Adriana Lima..hmm waar is die vanquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Is dat een belspelpersoonlijkheid?
Een zware migraine-aanval dan? Je hoofd splijt open, de minste prikkel maakt het 10 keer erger, je bent kotsmisselijk en ongelooflijk duizelig en een simpele dafalgan verlost je voor 60% uit dat lijden.. Ik weet het wel.quote:
Dan doet een asperientje weinig meer af, wel? Dan moet je in totale donker en totale stilte ergens gaan liggen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:46 schreef Paltos het volgende:
[..]
Een zware migraine-aanval dan? Je hoofd splijt open, de minste prikkel maakt het 10 keer erger, je bent kotsmisselijk en ongelooflijk duizelig en een simpele dafalgan verlost je voor 60% uit dat lijden.. Ik weet het wel.
Komt goedquote:Op dinsdag 4 september 2007 07:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroegie.
En was deze dag maar voorbij. Of was ik maar niet zo zenuwachtig.
Je begint!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 07:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroegie.
Wat een toffe stam+t sig heb jij!quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:57 schreef Svensational het volgende:
Ola.
Ik zie dat nu ook. Inderdaad geilquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een toffe stam+t sig heb jij!Daar kunnen veel Fok!kers (helaas) nog iets van opsteken!
![]()
Damn, wat een klote nieuwsquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:11 schreef Bupatih het volgende:
Schilder buurman van broer van Henk Leeuwis overleden
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:51 schreef Bupatih het volgende:
"Ik kende je niet, maar ik post wel op een internetforum hoeveel verdriet ik om je heb"
Zó waar.
En hoe is de dag verlopen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 07:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroegie.
Ik ben ook benieuwd!quote:
Ja, lijkt mij ook tofquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd!![]()
Beginnen met studeren vond ik zelf echt zo'n toffe periodeNieuwe mensen, nieuwe omgeving enzo.
![]()
Eriks grootste nachtmerrie.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Het viel me mee, zoals ik al hoopte. En ik heb geen tegenzin om er morgen weer heen te moeten. Dit overleef ik wel.
Dat is wel een erg goed voorbeeld van het glas is half leegquote:ik heb geen tegenzin om er morgen weer heen te moeten.
Ja, ik kan niet zeggen dat ik helemaal sta te springen om er heen te gaan. Ik ken de mensen echt nog niet goed, en ben nog steeds wat huiverig voor de meesten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
Dat is wel een erg goed voorbeeld van het glas is half leeg
(Wat voor studie doe je eigenlijk?)
Je studeert toch in Zuid-Nederland? Daar rammen ze toch geen homó's inelkaar?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet zeggen dat ik helemaal sta te springen om er heen te gaan. Ik ken de mensen echt nog niet goed, en ben nog steeds wat huiverig voor de meesten.
(Nederlands)
Utrecht is toch vrij middenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:01 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je studeert toch in Zuid-Nederland? Daar rammen ze toch geen homó's inelkaar?
Hoogstwaarschijnlijk.quote:Ach joh, gewoon effe doorzetten. Binnen no-time heb je een leuk groepje mensen om je heen.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Utrecht is toch vrij midden, en ze zullen me heus niet in elkaar slaan, nee.
Als homofiele jongere is dat tien keer zo moeilijk, lulquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is voor (bijna) iedereen nieuw hè. Beetje inmengen en je gaat vast een toffe tijd tegemoet.
Ik zou je niet herkennen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:12 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
![]()
Ik voorzie een onvoorziene mini-meet
Niemand weet het nog. Althans, ik heb nog niks bevestigd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:18 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als homofiele jongere is dat tien keer zo moeilijk, lul
Binnen 5 weken is toch wel te doen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:19 schreef Dizer het volgende:
WTF! Vandaag had ik college Organisatiemanagement. Nieuw vak. Ik moet 4 management en strategie boeken lezen a 400 pagina's per boek. Fucked up binnen 5 weken
Dan kan je toch wegduiken. Of beter, gewoon langslopen. Ik heb toch niks door.quote:
Het is al wel gevraagd?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niemand weet het nog. Althans, ik heb nog niks bevestigd.
Op de midi-meet mag je gewoon doorlezen hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:19 schreef Dizer het volgende:
WTF! Vandaag had ik college Organisatiemanagement. Nieuw vak. Ik moet 4 management en strategie boeken lezen a 400 pagina's per boek. Fucked up binnen 5 weken
35 pagina's per week, makkelijk te doen toch?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:19 schreef Dizer het volgende:
Wat is daar leuk aan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan kan je toch wegduiken. Of beter, gewoon langslopen. Ik heb toch niks door.
Oh, per dag. Nou, dan nog.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
35 pagina's per week, makkelijk te doen toch?
Het zijn geen leesboeken, maar leerboeken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Binnen 5 weken is toch wel te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |