welke barkeeper vraagt dan ook of je er een glas bij wilt?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:48 schreef dubidub het volgende:
'Wil je er een glas bij'
'Nee, zit er al omheen'
Standaard biergrap. Zó verschrikkelijk slecht, dat ik er toch om moet glimlachen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat had ik bij je moeder vannacht ook.
Verjaardag bij mij thuis, met ooms ed. Sommigen drinken graag uit een bierglas, ik kan alleen nooit onthouden welke ooms dat zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke barkeeper vraagt dan ook of je er een glas bij wilt?![]()
ohhh, nu snap ik het. de rest lurkt als apen uit de fles?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
Verjaardag bij mij thuis, met ooms ed. Sommigen drinken graag uit een bierglas, ik kan alleen nooit onthouden welke ooms dat zijn.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:12 schreef Dreammaster het volgende:
Zat ik vanmorgen lekker op mijn balkonwordt er aan de deur gebeld.... dus ik loop naar de deur, doe de deur open... is het mijn buurman. Of ik hem even kom helpen want er lag een dode duif op zijn balkon
![]()
Gelukkig voor hem heb ik nooit last van een ochtendhumeur, dus ik met hem mee. Ik zeg tegen hem, heb je een vuilniszak? Die had hij wel, buurman pakt een vuilniszak en wij naar zijn balkon. Ik pak netjes zijn duif op en doe hem in de vuilniszak en neem hem mee om hem beneden in de container te gooien. Zegt die lamlul: "Ik hoef er niets voor te hebben hoor."
En twee bekertjes.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:54 schreef Just_theonedear het volgende:
Kom je s'ochtends 1 minuut te laat binnen. Collega: "Goedemiddag." Dan krijg ik echt zin om gelijk al uit te halen.
Collega: Wat heb je in je koffie?
Ik: Alles dubbel.
Krijg je ook 2 theelepels.![]()
Ach ja.
quote:
Ge-wel-dig.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:15 schreef Gelderland het volgende:
Een vriend van me is dit jaar in de VS een jaartje college volgen. Zegt een oom van me toen hij weg ging: 'doe je best, maar je mag niet je school afmaken hoor'
hij: 'waarom niet, daar doe ik het juist voor'
oom: 'ja, niet je school afmaken, zoals die Chineze jongen van een paar maanden terug'
Waaronder ik ja, hoezo?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ohhh, nu snap ik het. de rest lurkt als apen uit de fles?
blikjes drink je aan je mond, of in glas. flesjes drink je altijd uit een glas. nee, niet het glas waar bier in verpakt wordt.quote:
ach gossie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:55 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
ik zou de fles in je strot en de dop in je reet rammen.![]()
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
blikjes drink je aan je mond, of in glas. flesjes drink je altijd uit een glas. nee, niet het glas waar bier in verpakt wordt.
best lolligquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:15 schreef Gelderland het volgende:
Een vriend van me is dit jaar in de VS een jaartje college volgen. Zegt een oom van me toen hij weg ging: 'doe je best, maar je mag niet je school afmaken hoor'
hij: 'waarom niet, daar doe ik het juist voor'
oom: 'ja, niet je school afmaken, zoals die Chineze jongen van een paar maanden terug'
![]()
![]()
dat heet etiquetten en kan je misschien aanleren. anders blijf je die pauper die bier uit de fles drinkt en "smakelijke voortzetting" blijft zeggen.quote:
op 500 gram?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:02 schreef hoM3r het volgende:
"zo, even Seedorf op de pond zetten"
"zo, even een zak aarde openscheuren"
bwehe
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:12 schreef Dreammaster het volgende:
"Ik hoef er niets voor te hebben hoor."
Amy Groskamp ten Have, jongeman (Hoe hoort het eigenlijk; bekend etiquetteboek).quote:
als je het de eerste keer hoort overdondert het je daardoor valt het niet op door de woordspelingquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:46 schreef zoalshetis het volgende:
dus klaar is een voorwerp of handeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |