Oe.. dat is ook wel een hele mooie wedstrijd zeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:30 schreef mcyodogg het volgende:
B Valencia 20:45 Chelsea
Hier precies het zelfde.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Oe.. dat is ook wel een hele mooie wedstrijd zeg.![]()
Nu twijfel ik, of deze geweldige wedstrijd kijken, of Madrid zien verliezen.. [afbeelding]
Ik heb besloten eerst een half uurtje naar Madrid te gaan kijken, als Madrid het moeilijk heeft en dreigt te verliezen blijf ik die wedstrijd volgen..quote:
Toen stond het al 1-1 volgens mijquote:
http://www.d1g.com/video/show/1435054quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:13 schreef Dos37 het volgende:
1-2 Drogba
Klopt!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij zit je in de verkeerde groep, DG.
En het was geeneens onverdiend.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:43 schreef mcyodogg het volgende:
Ja hoor
Zo wint er nooit een Engelse ploeg op Mestalle, en zo doet Chelsea het 2x binnen een half jaar.
Wat een gedurfde uitspraak !quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Drogba is de beste spits die ze daar rond hebben lopen.
Nou, die had écht een klap gehad (in tegenstelling tot Dibaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:43 schreef mcyodogg het volgende:
Ja hoor
Zo wint er nooit een Engelse ploeg op Mestalle, en zo doet Chelsea het 2x binnen een half jaar.
Shevchenko eruit flikkeren en zo'n elftal loopt al een stuk beter P.
Die bult van Carvalho ook
Het was denk ik ook sarcatisch.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moeilijk tegen te spreken lijkt me.
Zoals gezegd, niet eens onverdiend. Jammer, maar ik ging er (vooraf, voor het gedoe rond Mourinho enzo) al vanuit dat Chelsea wel groepswinnaar zou worden, ziet het nu wel naar uit. Gelukkig uit bij Schalke punten gepakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:43 schreef mcyodogg het volgende:
Shevchenko eruit flikkeren en zo'n elftal loopt al een stuk beter P.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |