Mazaruquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat Huub ronduit toegeeft dat hij ver gaat om het spel te winnen, en de anderen er om liegen.
En ook omdat Huub niet bang is om zijn handen vuil te maken, ITT de anderen, die constant proberen om anderen het vuile werk te laten doen, en zelf op een afstandje achter een gordijntje liggen te giegelen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:35 schreef tutjehola het volgende:
Als Jaap echt ballen heeft zegt hij vanavond dat Huub erin blijft, en dat hij die andere 4 een stelletje lamzakken vindt. Maar ja, de ballen van Jaap zijn moeilijk te vinden.
dan wordt het streamlockquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:36 schreef Darklight het volgende:
Heb zo'n idee dat die5 vanavond weer agressief gaan worden
Brian is al uren hyper, dus die kans bestaat inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:36 schreef Darklight het volgende:
Heb zo'n idee dat die5 vanavond weer agressief gaan worden
zondag meen ikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:39 schreef neehe het volgende:
En wanneer gaan Brian en Huub gezellig stappen ? ( auto race ? )
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:39 schreef SiRojK het volgende:
Whahahaha.. Dit is net een kinderfeestje!
begint om 21.00 zei amanda netquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
Ik haak even af. Ik weet dat dit OT is maar kan echt niet meer luisteren en kijken naar die aso"s.
Zie jullie weer tijdens de ontslagronde.
Zondagquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:39 schreef neehe het volgende:
En wanneer gaan Brian en Huub gezellig stappen ? ( auto race ? )
mwa, dit doet hem echt wel veel denk ik. als het knokken wordt, door uitlokking, is het einde DGK.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:40 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Volgens mij geeft Huub er geen reet om, om wat ze nu allemaal voor vreselijks verzinnen.
![]()
Huub gunt ze gewoon hun tv minuutjes en dan is het weer klaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:40 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Volgens mij geeft Huub er geen reet om, om wat ze nu allemaal voor vreselijks verzinnen.
![]()
Wat ze nu afspreken is te flauw voor woorden. Als Huub niet teveel heeft gedronken kan hij dat toch makkelijk hebben?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, dit doet hem echt wel veel denk ik. als het knokken wordt, door uitlokking, is het einde DGK.
Huub zit op kantoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:43 schreef neehe het volgende:
Huub zit waarschijnlijk bij de buren mee te kijken.
Huub zou wel balen hij doet graag altijd zijn zegje even.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Huub gunt ze gewoon hun tv minuutjes en dan is het weer klaar.
ooh , ik dacht dat Huub altijd benadeeld werd van achter. niet dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:43 schreef neehe het volgende:
Huub zit waarschijnlijk bij de buren mee te kijken.
ik breek het glas in je poten AmanDelleke... moet ik weer papra worden?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:45 schreef akveor het volgende:
Amanda drinkt al haar overwinningsborrel... de zoveelste...
[afbeelding]
Amanda dronken altijd linke soep.
Voor het kindje hoop ik het nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:46 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat die kutNaad zo zwanger is als het maar zijn kan en dat ze daarom de poort uit moet! Vuil kutwijf is het en Amanda ook, over hun pooiers nog maar niet te spreken! Opperpooier incluis!!!
Ik denk dat we ons daar het minst druk om hoeven maken... maar waarschijnlijk fokken die vijf zich zo op en dan is het maar de vraag wat Huub's reactie dan is.... al of niet met drank op is ook belangrijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:40 schreef tutjehola het volgende:
[..]
![]()
Die Kutnaad is net zo min zwanger als ik, die test is in drie seconden gedan, kan op ieder moment van de dag. Dit is pure aandachttrekkerij, van Febo of Naad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:46 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat die kutNaad zo zwanger is als het maar zijn kan en dat ze daarom de poort uit moet! Vuil kutwijf is het en Amanda ook, over hun pooiers nog maar niet te spreken! Opperpooier incluis!!!
Och nee, weet nu al hoe kansloos dat gaat worden...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:45 schreef akveor het volgende:
Amanda drinkt al haar overwinningsborrel... de zoveelste...
[afbeelding]
Amanda dronken altijd linke soep.
Dat kan hij toch ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:46 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Huub zou wel balen hij doet graag altijd zijn zegje even.
"waarschijnlijk"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:46 schreef maril het volgende:
[..]
ooh , ik dacht dat Huub altijd benadeeld werd van achter. niet dus.
ik ook niet hoor!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor het kindje hoop ik het niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |