Dat klinkt als een El Dorado voor pedofielen!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:39 schreef rubbereend het volgende:
speelstad Oranje, die witte dingen zijn de pipowagens.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:30 schreef TwanTwan het volgende:
Vrijwilliger(s) voor het bijwerken van de wiki?![]()
Van mij mag rubbereend zijn punt idd ook wel houden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:45 schreef TwanTwan het volgende:
Schuldig(Een mens heeft soms haast).
Maar aangezien het de laatste tijd wel vaker is voorgekomen, mag rubbereend wat mij betreft het punt lekker houden.
Misschien moet ik mijn oproep eens herhalen....
[..]
quote:
Dit slaat op de opgave met de Mosseltonnen.quote:Op maandag 5 november 2007 17:27 schreef TwanTwan het volgende:
Hintje dan maar: zoek het op exact 23322 meter t.o.v. een zeer recente opgave.
Leuk spelletje hequote:Op woensdag 7 november 2007 18:43 schreef rubbereend het volgende:
nou voor de 3e keer gaan kijken dan maar
Juist!.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:53 schreef rubbereend het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tussen zuidland en simonshaven
checkquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als iemand het goedkeurd, dan plaats ik een nieuwe
Ja inderdaad... heb er een paar weten te vinden op google maps.. maar deze helaas nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:12 schreef JDude het volgende:
Zo te zien een vistrap...
Helemaal correct. Ik had niet verwacht dat deze zo snel zou worden geradenquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:24 schreef TwanTwan het volgende:
Vistrap bij de stuw van Hagestein
Fijn dat ook eens een keer iemand die nog niet in het lijstje stond iets herkent!quote:Op maandag 12 november 2007 15:18 schreef JDude het volgende:
Hee, ik herken weer eens iets.
Fort Nieuw Knodsenburg, aan de Oosterhoutsedijk bij Lent, nabij Nijmegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |