Dat is geheel correct. De rare lus ligt er, omdat er ooit plannen waren om een snelweg in westelijke richting te bouwen. Die kwam er nooit, vandaar het loze asfaltquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:07 schreef TwanTwan het volgende:
Dit is volgens mij de oprit van de A27 vanuit Hilversum richting knooppunt Eemnes.
check correct...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als deze wel goed is, geef het dan ff aan. Dan kan ik voordat ik aan het werk moet nog een nieuwe plaatsen. Anders is het wachten tot vanavond laat
Heel goed gokje. Ik dacht laat ik eens iets uit de actualiteit nemenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:48 schreef rubbereend het volgende:
gokje uit de losse pols, Het Anne Frank huis?>
http://maps.google.com/quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:41 schreef rubbereend het volgende:goed maar ik heb op deze computer geen GE staan
en deze trekt dat ook niet dus als iemand anders er eentje op kan gooien, graag!
akkoordquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Om preciezer te zijn. Riverparc, aan de Muggenwaard in (bij) Lathum, ingeklemd tussen de Lathumse Plas en Giese Plas in het recreatiegebied Rhederlaag
(Westerplas gaf GoogleMaps aan, maar zie ik niet terug op www.rhederlaag.nl )
Zorgcentrum de Gelderhorst aan de Willy Brandtlaan in Ede. In het nieuws vanwege problemen met de constructie.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:28 schreef TwanTwan het volgende:
Actuele dan maar: Wat is dit?
[ afbeelding ]
Waarmee je je voorsprong uitbouwt!quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:55 schreef TwanTwan het volgende:
Benelux hoofdkantoor van Exxon Mobile in Breda.
Hoezo plofsuis? Moet het ding ontploffen bij gevaar en een groot gebied onder water zetten?quote:Op vrijdag 30 november 2007 07:26 schreef JDude het volgende:
De zogenaamde 'plofsluis', onderdeel van de Hollandse Waterlinie, tussen Nieuwegein en Houten in het Amsterdam-Rijnkanaal.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:56 schreef TwanTwan het volgende:
De Amercentrale van Essent in Geertruidenberg .
Zo ongeveerquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hoezo plofsuis? Moet het ding ontploffen bij gevaar en een groot gebied onder water zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |