Ik ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:27 schreef Thomass het volgende:
Ik hoop het wel.
Ik hoop het ook, drol dat je bent.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:27 schreef Thomass het volgende:
Ik hoop het wel.
Dat is wel zeker dat die eraan zit te komen. Helaas voor TS zijn die dingen niet goedkoop... Een simpel ruitje gaat volgens mij al over de 400 euro heen omdat die speciaal worden gemaakt voor telefooncellen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:30 schreef Ravage het volgende:
En wellicht krijgen jullie ook nog wel een rekening van de KPN voor die telefooncel
Dat sowieso..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:30 schreef Ravage het volgende:
En wellicht krijgen jullie ook nog wel een rekening van de KPN voor die telefooncel
Je krijgt naast je strafblad gewoon een dikke boete, en als je die niet kunt betalen, mag je een tijdje de cel in.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:32 schreef Mieks het volgende:
Ja ik ben boven de 18..twintig namelijk.
Ik hoop echt dat ik geen strafblad krijg. Heb overigens een inkomen van 0. Dus taakstraf ofzo?
Ah crimineel én werkloos.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:32 schreef Mieks het volgende:
Ik hoop echt dat ik geen strafblad krijg. Heb overigens een inkomen van 0. Dus taakstraf ofzo?
Ik hoop van harte van wel !!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:32 schreef Mieks het volgende:
Ik hoop echt dat ik geen strafblad krijg.
In het allergunstigste geval blijft het bij openlijke geweldpleging, welke rond de 130 euro komt te zitten. De taakstraf die daarbij hoort zal niet verschrikkelijk hoog zijn... Je kunt je beter druk gaan maken hoe je die telefooncel gaat vergoeden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:32 schreef Mieks het volgende:
Nee hoor, deurwaarder enzo..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:32 schreef Mieks het volgende:
Nee, financieel hebben ze e.e.a aan verplichtingen, maar dit hoort er denk ik niet bij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:35 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Nee hoor, deurwaarder enzo..
(is het niet zo dat ouders tot je 21ste aansprakelijk zijn?)
Paar duizend euro boete en een strafblad klinkt niet verkeerdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:34 schreef Mikkie het volgende:
Jouw inkomen maakt voor de rechter geen reet uit, dan ga je alsnog maar werken.
En je bent een sukkel. Strafblad voor vandalisme waarschijnlijk, mooie boete erbij plus de kosten voor de telefooncel (ik denk een paar duizend euro totaal, afhankelijk van wat er kapot is)..
Zal d'r (ex-quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:37 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Paar duizend euro boete en een strafblad klinkt niet verkeerd![]()
Ik ben een meisje. Maar maakt niet uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:35 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik hoop van harte van wel !!
Trieste LOSER om met je poten de spullen van een ander te vernielen !
Ikop gasten zoals jij !
inkomen van 0? Waar betaal je je bier van dan, in de kroeg?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:32 schreef Mieks het volgende:
jammer!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:36 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nee, financieel hebben ze e.e.a aan verplichtingen, maar dit hoort er denk ik niet bij.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:38 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik ben een meisje wijf. Maar maakt niet uit.
en een flinke teringboete mag ik hopen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:26 schreef Mieks het volgende:
Ik moet voorkomen, en ik vraag me af of ik nu een strafblad krijg als ik veroordeeld word?
Dankjewel..
Lekker gepwnt net goed. Door zo'n rechter komen de meeste criminelen vrijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Oh, en TS studeert rechten? Altijd handig dan, zo'n strafblad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |