Je zult vast wel gelijk hebben. Maar waarom loopt die slurf van die boot naar het noordwesten en ligt die fabriek in het zuidoosten?quote:Op zondag 2 december 2007 22:36 schreef TwanTwan het volgende:
Zand- en Grintmaatschappij DOS B.V in de Bemmelsche polder.
Vlakbij huis eigenlijk
OK. Dank.quote:Op zondag 2 december 2007 23:35 schreef TwanTwan het volgende:
Linksboven is de zandwinning. Dat rechtsonder is een steenfabriek (Wienerberger).
Twee verschillende bedrijven dus.
Correct. Vroeger was het voor mij ook vlak bij huis, ruim 18 jaar in Bemmel gewoondquote:Op zondag 2 december 2007 22:36 schreef TwanTwan het volgende:
Zand- en Grintmaatschappij DOS B.V in de Bemmelsche polder.
Vlakbij huis eigenlijk
Ik kan me wel voorstellen hoe dat ontstaat, maar dan is die naad tussen twee foto's dus bewust weggepoetst?quote:Op maandag 3 december 2007 23:06 schreef TwanTwan het volgende:
Dat heb je bij sommige gebieden ja.
Bij veel hoogbouw in de US is dat een nog veel vreemder gezicht.
Ja.quote:Op maandag 3 december 2007 23:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen hoe dat ontstaat, maar dan is die naad tussen twee foto's dus bewust weggepoetst?
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:30 schreef rubbereend het volgende:
damn ik haat het als ik de opgave laatst ergens ben tegengekomen alleen nu niet meer weet waar
Dank.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:03 schreef TwanTwan het volgende:
[..]
Ja.
E.e.a. wordt mooi uitgelegd in deze Klokhuis video over Google Earth.
quote:Op maandag 10 december 2007 20:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zorgcentrum de Holtinck in Wierden
quote:Op maandag 10 december 2007 19:04 schreef JDude het volgende:
Tip 2: Zoek het in de buurt van je toetsenbord.
Een paar kilometer van Wierden ligt het dorp 'Enter'.quote:Op maandag 10 december 2007 20:22 schreef rubbereend het volgende:
zou je deze dan ff uit willen leggen
Inderdaad helemaal onderin zeeland. Ben afgelopen weekend in Breskens geweest, wat een ontzettend eind reizenquote:Op woensdag 12 december 2007 14:55 schreef rubbereend het volgende:
Vakantiepark Zeebad bij Breskens, ik wist dat het Zeeland was! Ooit tegen gekomen bij een eerdere speurtocht en het viel me toen op. Dus ik was nu bovenin Zeeland begonnenzul je altijd zien dat het onderin ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |