achter staat.quote:
Aan de ene kant vind ik het wel goed voor het toernooi dat Real doorgaat (liever dan Olympiakos of Lazio), maar ja..Real hèquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:05 schreef WeebI het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral nu Werder ook nog achter staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |