"...ik eerst"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:21 schreef Saekerhett het volgende:
Of als iemand zegt: "Kut"
Dat je dan zoekend om je heen gaat kijken en zegt: "Waar?"
De meeste wel, alleen dat van die Merci niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
hehe ja, of is et allemaal echt gebeurd?![]()
Dat zei je moeder ook vannachtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
hehe ja, of is et allemaal echt gebeurd?![]()
Ok, dan heb ik niks gezegd. Topicwaardige "grapjes"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De meeste wel, alleen dat van die Merci niet.![]()
Dat zei je moeder vannacht ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:22 schreef Nawien het volgende:
AW MAH GAWD, WTF, ik heb leipe dingen gezien, maar dit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook.
die is wél goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De meeste wel, alleen dat van die Merci niet.![]()
Heet jij fieke? Wat een leuke originele naam !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:54 schreef fiekster het volgende:
Als ik me voorstel aan de deur (jaha ik verkoop aan de deur)![]()
ik: "Goedemiddag, ik ben Fieke" *laat legitimatiepasje zien*![]()
man die deur opent: "Oh echt waar? wat leuk voor je!" *grijpt hand* "Ik ben Piet Klaassen!"
ik:![]()
![]()
![]()
(tvp)
Ik kom u vrede en geluk brengen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:54 schreef fiekster het volgende:
Als ik me voorstel aan de deur (jaha ik verkoop aan de deur)![]()
ik: "Goedemiddag, ik ben Fieke" *laat legitimatiepasje zien*![]()
man die deur opent: "Oh echt waar? wat leuk voor je!" *grijpt hand* "Ik ben Piet Klaassen!"
ik:![]()
![]()
![]()
(tvp)
Whahaa.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:48 schreef Nawien het volgende:
ZOOO JEZUS, wat is je vriendin lelijk, HAHAHHA![]()
en als ze zegt: ik ben de rechter, dan zeg je: weet ik schatje, ik heb het toch over je vriendin![]()
Ja, ik denk het wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:49 schreef Nawien het volgende:
Ben jij de verloren zoon aan wie ik de technieken moet leren?
ik moest even lachen eigenlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik kom u vrede en geluk brengen.
Mooi, zet maar in de gang! LOLOL DAT KAN JA HEUL NIET.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |