Misschien een mooi land voor Dennis om in te wonen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:08 schreef EdAtTheBar het volgende:
Elly: 'Alaska is het mooiste land dat er is'
ben bang vaN welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:10 schreef grazygirl het volgende:
goedenavond allemaal,
paar dagen niet echt actief geweest op het net maar heel wat gemist toch zo tussendoor, sinds wanneer gaat jaap er niet meer uit? en nix? maar is het nu allemaal tegen huub en lieke?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:11 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Volgens mij schrijf ik ook regelmatig leuke stukjes, maar quoten. Ho maar! Snap er niets van!!
Denk dat Dennis vanavond beter af is met een paar pakken Tena Ladyquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Yepz ! Het is zover !!!!!
Vanavond gaat er een HELE ANDERE WIND waaien in De Kooi !!!!
De SuperDennis-TerrorWind....
De brandweer klaarzetten is inderdaad een goed idee !!!![]()
Nou dat stukje van net sloeg anders wel aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:11 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Volgens mij schrijf ik ook regelmatig leuke stukjes, maar quoten. Ho maar! Snap er niets van!!
ik hoop 'tquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:13 schreef wie.. het volgende:
Heb het gevoel dat Jaap iets in peto voor ons heeft![]()
Tuurlijk, zijn statement van de dag: Kwaken, manwijf, tandalé, lelelele en ijsklontjes kauwen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gewoon blijven posten....![]()
Heeft Dennis al kwaak kwaak gezegd?
zal tog geweldig zijn als jaap tegen de 4 gaatquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:13 schreef wie.. het volgende:
Heb het gevoel dat Jaap iets in peto voor ons heeft![]()
hebbie gedronken..............?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:14 schreef Borga het volgende:
Bwian slwist wer weer lekwer wop loshz
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat Dennis vanavond beter af is met een paar pakken Tena Lady![]()
Kijk ,dat kan de Febo niet verzinnen, dat lezen ze nu, dus wie weet morgenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:14 schreef Visual het volgende:
[..]
zal tog geweldig zijn als jaap tegen de 4 gaat
dennis loopt huilend weg
die paarse is leukquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:15 schreef Py het volgende:
Het begint [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |