Half jaar... áls het goed is..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:21 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
En voor de pc zeker dik een jaar later?
Niks is daarover nog bevestigd, maar kijkend naar de andere gta's toch wel minstens een maand of 10.quote:
+1quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik wil in gameplay beelden zien van GTA 4 met HUD
Komt er niet.quote:
Behalve dan dat deze in tegenstelling tot andere gta's meer dan een week is uitgesteld. Deed rockstar nooit, is nu toch wel gebeurd. Tevens zijn we nu bij de 4e generatie gta, en die geruchten ontstaan niks voor niks.quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:04 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Komt er niet.![]()
Doet Rockstar nooit, zal dus nu ook niet gebeuren, jammer joh.
Oh, en Rockstar heeft al gezegd dat er drie trailers kwamen, niet meer. Dus behalve wat screenshotje's is het nu wachten totdat de game uitkomt.
Ik verwacht zeker nog wel één trailer voordat de game uitkomt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:54 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Behalve dan dat deze in tegenstelling tot andere gta's meer dan een week is uitgesteld. Deed rockstar nooit, is nu toch wel gebeurd. Tevens zijn we nu bij de 4e generatie gta, en die geruchten ontstaan niks voor niks.
Als dat zou moeten gebeuren dan had de hele topicreeks 7 posts.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:53 schreef RacerDKB het volgende:
Niet dit topic kicken, mits goed nieuws graag.
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:53 schreef RacerDKB het volgende:
Dus dit topic mag niet gekickt worden als er goed nieuws isquote:Op maandag 14 januari 2008 15:53 schreef RacerDKB het volgende:
Zou leuk zijn. Zou ook leuk zijn als ze die missie erin houden waarin je een Thompson guy moet vermoorden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
http://www.pszone.nl/indexnieuw.php?weblog=2495
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:15 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Zou ook leuk zijn als ze die missie erin houden waarin je een Thompson guy moet vermoorden.
Zou een mooi gebaar zijn naar al die anti gamers out there.
En GTA 4 verwacht ik nog altijd voor de PC.
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:53 schreef RacerDKB het volgende:
Tadaa:quote:
Man, wat wordt dat spel toch vet.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tadaa:
Het Duitste games magazine, Games Aktuell, had wat nieuwe details over GTA: IV in hun preview staan. Sommige details zijn al bekend maar er staan ook een aantal nieuwe details in over de game.
* Vijanden in GTA: IV reageren net als in Killzone 2 op kogels maar reageren ook op de plek waar je ze raakt, schiet je in iemands been dan zal diegene dus vallen.
* Het schieten met wapens voelt nu veel beter aan, samen met het coversysteem is de gameplay nu veel beter.
* De multiplayer is met 16 man online speelbaar, je begint een match via je mobiele telefoon.
* Voetgangers waar je eerder van in de buurt een misdaad pleegde, zullen je nu herkennen en in paniek raken als je ze weer tegen komt.
* Bij een bushalte zul je ook echt een uurrooster zien.
* Niko kan wandelen, joggen of lopen.
* De Euphoria physics engine van Lucasarts wordt gebruikt, dit betekend veel meer realisme in physics.
* Je wanted level werdt bij de vorige delen pebaald door wat je deed, nu wordt het bepaald door wie het ziet en gedeeltelijk door wat je doet.
En zo komt GTA er ongeveer uit te zien:
http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=8198
Ketter!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:35 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Ik walg gewoon ervan dat ik zo lang moet wachten, ik ben ook bang dat ik een xbox360 ofzo moet gaan kopen om dit spel te spelen!
PC gamingquote:Op zondag 27 januari 2008 18:35 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Ik walg gewoon ervan dat ik zo lang moet wachten, ik ben ook bang dat ik een xbox360 ofzo moet gaan kopen om dit spel te spelen!
Ik game veel liever op de pc. Shooters hoor je te doen met een muis. DIe auto lockon vind ik maar zo gay.quote:
Scarface lul!quote:Op zondag 27 januari 2008 17:41 schreef Yankee_One het volgende:
Briljant nummer ook onder dat filmpje
zat in GTA3 geloof ik
Fanboysquote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik game veel liever op de pc. Shooters hoor je te doen met een muis. DIe auto lockon vind ik maar zo gay.
Maar i kga wel een xbox 360 kopen voor GTA IV
ik dacht dat het Euphoria was? of heb ik het dan over de engine ofzo?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:35 schreef Paxlie het volgende:
voor de echt gta-fanboys:
http://www.naturalmotion.com/ele.htm
daar kan je een light versie downloaden van de tool die de animaties verzorgt. Zitten 18 tutorials bij
Open er een topic over.quote:
Geruchten, waar?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik VERWACHT dat een PC versie komt. En volgens geruchten komt die waarschijnlijk al in Oktober.
Euphoria is de versie van LucasArts. Die hebben Endorphin uitgebreid/aangepast als ik de site goed leesquote:Op zondag 27 januari 2008 22:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik dacht dat het Euphoria was? of heb ik het dan over de engine ofzo?
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:30 schreef RickoKun het volgende:
Waar zijn er geen geruchten?
Niks smileypost! Antwoord geven zul je.quote:
HAHA! Jij heet Johhanes!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Internet is de voornaamste bron waar geruchten worden verspreid.
Een welingevoerde tekst in de zoekfunctie levert een bron aan informatie op.
Quote van : Professor Johhanes HL_Dog43 de tweede na de eerste.
Deze is nep geloof ik, maar ik weet het niet zeker:quote:Op maandag 28 januari 2008 17:51 schreef Kadesh het volgende:
Ik zou wel eens een complete plattegrond van de stad willen zien. Vorige keer werd die stukje voor stukje vrij gegeven.
... Dat is niet mijn naam..quote:Op maandag 28 januari 2008 16:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HAHA! Jij heet Johhanes!
[ afbeelding ]
Nu zie ik naakte vrouwen met GTA graphicsquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
... Als je een man bent... denk aan naakte vrouwen.
Lukt bij mij altijd.
TUURLIJK!quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
... Als je een man bent... denk aan naakte vrouwen.
Lukt bij mij altijd.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:46 schreef RacerDKB het volgende:
Het heeft zeker geen zin om ''Ontopic!!'' te schreeuwen, hè?
Tevens kan ik ook niet wachten. Als ik op de fiets rijd beeld ik me in dat ik Niko ben op een NRG500 en als ik bij een stoplicht moet wachten beeld ik me in dat dat het tolpoortje bij de brug is. En ik bel steeds naar onbekende nummers om te vragen of ze nog opdrachten hebben
* RacerDKB is hyped
Voor dit spel moet je idd de speciale editie kopen.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:11 schreef DaMook het volgende:
Ik heb vorige week toch maar de collector's edition gepre ordered. Ik kan echt niet wachten tot ie uitkomt
.
Waarom zou dat niet gebeuren?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:14 schreef kikoooooo het volgende:
Wow
* kikoooooo hoopt stiekem nog steeds dat hij alsnog op de PC uitkomt
Natuurlijk komt ie daar op uit, maar officieel is het nog niet aangekondigd.quote:
Mjoah, maar die pc games sterven uit swaaaa!quote:Op zondag 10 februari 2008 18:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Natuurlijk komt ie daar op uit, maar officieel is het nog niet aangekondigd.
10 mil wow subscribers..hmm pc gaming sterft uit yeah rightquote:Op zondag 10 februari 2008 18:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mjoah, maar die pc games sterven uit swaaaa!
Ik ga denk ik ook maar sparen voor een console, daar komen tenminste meer spellen die van mijn smaak zijn!
Nee, ik bedoel MEERDERE GOEDE nieuwe games!quote:Op zondag 10 februari 2008 18:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
10 mil wow subscribers..hmm pc gaming sterft uit yeah right.
Of ik zin krijg? Ik ben mezelf al aan het strelen sinds trailer 1 uit 2007quote:Op maandag 11 februari 2008 18:18 schreef RickoKun het volgende:
Krijgen jullie stiekem ook zin om jezelf te strelen bij deze picca's?
Toch jammer dat er geen vliegtuigen inzitten, die gebouwen zien er best invliegbaar uit. Dan maar met een helicopter hequote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:44 schreef DSS24 het volgende:
Leuk om de website helemaal uit te pluizen.
Hier wordt er iemand aangereden.
http://www.rockstargames.com/IV/#?page=bellicR&content=video0
Echt te vet!
Als ik het goed heb kan dat inderdaadquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:06 schreef J.Herrer het volgende:
Dit spel wordt echt zo dodelijk he![]()
Ik hoop alleen wel dat je meteen in het begin al de hele stad door kunt crossen om te rellen en de stad te verkennen
Zorg er wel voor dat de plek waar je je laat invriezen goed gemarkeerd staatquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:37 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Als ik het goed heb kan dat inderdaad![]()
En ik kan ook niet wachtten, so that's the reason why i am going to freeze myself
Dat was nog niet helemaal zeker toch? Had ook iets gelezen op dat GTAforum dat de bruggen dicht zouden zijn ivm terreurdreiging. Ik vind 't ook toffer om delen vrij te spelen anyway.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:37 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Als ik het goed heb kan dat inderdaad![]()
1 |
Net als in San Andreasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:19 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zou het vet vinden, als je het vrij moet spelen, maar dat je wel overal naar toe kan. Bij de vorige gta's stond er een ondoordringbare muur bij elke brug etc, dus ik hoop gewoon dat er een paar van die borden staat dat je er niet in mag, en wat wegversperringen, maar dat je ze wel omver kan rijden ofzo. En dat als de politie het ziet dat ze achter je aan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |