Nico heeft later ook een bebloed hemd aan....quote:Op donderdag 6 december 2007 21:28 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Bebloed mes, dinges in bek van die gast links.
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:52 schreef Jovatov het volgende:
Bah hoe meer ik van dit spel zie, hoe meer ik het op zijn voorgangers vind lijken.
Begrijp me niet verkeerd, het zal best een toffe game zijn, en ik zal hem ook wel kopen en heus wel plezier aan beleven. Maar tot nu toe weet Rockstar me nog niet te verbazen met nieuwe gameplay-elementen.
Meer van hetzelfde in een nieuw jasje, niet verkeerd, maar dit kan zo veel meer zijn.
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef -CRASH- het volgende:
De tekst onder op de racemotor "Shitzu"
[ afbeelding ]
Kun je me dat nr sturen? Stuur me anders ff een PM met je email adres?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tof om te lezen:
http://uk.xbox360.ign.com/articles/840/840000p1.html
Maar ik weet nu nog steeds niet welke muziek er in de boxart unveiling is gebruikt
En het muziekje van de derde trailer, die nu net 57 minuten uit is, heb ik al
Online?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou toe maar, aan jou het woord, wat moet het worden? Een strategie spel? Moet er de optie in om met ufo's rond te vliegen?
Huizen bouwen? Je bent een gangster, geen bouwvakker?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:02 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Online?
Meer customization, als in huizen bouwen, wapens modden, personen volledig naar eigen wens veranderen.
Radiostations maakten ze al, dat doorzetten in bijvoorbeeld tv-stations, internet, en zo nog verder...
Zie je mail, dat marsipulami adres danquote:Op donderdag 6 december 2007 21:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kun je me dat nr sturen? Stuur me anders ff een PM met je email adres?
Thx
Het hele liedquote:Op donderdag 6 december 2007 21:57 schreef
En het muziekje van de derde trailer, die nu net 57 minuten uit is, heb ik al
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
wat een kuttrailer zeg. opnieuw weeral enkel gescripte scenes en geen echte gameplay
Dat is een track van Philip Glass uit de film Koyaanisqatsi. Weet niet hoe hij precies heet maar zal wel op de OST staan.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:50 schreef Dibble het volgende:
weet iemand hoe het liedje heet uit de eerste trailer? ( lookin for that special someone trailer )
gevondenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat is een track van Philip Glass uit de film Koyaanisqatsi. Weet niet hoe hij precies heet maar zal wel op de OST staan.
Was dat niet Cloudscapequote:Op donderdag 6 december 2007 22:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat is een track van Philip Glass uit de film Koyaanisqatsi. Weet niet hoe hij precies heet maar zal wel op de OST staan.
Nope.quote:
Pruitt-Igoe dus blijkbaar.quote:The score (from the opening and closing of the Pruitt-Igoe musical selection from the film) and time-lapse technique are used in the first Grand Theft Auto IV videogame trailer, to introduce the viewer into the game's newly designed world.
Spuit nummertje 11quote:Op donderdag 6 december 2007 21:27 schreef MMaRsu het volgende:
http://youtube.com/watch?v=hZCO5Ic6n8Q
Gta4 trailer nummertje 3![]()
wat een zeik idioten hier, als jullie wat wisten van Gta is dat ze nooit gameplay "trailers" uitbrengen.
Dwazen
is dat een film? Ik dacht dat het meestal korte filmpjes waren om op te trippen enzquote:Op donderdag 6 december 2007 23:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Pruitt-Igoe dus blijkbaar.
http://youtube.com/watch?v=t29fgA5M7VA
Klopt...quote:Op donderdag 6 december 2007 23:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Pruitt-Igoe dus blijkbaar.
http://youtube.com/watch?v=t29fgA5M7VA
Nee het is een complete filmtrilogie zelfs om op de trippenquote:Op donderdag 6 december 2007 23:28 schreef Dibble het volgende:
[..]
is dat een film? Ik dacht dat het meestal korte filmpjes waren om op te trippen enzvan hoe vervuilt de wereld was.
Hele mooie film Koyaanisqatsiquote:Op donderdag 6 december 2007 23:28 schreef Dibble het volgende:
[..]
is dat een film? Ik dacht dat het meestal korte filmpjes waren om op te trippen enzvan hoe vervuilt de wereld was.
Tja, als jij gewoon weer hetzelfde spel wil spelen wat zich weer in dezelfde stad afspeelt waar je dezelfde dingen doet die je vijf jaar geleden ook deed, be my guest.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Huizen bouwen? Je bent een gangster, geen bouwvakker?
Wapens modden doe je maar in Crysis ofzo, waarom zou je dat uberhaupt willen? Kan dat wel?
Personen veranderen hebben ze juist weggehaald, dat kon al in gta sa.
En waarom zou je in hemelsnaam tv willen kijken of internetten in gta iv? Beetje gezeik vind ik het hoor.
Als je dat soort dingen wil is er een tof nieuw spel, komt begin 2008.
Het heet ''Get A Real Life''
Inderdaad, 100% mee eens. Sterker nog ik voor gescripte scenes vond het filmpje er helemaal niet zo geweldig uit zien. Maar hoe het eruit ziet vind ik bij GTA van minder belang, de gameplay, dat vind ik belangrijk, en dat wil ik dus zien in een trailer. Ingame beelden!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Dat er rondgereden wordt, wat schieten, auto kapen. Gewoon hoe het spel echt speelt, dat is waar het om draait. Maar dit soort trailers is echt ontzettend nietszeggend. Het zouden beelden van elke andere willekeurige game kunnen zijn.
Wie een beetje de serie kent weet dat je gameplay beelden niet hoeft te verwachten in een trailer bij GTA. Zie bijvoorbeeld ook de trailers van San Andreas en dergelijke.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:57 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Inderdaad, 100% mee eens. Sterker nog ik voor gescripte scenes vond het filmpje er helemaal niet zo geweldig uit zien. Maar hoe het eruit ziet vind ik bij GTA van minder belang, de gameplay, dat vind ik belangrijk, en dat wil ik dus zien in een trailer. Ingame beelden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |