Da's pas een half antwoordquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De kleine zeemeermin natuurlijk
Ik heb haar nog nooit gezienquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef wyccie het volgende:
Jelka van Houten, die musical waar ook Johnny de Mol in meespeelde (Jong!?), en wat ze gaat doen weet ik niet meer.
Naam is goed, de rest niet....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef wyccie het volgende:
Jelka van Houten, die musical waar ook Johnny de Mol in meespeelde (Jong!?), en wat ze gaat doen weet ik niet meer.
Precies!! Zelfs al zou ik het weten dan zou ik het nog niet zeggen, de vraag is speciaal voor Tong. Alleekes Tong, die nou eens een beetje mee!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Neem Arno nu maar op Tong, ik wil een antwoord van je, NU!!!!!
quote:
Vind ik ook!! Van wanneer is die musical dan? Ik herken Antonie Kamerling volgens mijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Toch wel leuk dat ik bij ER een nieuwe musicalster kan introduceren...
[afbeelding]
Wat is dat nu voor kut-antwoord?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef tong80 het volgende:
Ja maar ik ken haar niet
Ahhquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:50 schreef MadMaster het volgende:
ze gaat compleet uit de kleren (hoop ik)...![]()
Dat boek ken ik niet en bestaat ook niet...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:53 schreef ElizabethR het volgende:
Dat zeg ik, Hair
Ik, jan Wolkers??
Maar de musical wel!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat boek ken ik niet en bestaat ook niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |