Nico heeft later ook een bebloed hemd aan....quote:Op donderdag 6 december 2007 21:28 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Bebloed mes, dinges in bek van die gast links.
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:52 schreef Jovatov het volgende:
Bah hoe meer ik van dit spel zie, hoe meer ik het op zijn voorgangers vind lijken.
Begrijp me niet verkeerd, het zal best een toffe game zijn, en ik zal hem ook wel kopen en heus wel plezier aan beleven. Maar tot nu toe weet Rockstar me nog niet te verbazen met nieuwe gameplay-elementen.
Meer van hetzelfde in een nieuw jasje, niet verkeerd, maar dit kan zo veel meer zijn.
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef -CRASH- het volgende:
De tekst onder op de racemotor "Shitzu"
[ afbeelding ]
Kun je me dat nr sturen? Stuur me anders ff een PM met je email adres?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tof om te lezen:
http://uk.xbox360.ign.com/articles/840/840000p1.html
Maar ik weet nu nog steeds niet welke muziek er in de boxart unveiling is gebruikt
En het muziekje van de derde trailer, die nu net 57 minuten uit is, heb ik al
Online?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou toe maar, aan jou het woord, wat moet het worden? Een strategie spel? Moet er de optie in om met ufo's rond te vliegen?
Huizen bouwen? Je bent een gangster, geen bouwvakker?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:02 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Online?
Meer customization, als in huizen bouwen, wapens modden, personen volledig naar eigen wens veranderen.
Radiostations maakten ze al, dat doorzetten in bijvoorbeeld tv-stations, internet, en zo nog verder...
Zie je mail, dat marsipulami adres danquote:Op donderdag 6 december 2007 21:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kun je me dat nr sturen? Stuur me anders ff een PM met je email adres?
Thx
Het hele liedquote:Op donderdag 6 december 2007 21:57 schreef
En het muziekje van de derde trailer, die nu net 57 minuten uit is, heb ik al
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
wat een kuttrailer zeg. opnieuw weeral enkel gescripte scenes en geen echte gameplay
Dat is een track van Philip Glass uit de film Koyaanisqatsi. Weet niet hoe hij precies heet maar zal wel op de OST staan.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:50 schreef Dibble het volgende:
weet iemand hoe het liedje heet uit de eerste trailer? ( lookin for that special someone trailer )
gevondenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat is een track van Philip Glass uit de film Koyaanisqatsi. Weet niet hoe hij precies heet maar zal wel op de OST staan.
Was dat niet Cloudscapequote:Op donderdag 6 december 2007 22:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat is een track van Philip Glass uit de film Koyaanisqatsi. Weet niet hoe hij precies heet maar zal wel op de OST staan.
Nope.quote:
Pruitt-Igoe dus blijkbaar.quote:The score (from the opening and closing of the Pruitt-Igoe musical selection from the film) and time-lapse technique are used in the first Grand Theft Auto IV videogame trailer, to introduce the viewer into the game's newly designed world.
Spuit nummertje 11quote:Op donderdag 6 december 2007 21:27 schreef MMaRsu het volgende:
http://youtube.com/watch?v=hZCO5Ic6n8Q
Gta4 trailer nummertje 3![]()
wat een zeik idioten hier, als jullie wat wisten van Gta is dat ze nooit gameplay "trailers" uitbrengen.
Dwazen
is dat een film? Ik dacht dat het meestal korte filmpjes waren om op te trippen enzquote:Op donderdag 6 december 2007 23:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Pruitt-Igoe dus blijkbaar.
http://youtube.com/watch?v=t29fgA5M7VA
Klopt...quote:Op donderdag 6 december 2007 23:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Pruitt-Igoe dus blijkbaar.
http://youtube.com/watch?v=t29fgA5M7VA
Nee het is een complete filmtrilogie zelfs om op de trippenquote:Op donderdag 6 december 2007 23:28 schreef Dibble het volgende:
[..]
is dat een film? Ik dacht dat het meestal korte filmpjes waren om op te trippen enzvan hoe vervuilt de wereld was.
Hele mooie film Koyaanisqatsiquote:Op donderdag 6 december 2007 23:28 schreef Dibble het volgende:
[..]
is dat een film? Ik dacht dat het meestal korte filmpjes waren om op te trippen enzvan hoe vervuilt de wereld was.
Tja, als jij gewoon weer hetzelfde spel wil spelen wat zich weer in dezelfde stad afspeelt waar je dezelfde dingen doet die je vijf jaar geleden ook deed, be my guest.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Huizen bouwen? Je bent een gangster, geen bouwvakker?
Wapens modden doe je maar in Crysis ofzo, waarom zou je dat uberhaupt willen? Kan dat wel?
Personen veranderen hebben ze juist weggehaald, dat kon al in gta sa.
En waarom zou je in hemelsnaam tv willen kijken of internetten in gta iv? Beetje gezeik vind ik het hoor.
Als je dat soort dingen wil is er een tof nieuw spel, komt begin 2008.
Het heet ''Get A Real Life''
Inderdaad, 100% mee eens. Sterker nog ik voor gescripte scenes vond het filmpje er helemaal niet zo geweldig uit zien. Maar hoe het eruit ziet vind ik bij GTA van minder belang, de gameplay, dat vind ik belangrijk, en dat wil ik dus zien in een trailer. Ingame beelden!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Dat er rondgereden wordt, wat schieten, auto kapen. Gewoon hoe het spel echt speelt, dat is waar het om draait. Maar dit soort trailers is echt ontzettend nietszeggend. Het zouden beelden van elke andere willekeurige game kunnen zijn.
Wie een beetje de serie kent weet dat je gameplay beelden niet hoeft te verwachten in een trailer bij GTA. Zie bijvoorbeeld ook de trailers van San Andreas en dergelijke.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:57 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Inderdaad, 100% mee eens. Sterker nog ik voor gescripte scenes vond het filmpje er helemaal niet zo geweldig uit zien. Maar hoe het eruit ziet vind ik bij GTA van minder belang, de gameplay, dat vind ik belangrijk, en dat wil ik dus zien in een trailer. Ingame beelden!
Dit zijn gewoon in-game beelden. Enige wat je niet ziet in de third person view.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:57 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Inderdaad, 100% mee eens. Sterker nog ik voor gescripte scenes vond het filmpje er helemaal niet zo geweldig uit zien. Maar hoe het eruit ziet vind ik bij GTA van minder belang, de gameplay, dat vind ik belangrijk, en dat wil ik dus zien in een trailer. Ingame beelden!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:08 schreef KaiN het volgende:
Jesus wat een gezeik op de graphics. Stelletje verwende kut kinderen.
Met de grootte van de maps die GTA altijd heeft zijn deze graphics echt wel goed.
Gewoon een erg vette trailer.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Wie een beetje de serie kent weet dat je gameplay beelden niet hoeft te verwachten in een trailer bij GTA. Zie bijvoorbeeld ook de trailers van San Andreas en dergelijke.
Het 7de plaatje.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:39 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Begrijp me goed kerel als je denkt dat dit dezelfde stad is als 5 jaar geleden heb je het mis. Als je denkt dat je hier net zo weinig kan als in GTA 3 dan heb je het mis. Als je denkt dat er to-taal geen vernieuwing in zit heb je het mis. Dit is GTA 4 en dat betekent vernieuwing. Wil je huizen bouwen? Koop The Sims en dat soort zeik.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:56 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tja, als jij gewoon weer hetzelfde spel wil spelen wat zich weer in dezelfde stad afspeelt waar je dezelfde dingen doet die je vijf jaar geleden ook deed, be my guest.
Wat is dan de vernieuwing van GTA 4 als ik het zo even vragen mag?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Begrijp me goed kerel als je denkt dat dit dezelfde stad is als 5 jaar geleden heb je het mis. Als je denkt dat je hier net zo weinig kan als in GTA 3 dan heb je het mis. Als je denkt dat er to-taal geen vernieuwing in zit heb je het mis. Dit is GTA 4 en dat betekent vernieuwing. Wil je huizen bouwen? Koop The Sims en dat soort zeik.
Trailler 3 is weer een toptrailer van de makers van een topgame.
GTA 4.
Zelf je missies bepalen kon al, alleen nu dus blijkbaar door middel van je telefoon in plaats van radar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
Volgens mij ken je wel wat van die foon van die oost europeaan? Bijvoorbeeld zelf je missies bepalen en zelfs meerdere missies te gelijk.
Je kan ook internet op en njah lees trouwens de rest maar eens op gtagames of dergelijke sites. Daar kan je nog veel meer vinden dan ik momenteel zin heb om op te noemen.
Multiplayer mode is al bevestigd door Rockstar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:09 schreef -scorpione- het volgende:
Zo lang het maar geen multiplayer wordt dan zit het wel goed. Gelukkig hebben ze ook niet geluisterd naar al dat volk dat er een gangbang-spel van wil maken.
quote:GTA IV bevat multiplayer, maar dit zal geen enorm onderdeel van het spel uitmaken. Wat de multiplayer precies gaat inhouden is nog niet bekend.
Dacht dat ze ook bevestigd hadden dat het met 64 man was, o.a. freeroam en missies als capture the flag?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:03 schreef Skwish het volgende:
[..]
Multiplayer mode is al bevestigd door Rockstar.
[..]
Als het maar een klein deel is, dan is het mij prima en zo te zien is het dat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:03 schreef Skwish het volgende:
[..]
Multiplayer mode is al bevestigd door Rockstar.
[..]
Deathmatch komt nu al zo'n beetje een jaar ''binnenkort uit''quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:25 schreef sander89 het volgende:
Voor GTA 3, VC en SA heb je ook multiplayer voor op de pc, dat werkt erg goed en is erg vet kan tot 32 spelers. Alleen is het niet officeel van Rockstar, door groepje GTA fans gemaakt die echt verstand van hebben.
Mod is gratis te downloaden en voor meer info: http://www.multitheftauto.com/
Alleen jammer genoeg is nog alleen de race versie van SA uit, deathmatch versie komt binnenkort uit maar dan kan ik me nog effe vermaken tot GTAIV uitkomt![]()
waar de fuck hebben jullie het over? Ik heb al vaak genoeg deathmatch met GTA SA gedaan en je hebt zelfs RP mods ervan, in servers gezeten met een max van 120 mensen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Deathmatch komt nu al zo'n beetje een jaar ''binnenkort uit''
Voordat die deathmatch uit is is GTA IV er alnaja ze zeiden dat het daarvoor was.
Maar toch, een officiele multiplayer die al in het spel zit lijkt mij toch altijd beter dan een paar modders..
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Deathmatch komt nu al zo'n beetje een jaar ''binnenkort uit''
Voordat die deathmatch uit is is GTA IV er alnaja ze zeiden dat het daarvoor was.
Ook al was het een groot deel. Het zal heus niet de singeplayer gameplay verpesten. Tenslotte nieman ddwingt het je om de mp te spelen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:47 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Als het maar een klein deel is, dan is het mij prima en zo te zien is het dat.
Lijkt me wel zwaar vet though om met meerdere spelers te spelen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:55 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ook al was het een groot deel. Het zal heus niet de singeplayer gameplay verpesten. Tenslotte nieman ddwingt het je om de mp te spelen.
SA:MP ruled idd de hele teringzooi. Kunnen wel 200 mensen max geloof ik... check ook op youtubequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
waar de fuck hebben jullie het over? Ik heb al vaak genoeg deathmatch met GTA SA gedaan en je hebt zelfs RP mods ervan, in servers gezeten met een max van 120 mensen.
http://www.sa-mp.com/
Wat voegt dit in hemelsnaam toe aan de GTA?quote:Op zondag 9 december 2007 02:32 schreef Timooon het volgende:
[..]
SA:MP ruled idd de hele teringzooi. Kunnen wel 200 mensen max geloof ik... check ook op youtube
Gelukkig ben jij er om dat voor ons te bepalen!quote:Op zondag 9 december 2007 12:49 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wat voegt dit in hemelsnaam toe aan de GTA?Als je tegen iemand wilt racen of oorlogje wilt voeren zijn er zat spellen die daar op gericht zijn en waar je je hart op kunt halen. Rockstar moet daar geen geld en energie in steken.
nee hij heeft gelijk, ze moeten zich eerst op singleplayer richten. Of eigenlijk alleen maar SP.quote:Op zondag 9 december 2007 13:55 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er om dat voor ons te bepalen!
Die ene doet het nietquote:Op woensdag 12 december 2007 18:30 schreef stijn_ het volgende:
ZOEK DE VERSCHILLEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry meneer de perfectionist, dat ik een foutje maakte.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:31 schreef RacerDKB het volgende:
En nee, .html is geen extensie voor afbeeldingen
Goh ze doen het. Nou. Verschillen. Ja, ze lijken misschien op elkaar, nou en?
Toeval?
Die oostblokkers lijken allemaal op elkaar.
Ik vind dat het wel heel veel toevoegd, want Rockstar heeft er zelf niks aan gedaan en de mod-ders wel, daar kan je niet omheen.quote:Op zondag 9 december 2007 12:49 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wat voegt dit in hemelsnaam toe aan de GTA?Als je tegen iemand wilt racen of oorlogje wilt voeren zijn er zat spellen die daar op gericht zijn en waar je je hart op kunt halen. Rockstar moet daar geen geld en energie in steken.
Is die acteur nou die gekke gast met camera in de film 15 minutes?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:30 schreef stijn_ het volgende:
ZOEK DE VERSCHILLEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of was dit al algemeen bekend?
Saints Row is inderdaad een super spel. echter kan je zeker niet in alle gebouwen hoor. Mis ik de heli's en vliegtuigen wel een beetje.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:52 schreef Unhuman het volgende:
Ik ben sinds kort bezig met Saints Row op de Xbox 360 en ik vind GTA opeens een stuk minder spectaculair.
Zo vindt iedereen het bijvoorbeeld spectaculair hoe het schademodel van de auto's is. Dat vind ik allemaal wel meevallen. In Saints Row zie je ook de kogelgaten in de auto zitten, sterren in het glas en deuken die precies komen waar je botst. Om nog maar te zwijgen over de effecten als je een auto opblaast. Er wordt net gedaan als GTAIV super vernieuwend is en een enorme shock zal zijn kwa gameplay en graphics, maar een goed schademodel zat ook al in Saints Row.
Dan wordt ook in elke preview genoemd hoe vet en speciaal het wel niet is dat de voetgangers zo divers zijn. De ene staat te pinnen, de ander te bellen, etc. Maar in Saints Row zie je ook mensen met boodschappentassen lopen, bejaarden met een looprekje, mensen die een biertje staan te drinken of een hamburger staan te eten. En GTAIV zou ook zo sfeervol zijn omdat je nu de autoradio van andere mensen ook kan horen... maar.. dat zat ook al in Saints Row.
In GTAIV kan je gebouwen in, als ze maar een functie hebben.. En ja hoor, in Saints Row kan je ook overal naar binnen. Maar in de previews wordt allemaal gedaan alsof het speciaal is en het onmogelijke waar wordt gemaakt.. maar het meeste zit allemaal in game van THQ die net pas komen kijken in het free-roaming-genre.
Tel daarbij op de graphics helemaal niet zo speciaal zijn (de enorm overdreven bloom irriteert me nu al een beetje) en de missies die waarschijnlijk net zoveel op San Andreas zullen lijken als San Andreas op Vice City.. Het wordt denk ik weer veel van hetzelfde. Missies doen en daarna wat rondhangen in de wereld. Over de zijmissies is ook nog niks bekend. Wordt het weer saai politieagent en pizzakoerier spelen? In Saints Row kan je auto's jatten, winkels overvallen, hoeren van pimps oppakken en naar je hoerenkast brengen, chauffeur spelen, drugs vervoeren, verzekeringsfraude plegen, in de arena racen, auto's verzamelen, huurmoorden plegen etc. etc.
Ik hoop dat GTAIV uiteindelijk met veel verassingen zou komen anders wordt het net zo'n game als bijvoorbeeld Assassin's Creed. Wel vet, maar toch minder spectaculair dan gedacht en/of gehoopt.
Dit alles neemt niet weg dat GTAIV alsnog de game blijft waar ik naar uitkijk, en toch weer het vetste spel zal worden wat ik ooit heb gespeeld, maar ik vind de reacties op GTAIV allemaal wel heel erg overdreven dat ik denk dat het voor veel mensen toch zal tegenvallen omdat ze nu overpositief zijn naar aanleiding van 3 simpele in elkaar gezette trailers waar nog niks over de gameplay bekend is die alleen een heel klein beeld geven. Dat je in de trailers de slechte FPS al merkt is trouwens ook niet positief te noemen, kun je nagaan wat de framerate zou zijn in een wilde achtervolging in de volle stad met helikopters en 5 politewagens achter je aan.. Dat is nog mijn grootste vrees, de game wordt sowieso supervet en de game van het jaar (voor mij), alleen dan moet er wel een goede framerate zijn anders wordt het vervelend om te spelen..
SORRY VENT, MAAR NIET IEDEREEN HEEFT 2 MILJARD CONSOLES THUIS STAAN!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:52 schreef Unhuman het volgende:
Waar slaat dit nou weer op??quote:Op zondag 6 januari 2008 12:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
SORRY VENT, MAAR NIET IEDEREEN HEEFT 2 MILJARD CONSOLES THUIS STAAN!
Op het feit dat jij vind dat ik (want ik voel mij aansprakelijk o.a) overdreven positief reageer op dit spel.quote:
Dat wil ik zeker wel geloven hoor! Misschien dat ik komende zomervakantie een koop!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Koop hem dan, is echt de moeite waard
Wat ik het meeste mis in Saints Row zijn motoren en andere 2-wielers.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Saints Row is inderdaad een super spel. echter kan je zeker niet in alle gebouwen hoor. Mis ik de heli's en vliegtuigen wel een beetje.
En het grootste minpunt aan Saints Row is de matige framerate. Verder speel ik met plezier Saints Row, en ga ik die binnenkort weer oppakken, nog steeds niet uitgespeeld. Maar wel al 35 uur gespeeld ofzo
quote:Op maandag 7 januari 2008 17:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Binnenkort een 4e trailer van GTA!
quote:
quote:Nieuws: Vierde GTA IV trailer op komst
Omdat GTA IV helaas nog steeds niet uit is weet Rockstar ons steeds weer te verleiden met een nieuwe trailer. Na drie trailers is het echter nog steeds niet uit met de pret.
Tegenover de Duitse website Cynamite heeft een woordvoerder van Rockstar aangegeven dat er een vierde trailer in aankomst is, zonder hierbij een datum te noemen. Hoewel nog niet bekend is waar de trailer zich precies op richt moeten we het zien als een trailer in filmstijl, zonder dat we hierbij in-game beelden gaan zien, deze bewaren ze voor na de vierde trailer.
Er komt dus ook nog een 5e en misschien ook wel een 6e trailerquote:(..) deze bewaren ze voor na de vierde trailer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |