ja... sinds ik dat weet ben ik dan ook al behoorlijk afgekicktquote:Op maandag 3 september 2007 13:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Is ibuprofen niet slecht voor je maag?
Je hebt geen gevoel meer als je verslaafd bentquote:Op maandag 3 september 2007 13:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Is ibuprofen niet slecht voor je maag?
heb ik iets gemist?!??quote:Op maandag 3 september 2007 13:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Zhenar heb je inmiddels al een nieuwe baan gevonden?
Een tijdje geleden zat hij toch naar iets nieuws te zoeken en te solliciteren enzo?quote:
Vooral te zoeken, van solliciteren is nog niet echt iets gekomen. Ik wil eerst bepalen welke richting ik nu op wil, voordat ik lukraak ga solliciteren op iets dat vanwege het geld of wat dan ook wel aantrekkelijk lijkt... De volgende stap moet heel overwogen zijn en flink in de richting waar ik uiteindelijk heen wil.quote:Op maandag 3 september 2007 13:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een tijdje geleden zat hij toch naar iets nieuws te zoeken en te solliciteren enzo?
herkenbaar verhaalquote:Op maandag 3 september 2007 14:13 schreef Zhenar het volgende:
Alleen moet ik eerst bedenken welke richting dat überhaupt is![]()
Ja, dat dusquote:
quote:I can't believe it's over
I watched the whole thing fall
And I never saw the writing that was on the wall
If I'd only knew
The days were slipping past
That the good things never last
That you were crying
Summer turned to winter
And the snow it turned to rain
And the rain turned into tears upon your face
I hardly recognized the girl you are today
And god I hope it's not too late
It's not too late
'Cause you are not alone
I'm always there with you
And we'll get lost together
Till the light comes pouring through
'Cause when you feel like you're done
And the darkness has won
Babe, you're not lost
When your worlds crashing down
And you can't bear the thought
I said, babe, you're not lost
Life can show no mercy
It can tear your soul apart
It can make you feel like you've gone crazy
But you're not
Things have seem to changed
There's one thing that's still the same
In my heart you have remained
And we can fly fly fly away
'Cause you are not alone
And I am there with you
And we'll get lost together
Till the light comes pouring through
'Cause when you feel like you're done
And the darkness has won
Babe, you're not lost
When the worlds crashing down
And you can not bear to crawl
I said, baby, you're not lost
Jawel, maar ik zit nu met m'n WO Cultuurwetenschappen bij een uitzendorganisatie. Ergens vind ik dat toch wel een beetje zonde. En als ik een baan meer op mijn denkniveau zou kunnen vinden, ga ik er financieel ook op vooruit hoogstwaarschijnlijkquote:Op maandag 3 september 2007 14:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
huh? jij was toch zo in de gloria met je baan? toch niet zo leuk??
ja dat snap ik, die keus vond ik toen al wat vreemd (maar goed, men moet vooral doen wat ie leuk vind, toch?!)quote:Op maandag 3 september 2007 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jawel, maar ik zit nu met m'n WO Cultuurwetenschappen bij een uitzendorganisatie. Ergens vind ik dat toch wel een beetje zonde. En als ik een baan meer op mijn denkniveau zou kunnen vinden, ga ik er financieel ook op vooruit hoogstwaarschijnlijk.
Tja, die keuze heb ik toen gemaakt omdat er toch brood op de plank moet en de banen in mn sector niet voor het oprapen ligt. A girl's gotta eat!quote:Op maandag 3 september 2007 14:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat snap ik, die keus vond ik toen al wat vreemd (maar goed, men moet vooral doen wat ie leuk vind, toch?!)
Inderdaad. Over een half uurtje zit m'n 1e dag na de vakantie erop en my god, hij duurde echt eeuwen!quote:
quote:
quote:Ik ben onderweg
Ik kijk als een held
Reis naar een vreemde planeet
Met jouw naam
Bereken je baan
Ik val door je dampkring
Omlaag
Traag
Traag als een blad
Traag stort ik neer
Land ik heel zachtjes
Op je buik
In het gras
Ik loop in de zon
Ik reis naar je lippen
En klim
In je mond
Diep
Diep daal ik af
De treden omlaag
Vreemd en bekend zal het zijn
Van de taal
Versta ik geen woord
Ik dwaal door je steden
Vergeet waar ik woon
Ik woon in je koele paleis
Ik slaap op je land
En langs je rivier
Word ik oud
Word ik wijs
Ik zeil op je zee
Ik loop op je klippen
Sterf op je strand
Wat voor studie doe je nu?quote:Op maandag 3 september 2007 18:04 schreef Fir3fly het volgende:
Wat valt dat dan toch weer tegen, zo'n eerste collegedag. Zeker na een maand of 3 vakantie.
Technische Bedrijfskunde. En ja, dat is een universitaire studie.quote:Op maandag 3 september 2007 18:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je nu?
Je hebt anders nog niks aan mij gevraagd.quote:Op maandag 3 september 2007 18:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Goh wat ben ik vandaag geïnteresseerd in andermans belevenissen.
Had je ook je eerste dag na de vakantie vandaag? Was het weer leuk zoals altijd? Heb je nog een film met Jim Carrey gekeken de laatste tijd? SATC is er weer op zag ik, zit je weer op KD te geilen? Heb je een beetje een leuk vakkaenpakket dit blok? Heb je alles tot nu toe nog gehaald? Heb je inmiddels al een kamer gevonden?quote:Op maandag 3 september 2007 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt anders nog niks aan mij gevraagd.
quote:Op maandag 3 september 2007 18:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Technische Bedrijfskunde. En ja, dat is een universitaire studie.
quote:Op maandag 3 september 2007 08:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks rijles. En morgen![]()
[afbeelding] begint mijn studie [afbeelding]
![]()
.
Uiteraardquote:
Oeh... spannend!quote:
Je moet ook niet met de bus gaanquote:Op maandag 3 september 2007 18:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen bus 15 zit elke ochtend stervensvol
.
Dan moet ik eerst maar eens een kamer vindenquote:Op maandag 3 september 2007 18:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet ook niet met de bus gaanmaar gewoon fietsen
![]()
Nee. Niet van toepassing. Ja (Dumb and Dumber, Me, Myself and Irene en The Mask). Immer. Volgens mij wel. Niet van toepassing. Nee, niet nodig.quote:Op maandag 3 september 2007 18:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Had je ook je eerste dag na de vakantie vandaag? Was het weer leuk zoals altijd? Heb je nog een film met Jim Carrey gekeken de laatste tijd? SATC is er weer op zag ik, zit je weer op KD te geilen? Heb je een beetje een leuk vakkaenpakket dit blok? Heb je alles tot nu toe nog gehaald? Heb je inmiddels al een kamer gevonden?
Oh jaquote:Op maandag 3 september 2007 18:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst maar eens een kamer vinden.
Oh, wacht. Ik heb wel alles tot nu toe gehaald.quote:Op maandag 3 september 2007 18:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Niet van toepassing?!!! Ben je gestopt? Of gewoon klaar al?
Toffe layout?![]()
Nee. Ik had er een, maar dat werd afgeblazen op het laatste momentquote:Op maandag 3 september 2007 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja [afbeelding]
Ik dacht even dat je er al een had![]()
Mooi prijsje.quote:Op maandag 3 september 2007 19:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een fitnessjaarabonnement gewonnen!![]()
![]()
![]()
!
Je zit hier niet in FB ofzo!quote:Op maandag 3 september 2007 19:22 schreef Bupatih het volgende:
Oké, ik ben de FOK!-header kwijt. Waar o waar kan ik hem terughalen?
Ik heb 'm niet geblokkeerd via de Firefox-rechtermuismenu-optie "Afbeelding blokkeren..."
Ik heb 'm niet geAdblocked.
Als ik naar 'Extra'->'Foutconsole' ga, zie ik onder het kopje 'Fouten' wel "header is not defined" staan.
Wat nu?
Oftewel: 5xquote:Op maandag 3 september 2007 19:34 schreef bar_rel het volgende:
Wat een vaag, eng, apart vreemd, alleen maar ruzie programma![]()
![]()
!1
Ja niemand mag elkaar?quote:
Adriana Lima..hmm waar is die vanquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Is dat een belspelpersoonlijkheid?
Een zware migraine-aanval dan? Je hoofd splijt open, de minste prikkel maakt het 10 keer erger, je bent kotsmisselijk en ongelooflijk duizelig en een simpele dafalgan verlost je voor 60% uit dat lijden.. Ik weet het wel.quote:
Dan doet een asperientje weinig meer af, wel? Dan moet je in totale donker en totale stilte ergens gaan liggen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:46 schreef Paltos het volgende:
[..]
Een zware migraine-aanval dan? Je hoofd splijt open, de minste prikkel maakt het 10 keer erger, je bent kotsmisselijk en ongelooflijk duizelig en een simpele dafalgan verlost je voor 60% uit dat lijden.. Ik weet het wel.
Komt goedquote:Op dinsdag 4 september 2007 07:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroegie.
En was deze dag maar voorbij. Of was ik maar niet zo zenuwachtig.
Je begint!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 07:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroegie.
Wat een toffe stam+t sig heb jij!quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:57 schreef Svensational het volgende:
Ola.
Ik zie dat nu ook. Inderdaad geilquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een toffe stam+t sig heb jij!Daar kunnen veel Fok!kers (helaas) nog iets van opsteken!
![]()
Damn, wat een klote nieuwsquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:11 schreef Bupatih het volgende:
Schilder buurman van broer van Henk Leeuwis overleden
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:51 schreef Bupatih het volgende:
"Ik kende je niet, maar ik post wel op een internetforum hoeveel verdriet ik om je heb"
Zó waar.
En hoe is de dag verlopen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 07:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroegie.
Ik ben ook benieuwd!quote:
Ja, lijkt mij ook tofquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd!![]()
Beginnen met studeren vond ik zelf echt zo'n toffe periodeNieuwe mensen, nieuwe omgeving enzo.
![]()
Eriks grootste nachtmerrie.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Het viel me mee, zoals ik al hoopte. En ik heb geen tegenzin om er morgen weer heen te moeten. Dit overleef ik wel.
Dat is wel een erg goed voorbeeld van het glas is half leegquote:ik heb geen tegenzin om er morgen weer heen te moeten.
Ja, ik kan niet zeggen dat ik helemaal sta te springen om er heen te gaan. Ik ken de mensen echt nog niet goed, en ben nog steeds wat huiverig voor de meesten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
Dat is wel een erg goed voorbeeld van het glas is half leeg
(Wat voor studie doe je eigenlijk?)
Je studeert toch in Zuid-Nederland? Daar rammen ze toch geen homó's inelkaar?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet zeggen dat ik helemaal sta te springen om er heen te gaan. Ik ken de mensen echt nog niet goed, en ben nog steeds wat huiverig voor de meesten.
(Nederlands)
Utrecht is toch vrij middenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:01 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je studeert toch in Zuid-Nederland? Daar rammen ze toch geen homó's inelkaar?
Hoogstwaarschijnlijk.quote:Ach joh, gewoon effe doorzetten. Binnen no-time heb je een leuk groepje mensen om je heen.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Utrecht is toch vrij midden, en ze zullen me heus niet in elkaar slaan, nee.
Als homofiele jongere is dat tien keer zo moeilijk, lulquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is voor (bijna) iedereen nieuw hè. Beetje inmengen en je gaat vast een toffe tijd tegemoet.
Ik zou je niet herkennen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:12 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
![]()
Ik voorzie een onvoorziene mini-meet
Niemand weet het nog. Althans, ik heb nog niks bevestigd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:18 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als homofiele jongere is dat tien keer zo moeilijk, lul
Binnen 5 weken is toch wel te doen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:19 schreef Dizer het volgende:
WTF! Vandaag had ik college Organisatiemanagement. Nieuw vak. Ik moet 4 management en strategie boeken lezen a 400 pagina's per boek. Fucked up binnen 5 weken
Dan kan je toch wegduiken. Of beter, gewoon langslopen. Ik heb toch niks door.quote:
Het is al wel gevraagd?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niemand weet het nog. Althans, ik heb nog niks bevestigd.
Op de midi-meet mag je gewoon doorlezen hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:19 schreef Dizer het volgende:
WTF! Vandaag had ik college Organisatiemanagement. Nieuw vak. Ik moet 4 management en strategie boeken lezen a 400 pagina's per boek. Fucked up binnen 5 weken
35 pagina's per week, makkelijk te doen toch?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:19 schreef Dizer het volgende:
Wat is daar leuk aan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan kan je toch wegduiken. Of beter, gewoon langslopen. Ik heb toch niks door.
Oh, per dag. Nou, dan nog.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
35 pagina's per week, makkelijk te doen toch?
Het zijn geen leesboeken, maar leerboeken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Binnen 5 weken is toch wel te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |