En dan er serieus op ingaan dat ijsberen warmbloedig zijn en dat dat best warm zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 09:38 schreef Qasi het volgende:
Ik : Godsamme wat is het koud
Vader : Weet je wat pas koud is?
Ik :![]()
Vader : Sex met een ijsbeer, das pas koud!
Ik :![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:14 schreef JohnLennon het volgende:
[..]
die vond ik wel goed, die van jou dan
anders ga je em ff uitleggenquote:Op zaterdag 1 september 2007 08:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat het een domme reactie was. Want het klonk alsof diegene er serieus op inging. Maar ik vond m'n eigen grap wel leuk.![]()
HenkvandenTillaart vroeg het.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
anders ga je em ff uitleggen
elke fokmongool snapt dat toch wel
WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Pas bij de MacDonalds:
Medewerker: 'Eet u het hier op? '
Klant: 'Nee, niet hier, ik ga daar aan een tafeltje zitten HAHAHAHA kijk mij eens grappig zijn'.
Dat zei je moeder vannacht ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:56 schreef Crazykill het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAAHAHAHA
Die is fucking goed![]()
![]()
![]()
![]()
Cafeïnequote:Op zaterdag 1 september 2007 11:54 schreef Just_theonedear het volgende:
Kom je s'ochtends 1 minuut te laat binnen. Collega: "Goedemiddag." Dan krijg ik echt zin om gelijk al uit te halen.
Collega: Wat heb je in je koffie?
Ik: Alles dubbel.
Krijg je ook 2 theelepels.![]()
Laat je kleingeld vallen -> "Ga je strooien?"
Ach ja.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:35 schreef Oldbie het volgende:
"Hoe wilt u uw steak? Medium?"
"Nee, doe maar extra large"
Dat had ik bij je moeder vannacht ook.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:51 schreef Kaneelthee het volgende:
of als je ergens zeiknat binnenkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |