Nico heeft later ook een bebloed hemd aan....quote:Op donderdag 6 december 2007 21:28 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Bebloed mes, dinges in bek van die gast links.
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:52 schreef Jovatov het volgende:
Bah hoe meer ik van dit spel zie, hoe meer ik het op zijn voorgangers vind lijken.
Begrijp me niet verkeerd, het zal best een toffe game zijn, en ik zal hem ook wel kopen en heus wel plezier aan beleven. Maar tot nu toe weet Rockstar me nog niet te verbazen met nieuwe gameplay-elementen.
Meer van hetzelfde in een nieuw jasje, niet verkeerd, maar dit kan zo veel meer zijn.
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef -CRASH- het volgende:
De tekst onder op de racemotor "Shitzu"
[ afbeelding ]
Kun je me dat nr sturen? Stuur me anders ff een PM met je email adres?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tof om te lezen:
http://uk.xbox360.ign.com/articles/840/840000p1.html
Maar ik weet nu nog steeds niet welke muziek er in de boxart unveiling is gebruikt
En het muziekje van de derde trailer, die nu net 57 minuten uit is, heb ik al
Online?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou toe maar, aan jou het woord, wat moet het worden? Een strategie spel? Moet er de optie in om met ufo's rond te vliegen?
Huizen bouwen? Je bent een gangster, geen bouwvakker?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:02 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Online?
Meer customization, als in huizen bouwen, wapens modden, personen volledig naar eigen wens veranderen.
Radiostations maakten ze al, dat doorzetten in bijvoorbeeld tv-stations, internet, en zo nog verder...
Zie je mail, dat marsipulami adres danquote:Op donderdag 6 december 2007 21:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kun je me dat nr sturen? Stuur me anders ff een PM met je email adres?
Thx
Het hele liedquote:Op donderdag 6 december 2007 21:57 schreef
En het muziekje van de derde trailer, die nu net 57 minuten uit is, heb ik al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |