Ik heb het maar ff gecontrolleerdquote:Op maandag 17 september 2007 23:50 schreef TwanTwan het volgende:
Huizen, Gooimeerpromenade
kloptquote:Op zondag 23 september 2007 23:30 schreef rubbereend het volgende:
hehe, te pakken, tussen moerdijk en strijensas
Klopt inderdaad. Score is al verwerkt zie ik.quote:Op zondag 23 september 2007 23:30 schreef rubbereend het volgende:
hehe, te pakken, tussen moerdijk en strijensas
ja dacht doe het maar meteen mee, kan ik mezelf een keer een punt gevenquote:Op maandag 24 september 2007 19:07 schreef TwanTwan het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Score is al verwerkt zie ik.
close, but no sigar. Ik zou zeggen, vergelijk het eens met de andere gebouwenquote:Op maandag 24 september 2007 20:50 schreef Dreammaster het volgende:
lijkt op een kerk(je) op een terp...
Het heeft geen schaduw... dus een ruine oid?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
close, but no sigar. Ik zou zeggen, vergelijk het eens met de andere gebouwen
Er is 1 belangrijk verschil
Haha.. daar was ik al mee bezigquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goed gezien. Nu laat ik je weer verder puzzelen
Sorry voor de late reactie, maar gezien het aantal reacties denk ik dat ik deze hint inmiddels wel weg kan geven.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:37 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Haha.. daar was ik al mee bezigmaar had ik met Friesland wel gelijk?
Ja, goed!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:38 schreef TwanTwan het volgende:
Gevonden
Stryper kerkhof, Midsland Terschelling
Goed antwoordquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:04 schreef Rockfire het volgende:
Laakt ik dan maar weer een keer meedoen:
Slibbergingsdepot Grashuis Nooren tussen Oostum
en Garnwerd
Okay... wat en waar?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:53 schreef Rockfire het volgende:
oeps, sorry. tijdje niet meer gekeken. Als iemand wil mag hij wel een nieuwe plaatsen...
klopt.. nu nog welk ziekenhuis en waarquote:Op zondag 7 oktober 2007 16:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is een ziekenhuis....
Klopt locatie zuidquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:37 schreef TwanTwan het volgende:
Medisch Centrum in Leeuwarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |