zijn we eigenlijk wel van plan. wat moeten we anders?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:37 schreef Cynic het volgende:
Jullie gaan toch niet echt optreden met een drumcomputer?![]()
Nee, er spelen ook 2 andere bands, die zijn gewoon meeverplaatstquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat er geen drummer is![]()
Maar is dat gewoon okee dat je komt optreden met een drumcomputer enz ? heb het teminste nog nooit ergens gezien ofzo
Ja dat moet je zelf weten maar lijkt me logisch dat je de zaal ervan op de hoogte brnegtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:39 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Nee, er spelen ook 2 andere bands, die zijn gewoon meeverplaatst![]()
en ik heb me laten vertellen dat er ook wel wat andere bands zijn die het doen of deden.
Edit: En dan nog, als wij willen optreden met drumcomputer mag dat toch zeker wel?
Ik dacht dat jij zo van de truiheid was...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zijn we eigenlijk wel van plan. wat moeten we anders?
en het klinkt absoluut niet slecht ofzo hoor.
Ik heb wel eens een hiphop groepje gezien die een cd-speler op het podium hadden staan waarop hun muziek draaide. Gingen ze met z'n allen staan springen: sloeg de cd-speler overquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar je drummer kan ook geen fouten maken
nouja
als hij neit vastloopt![]()
Is je interview nog ergens te lezen ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:29 schreef guitarist.nl het volgende:
ptv
Dat is altijd zo lijkt het. Ik trad op met een andere winnaar van een voorronde van een wedstrijd en hun crappy gebrande cdtje sloeg ook over. En maar schelden tegen die geluidsman. Hij staat daar met een CD-speler van 1000,-, zij leveren een crappy cdtje. Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een hiphop groepje gezien die een cd-speler op het podium hadden staan waarop hun muziek draaide. Gingen ze met z'n allen staan springen: sloeg de cd-speler over![]()
![]()
Ooooooooooook. Dat is raar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat moet je zelf weten maar lijkt me logisch dat je de zaal ervan op de hoogte brnegt
Achja dat gezeik met schuiven zal je altijd hebben
Nu dinsdag moesten we spelen en de 1e 5 bands van de maand zouden doorgaan met de hoogste score
maar eigenaar besloot dat hij er geen zin meer in had
dus finale is gewoon maar afgezegtbeetje lame
Weet ik veel regel het eens voor onsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ooooooooooook. Dat is raar..
Wanneer staan jullie nou op de donderdagavond in Speakers, verdorie? Want dan kom ik kijken..
Ja, dat dachten wij ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dacht dat jullie een drummer hadden? Wat is er gebeurd?
mijn twin klinkt op laag volume ook nog lekker, en sprankeld hoor, al heeft een twin op zijn laagste volume ook al wel een redelijk volume.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:14 schreef punkjunk het volgende:
In vind die fender deluxes niet zo heel lekker klinken op laag volume. Een twin reverb natuurlijk ook niet, maar daar weet ik van dat ze op hoog volume wel heerlijk klinken.
Volgens mij kun je de witte en een rode laten onderbreken met een push/pull pot... dan kan je ook single coil spelen met je brugelement. (Ik weet niet of dit goed klinkt met een mini-humbucker,... maar misschien leuk om mee te experimenteren)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vet! Dit is precies wat ik dan moet hebben.
Een combinatie van die dingen eigenlijk. En wat belangrijk is de politiek. Oooooveral vriendjes maken en onderhoud contacten met andere bands. Als zij dan nog een band nodig hebben denken ze aan jou. Zorg dat je jullie naam kennen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe doen jullie het meestal met optredens regelen bellen/mailen/demo opsturen ?
En ik zou single coil willen spelen omdat...?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de witte en een rode laten onderbreken met een push/pull pot... dan kan je ook single coil spelen met je brugelement. (Ik weet niet of dit goed klinkt met een mini-humbucker,... maar misschien leuk om mee te experimenteren)
...het cleane beter tot zijn recht komtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En ik zou single coil willen spelen omdat...?.
Heb je actieve elementen dan ofzo ? Ik vind het clean wat ik uit m'n humbuckers krijg echt supermooi en helder warm geluid. Singlecoil klinkt het gelijk weer veel dunner en is weer minder maar bij beide geen last van oversturen of ietsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...het cleane beter tot zijn recht komt
Serieus,... Met die JB van mij overstuur ik al snel mijn versterker... als ik m uit de humbuckerstand trek, kan ik tenminste een clean geluid krijgen dat lekker klinkt, zonder de gain terug te hoeven draaien... ideaal...
Seymour Duncan SH-4 JB model... hoge output...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je actieve elementen dan ofzo ? Ik vind het clean wat ik uit m'n humbuckers krijg echt supermooi en helder warm geluid. Singlecoil klinkt het gelijk weer veel dunner en is weer minder maar bij beide geen last van oversturen of iets
You read my mind, my friend. Die was ik van plan te kopen idd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Seymour Duncan SH-4 JB model... hoge output...
Jep heb ook met gideon gemaild ook maar hij had toen een plek vrij op de verkeerde dag en voor de rest was er redelijk vooruit al veel geplannedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ja ik bedoel ook niet spammen in de zin van een topic binnen wandelen en je link zomaar uit het niks neerknallen. Dat is ook kut. Maar het feit dat mijn bandlink in mijn sig hier staat, heeft ons al een aantal fans opgeleverd (stuk of 3 waarvan ik weer, waarvan 1 onze demo besteld heeft). Je valt mensen niet actief lastig, maar als iemand van folk metal houdt en mijn sig ziet, denkt hij of zij misschien "heeee...ff klikken".
En maak oooooooveral profielen op. Wij hebben er 6 geloof ik. myspace, hyves, musicfromnl etc etc.
Popprijzen zijn leuk ja. Doe de volgende keer meet met Podium Enjoi. Dat is leuk en levert je 2 gigs en 200 euro op als je wint (zoals wij).
Leuke zaakjes..hmmm als ik jullie was zou ik iig Musicon proberen. HPC schijnt ook leuk te zijn, maar daar hebben wij nog niet gespeeld. Koornbeurs en Speakers in Delft. In A'dam kun je The Cave proberen. In Leiden heb je nog wat, maar de naam is mij ff ontschoten....
In R'dam zit Exit, maar wij hebben geen idee hoe daar binnen te komen. Proberen we ook al een tijdje, maar volgens mij zijn ze gewoon niet dol op metal. Jullie hebben denk ik wel meer succes.
Oh, de Rotonde in Berkel-Rodenrijs is leuk!.
Speakers moet niet moeilijk zijn, joh. Het voordeel is, dat als je bevalt mag je vaker komen. Ze organiseren op donderdagen 1x per maand een rockavondje met 3 bands en gratis entree. Ik vind dat jullie daar gewoon moeten staan. Er lopen altijd wel mensen naar binnen!
Die avonden worden geregeld door ene Gideon. Erg schappelijke kerel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |