Ja maar is het wel eerlijk tegenover die vriend om hem zo voor het blok te zetten. Hij heeft kennelijk geen issues met die persoon.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:35 schreef Lord Dreamer het volgende:
Nou dan leg je het gewoon uit en zeg je simpel dat als die persoon aanwezig is jij er niet zult zijn om de door jouw uitgelegde reden. De kennis mag dan bepalen wat hij wil.
Eerlijkheid durt het langst
je moet aan jezelf denken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:36 schreef clown_kloon het volgende:
Ja maar is het wel eerlijk tegenover die vriend om hem zo voor het blok te zetten. Hij heeft kennelijk geen issues met die persoon.
Nee hoor, je zet hem niet voor het blok, Hij weet dan gewoon waarom je er niet bent. Je kan toch direct afspreken later langs te gaan voor een bakkie of zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:36 schreef clown_kloon het volgende:
[..]
Ja maar is het wel eerlijk tegenover die vriend om hem zo voor het blok te zetten. Hij heeft kennelijk geen issues met die persoon.
Ja hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Gewoon gaan en die kerel helemaal ziek maken, dan komt ie zelf de volgende keer niet meer
Dan wordt er maar één de deur uitgekeken:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:58 schreef blueskin1978 het volgende:
Naar het feestje gaan, en tegen iedereen vertellen wat die persoon bij jou geflikt heeft, zodat hij de deur uitgekeken wordt?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef Terence_Hill het volgende:
Gewoon een Limo en sjiek pak huren.
Was daar niet een reclame over? Dan je dan de sleutelhanger van "Rent-A-Bolide" per ongeluk op tafel legtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:11 schreef ruud_fr het volgende:
gewoon gaan, de enige die zich ongemakkelijk zal voelen is hij waarschijnlijk (misschien blijft ie wel weg na gehoord te hebben dat jij ook komt)
[..]
Idem dito !!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:40 schreef GambinoT het volgende:
Tja even serieus he?
Wie laat zich dan ook naaien voor een paar duizend euro?
Ik was gewoon naar het feest gegaan, persoon appart nemen, en hem flink bedreigen!
Zodat hij je terug betaald.
De gastheer zegt dan toch gelijk dat jij op moet flikkeren man?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:33 schreef ikheetmartijn het volgende:
Dus je laat hem jou een paar duizend (!!!!) euro EN een feestje door de neus boren?
Ik zou gewoon heen gaan en d'r een heeeeeeel gezellig feestje van maken (wel even de gastheer van te voren inlichten, laat je de keuze aan hem)
Ligt maar net aan de voorkeur van de gastheer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
De gastheer zegt dan toch gelijk dat jij op moet flikkeren man?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
Als je het dan toch al doet, kondig het dan niet aan
Ah, daar is TSquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij bepaalt mijn leven helemaal niet. Maar nu heb ik een kans om hem terug te pakken.
Ik zit er alleen een beetje mee dat het tijdens een feestje van een vriend moet gebeuren
En? Ben je idd niet oplettend geweest?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ook hilarisch om te zien dat iedereen direct achter TS staat die klaarblijkelijk genaaid is. De rest van het verhaal kent men niet eens.
Misschien is TS wel niet oplettend geweest, heeft geld misgelopen en roept dat 'ie genaaid is terwijl hij zelf niet heeft opgelet.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:07 schreef mjan het volgende:
[..]
En? Ben je idd niet oplettend geweest?
Wat, met laxeermiddel in zijn drankje?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Gewoon gaan en die kerel helemaal ziek maken, dan komt ie zelf de volgende keer niet meer
Mên, ben je zo schizofreen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe TS snapt er straks geen flikker meer van
Hij kloot jouw en dan ga je ook nog voor hem wijken?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:33 schreef clown_kloon het volgende:
Even een vraagje hoe zouden jullie dit aanpakken.
Ik ben uitgenodigd voor een feestje morgen maar nu komt daar ook iemand die vroeger ook een kennis van mij was en mij zakelijk een tijd terug keihard heeft genaaid. Heeft me een paar duizend euro gekost. Nu krijg ik via via te horen dat dat nozem ook is uitgenodigd.
Ik vind het nogal lullig voor die kennis om niet te komen, maar ik heb er ook nog ff geen zin in om die malloot te zien.
Lastig..
dit dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:40 schreef GambinoT het volgende:
Tja even serieus he?
Wie laat zich dan ook naaien voor een paar duizend euro?
Ik was gewoon naar het feest gegaan, persoon appart nemen, en hem flink bedreigen!
Zodat hij je terug betaald.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mên, ben je zo schizofreen?
Sorry, zal je topic verder met rust laten![]()
Exact mijn mening. Sta erboven, en laat die gast links liggen. Geniet van het feestje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:54 schreef Shitonya het volgende:
gewoon negeren die gast. Ik zou niet, niet naar een feest gaan om één iemand
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:24 schreef ikheetmartijn het volgende:
Feestje is dus al geweest en clown_kloon==Nembrionic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |