abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52914365
Hallo ik weet niet of je het door hebt maar als je er 22 inlegt dan heb je toch aardig bewezen dat je kan presteren. En bovendien wist V.Gaal niet eens wie er kwamen.. dus op voorhand kreeg hij te horen dat hij sowieso niet hoefde te rekenen op een basisplaats no matter hoe goed hij was...of beter gezegd no matter hoe slecht die anderen waren die aangetrokken zouden worden.

Hij wilde best wel op de bank zitten als de anderen maar beter waren dan hem en hem een eerlijke kans werd gegund.
  maandag 3 september 2007 @ 13:05:40 #257
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_52914439
Op 4 augustus 2006 nam AZ tegen Arsenal het nieuwe Victorie-stadion in gebruik. Niet veel later liet de clubleiding zich ontvallen de capaciteit van de pas opgeleverde thuishaven drastisch te willen verhogen. Architectenbureau Zwarts & Jansma werd ingeschakeld om de mogelijkheden van uitbreiding te onderzoeken. De AZ Fanpage kreeg de eerste schetsen in handen.

Volledigheidshalve wijzen wij er op dat de beelden zijn gebaseerd op een eerste, verkennende studie. Van een definitief plan is dus nog geen sprake. Wel geven de tekeningen een goede indruk van de bouwtechnische vorm die het stadion bij uitbreiding zal krijgen.

Uitgegaan is van een totale capaciteit van 40.000 toeschouwers. Dat wil zeggen: een verhoging van het aantal stoeltjes met 23.675 ten opzichte van de huidige situatie. Deze komen terecht op een nieuwe ring die op de huidige Westzijde, Van der Ben- en Molenaar-tribune wordt geplaatst. Vanaf de kant van de hoofdtribune dijt dit nieuwe tribunedeel in een vloeiende lijn uit richting Molenaar-tribine, waar de uitbreiding derhalve de grootste oppervlakte beslaat.

None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  maandag 3 september 2007 @ 13:18:33 #258
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_52914757
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:02 schreef Chadi het volgende:
Hallo ik weet niet of je het door hebt maar als je er 22 inlegt dan heb je toch aardig bewezen dat je kan presteren. En bovendien wist V.Gaal niet eens wie er kwamen.. dus op voorhand kreeg hij te horen dat hij sowieso niet hoefde te rekenen op een basisplaats no matter hoe goed hij was...of beter gezegd no matter hoe slecht die anderen waren die aangetrokken zouden worden.

Hij wilde best wel op de bank zitten als de anderen maar beter waren dan hem en hem een eerlijke kans werd gegund.
Je enige argument is: "Hij heeft er 22 ingelegd en DUS verdient hij sowieso ongeacht de anderen een basisplaats". Wtf Komop zeg, hij is als pinchhitter gehaald en nu is meneer te goed voor die rol, omdat hij 1 seizoen in de eredivisie goed gepresteerd heeft, en dan nog voornamelijk de eerste helft van het seizoen. Hij had ook mentaliteit kunnen laten zien door te zeggen van: ok, als ik zo goed ben, dan kom ik toch wel in die basis. En als hij bij AZ gebleven was met die mentaliteit, dan was dat ook gewoon gebeurd.

Maar hij is mentaal gewoon zwakker dan wat je nodig hebt in een topspits, en dat kan ook een reden zijn om hem niet meer op te stellen. Wat een watje, komop, als je zo'n berg salaris krijgt, dan mag je ook wel werken voor je geld hoor, in plaats van meteen te janken dat je met 22 doelpunten DUS recht hebt op een basisplaats.

Sinouh heeft het beste keepers-gemiddelde van alle AZ-keepers gehaald vorig jaar. Waarom heeft hij dan geen basisplaats? Het draait om zoveel meer dan alleen de cijfers.
Confidence through competence
pi_52914852
@Devano,

Morgen komt Scheringa met zijn toekomst plannen voor AZ naar buiten.
Ik ben benieuwd of er idd 10.000 plaatsen bij gaan komen!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 3 september 2007 @ 13:23:54 #260
55709 Stereotomy
pi_52914900
Hangt af van hoe goed Ajax gaat presteren, toch?
pi_52914925
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je enige argument is: "Hij heeft er 22 ingelegd en DUS verdient hij sowieso ongeacht de anderen een basisplaats". Wtf Komop zeg, hij is als pinchhitter gehaald en nu is meneer te goed voor die rol, omdat hij 1 seizoen in de eredivisie goed gepresteerd heeft, en dan nog voornamelijk de eerste helft van het seizoen. Hij had ook mentaliteit kunnen laten zien door te zeggen van: ok, als ik zo goed ben, dan kom ik toch wel in die basis. En als hij bij AZ gebleven was met die mentaliteit, dan was dat ook gewoon gebeurd.

Maar hij is mentaal gewoon zwakker dan wat je nodig hebt in een topspits, en dat kan ook een reden zijn om hem niet meer op te stellen. Wat een watje, komop, als je zo'n berg salaris krijgt, dan mag je ook wel werken voor je geld hoor, in plaats van meteen te janken dat je met 22 doelpunten DUS recht hebt op een basisplaats.

Sinouh heeft het beste keepers-gemiddelde van alle AZ-keepers gehaald vorig jaar. Waarom heeft hij dan geen basisplaats? Het draait om zoveel meer dan alleen de cijfers.
Enige?? Daar wordt je als spits op afgerekend. En die aankopen van AZ zijn zo geweldig.. Pelle en ari.. gut

En jij draait het hier om
HIj eiste geen basisplaats maar wilde een kans op een basisplaats. Dat zijn 2 totaal verschillende dingen.
  maandag 3 september 2007 @ 13:29:54 #262
55709 Stereotomy
pi_52915082
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:24 schreef Chadi het volgende:

[..]

Enige?? Daar wordt je als spits op afgerekend. En die aankopen van AZ zijn zo geweldig.. Pelle en ari.. gut

En jij draait het hier om
HIj eiste geen basisplaats maar wilde een kans op een basisplaats. Dat zijn 2 totaal verschillende dingen.
Nu spreek je jezelf tegen in één bericht: Als Pelle en Ari niet goed blijken te zijn, denk je niet dat Koef gewoon naast Dembele had gestaan over een wedstrijdje of 3-5? Je doet net alsof hij neverdenooitniet meer in de basis zou kunnen staan. Twee berichten eerder heb ik nog het voorbeeld gegeven van vorig jaar: Dembele zou naast Arveladze in de basis komen te spelen, maar omdat Koef veel beter speelde, kwam hij in de basis.

NIEMAND is verzekerd van een basisplaats bij AZ (behalve vorig jaar Arveladze) en dus is NIEMAND 100% verzekerd van de bank. Koevermans had zich derhalve groot moeten houden, als een gek moeten gaan trainen, en Ari uit de basis moeten spelen.

Maar nee, meneer's ego was gekwetst, ging door een hel omdat de bank zo kut is nu hij 22 doelpunten heeft gemaakt, en wil zich niet meer in de pinchhitter's rol schikken waarvoor hij in de eerste plaats is gehaald.

Dat is het gewoon: "22 doelpunten, DUS ik verdien het niet om als pinchhitter gebruikt te worden." Ach gut hoor.
pi_52915287
Nee ik spreek mezelf niet tegen. Hij kreeg de melding dat hij niet in de basis zou staan. Dus geen kans zou krijgen op een basisplaats.
Niemand is verzekerd van een basisplaats maar hij werd ervan verzekerd dat hij hem NIET zou krijgen.
pi_52915709
En als van Gaal hem dan expres op de bank laat zitten en zelfs op de tribune zet tijdens de wedstrijd tegen Vitesse dan lijkt mij het helemaal duidelijk.

Maar goed, jij ziet hem iedere week spelen dus jij zal het wel weten. Ownee wacht, je hebt geen eens een seizoenkaart .
pi_52916934
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En als van Gaal hem dan expres op de bank laat zitten en zelfs op de tribune zet tijdens de wedstrijd tegen Vitesse dan lijkt mij het helemaal duidelijk.

Maar goed, jij ziet hem iedere week spelen dus jij zal het wel weten. Ownee wacht, je hebt geen eens een seizoenkaart .
Ik zie hem bijna iedere week spelen, (Vak B) maar dat zegt toch geen ene reet over de kwaliteiten beoordelen van een speler? Je ziet het zelfs beter op tv. Bijna omdat ik 9 van de 10 thuis wedstrijden wel zie en ongeveer 40% van de uitwedstrijden en dan gebeurd het af en toe wel eens dat ik iets mis.
Hakje Steinsson was ik net "bier" halen bijv, en in het stadion heb je geen herhaling.

de reden waarom van Gaal hem op de bank/tribune zet is doodnormaal.
Waarom wordt Lindenbergh naar het 2e gestuurd bij Ajax? Omdat HtC hem gaat opstellen voor de wedstrijd? Nope...... dus kan je maar beter duidelijk zijn naar een speler toe, en helemaal als ie die speler zelf heeft aangegeven om te willen vertrekken bij de club.

Ik had deze speler niet eens meer op de bank gezet, je moet je focussen en keihard werken, dan moet je in dit soort gevallen soms wel eens een harde klootzak zijn.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52917196
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:35 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ik zie hem bijna iedere week spelen, (Vak B) maar dat zegt toch geen ene reet over de kwaliteiten beoordelen van een speler? Je ziet het zelfs beter op tv. Bijna omdat ik 9 van de 10 thuis wedstrijden wel zie en ongeveer 40% van de uitwedstrijden en dan gebeurd het af en toe wel eens dat ik iets mis.
Hakje Steinsson was ik net "bier" halen bijv, en in het stadion heb je geen herhaling.

de reden waarom van Gaal hem op de bank/tribune zet is doodnormaal.
Waarom wordt Lindenbergh naar het 2e gestuurd bij Ajax? Omdat HtC hem gaat opstellen voor de wedstrijd? Nope...... dus kan je maar beter duidelijk zijn naar een speler toe, en helemaal als ie die speler zelf heeft aangegeven om te willen vertrekken bij de club.

Ik had deze speler niet eens meer op de bank gezet, je moet je focussen en keihard werken, dan moet je in dit soort gevallen soms wel eens een harde klootzak zijn.
Hij was bedoeld voor Stereo btw .

Ik vind juist dat je een speler het best kan 'scouten' tijdens een hele wedstrijd live in het stadion te bekijken. Zo leer je de talenten als Koenders, Dembele ed kennen toen ze nog niet bekend waren (RKC, Willem 2).

Maar over de kwestie Koevermans. Koevermans heeft zich vorig jaar dacht ik wel genoeg bewezen om dit seizoen nog een rol te kunnen betekenen voor AZ. Blijkbaar dacht van Gaal daar anders over want meteen na playoff duel met Ajax is hem verteld dat hij op de bank zou komen terwijl nog niet bekend was wie en wat er zou komen. Toen heeft Koef aangegeven dat hij wilde vertrekken om elke week te kunnen spelen en voor een topscorer van AZ is voldoende belangstelling. Hij wilde ook best vechten voor een plek bij AZ maar de nieuwe spitsen zouden de voorkeur krijgen ongeacht zijn afgelopen seizoen.AZ vroeg te veel en wilde niet praten over prijsverlaging en zo werd er met hem gespeeld. En dat steekt hem en kan je onrechtvaardig noemen na alles wat hij bij AZ heeft gepresteerd.

Hij heeft z'n transfer naar PSV gekregen en AZ heeft er zijn 6m voor gekregen dus het is opzich toch prima zo . Hij wilde niet weg maar volgens van Gaal zat hij aan z'n top en hoefde hij niet te rekenen op veel speeltijd, dan lijkt mij dit toch de beste oplossing.
pi_52917321
Ik weet dat die voor Stereo was trouwens....

Ik deel je mening over Koevermans, want we kunnen er nog wel 3 pagina's over lopen zeiken...
  maandag 3 september 2007 @ 14:53:54 #268
55709 Stereotomy
pi_52917332
Ja, 't is inderdaad wel goed zo.

Ik ga voor Koevermans juichen bij PSV en hoopt dat hij af en toe een goaltje meepakt. Als ik hem hier in de stad tegenkom zal ik hem om zijn handtekening vragen.
pi_52917403
Goedzo .
  maandag 3 september 2007 @ 15:09:28 #270
55709 Stereotomy
pi_52917689
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Goedzo .
Ja dat zeg ik toch1!!

pi_52917881
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:05 schreef Devano het volgende:
- KNIP -
Ziet er mooi uit, dan krijg je wel een indrukwekkende tribune. Al is het wel enorm hoog. Zelf zou ik liever het goed verdeeld krijgen.
pi_52933844
Schaars heeft gisteren een helft gespeeld en alles was ok! Goed om te horen.

Vandaag de nieuwe plannen van Scheringa, ik ben benieuwd!
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:28:12 #273
55709 Stereotomy
pi_52934384
quote:
Toiletten betaald van transfergeld Koevermans

het bestuur van de amateurclub Excelsior'20 zal deze week de champagnefles hebben geopend toen bekend werd dat Koevermans de overstap ging maken van AZ naar PSV.

De genoemde amateurclub streek namelijk een bedrag op van 270.000 doordat Koevermans ooit zijn carriere daar begon. De club heeft nu al bekend gemaakt dat een deel van het geld gebruikt zal gaan worden voor de bouw van nieuwe toiletten in het clubhuis. Tevens zal er een groot gedeelte gestopt worden in de jeugdopleiding van de club.

Bron: Soccerplaza
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:46:50 #274
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_52934878
Leuk bedragje voor zo'n amateurclub.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_52935017
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Worden dat met goud afgewerkte wc's ofzo?
pi_52936758
verplichte buscombi naar Cambuur, tering de tering, die leuke wedstrijd in de 1e divisie destijds zijn ze dus nog niet vergeten daar :s
  dinsdag 4 september 2007 @ 13:43:45 #277
55709 Stereotomy
pi_52937005
Voor mijn tijd (ik ben een gloryhunter, vandaar) maar leg eens uit?
pi_52937355
gezellig knokpartijtje toen, in de regen. Ging behoorlijk los. Is alweer tijdje geleden hoor. Eens kijken of ik er iets over kan vinden
pi_52937459
hier een klein beetje het verhaal erbij

God, wat was Teletekst toen spannend zeg
pi_52937556
ja..... fryslan boppe, stoelen naar je koppe... vlak voor tijd van 2-0 achter naar 2-2, ging toen om promotie naar de eredivisie.
Ze zijn met dat stadion nog wel n tijdje bezig geweest, Cambuur deed ook leuk mee toen
pi_52939701
Mocht AZ rond de winterstop getroffen worden door een blessuregolf, dan kan de club Rogier Molhoek terughalen naar Alkmaar. Deze clausule is opgenomen in het éénjarige huurcontract dat AZ met NAC Breda afsloot.

"Alleen onder die voorwaarde konden wij Molhoek naar Breda halen", verklaart NAC-directeur Earnest Stewart in BN De Stem. Molhoek werd twee jaar geleden door AZ als talent binnengehaald, maar kwam vervolgens bar weinig aan spelen toe: 18 competitieduels, waarvan de meeste als invaller

Technisch directeur Marcel Brands blijft desondanks gecharmeerd van de 26-jarige middenvelder. “Molhoek is een op en top prof. Fysiek sterk, veelzijdig én gezegend met een functionele techniek. Bij AZ had hij de pech dat er veel concurrentie is op het middenveld. Maar de keren dát Molhoek meedeed, deed hij het naar behoren. Ik sluit niet uit dat hij hier ooit als vaste waarde terugkeert."
pi_52942492
'AZ heeft de ambitie een prijs te winnen'

Nu de transfermarkt tot aan de winterstop is gesloten heeft AZ de doelstelling voor het huidige seizoen bekendgemaakt. Voorzitter Dirk Scheringa deed dinsdag tijdens een persconferentie de plannen uit de doeken.

'We gaan meestrijden om een prijs te winnen, en we hebben geduld waar die prijs valt', aldus de AZ-preses. 'De ambitie is uiteraard een prijs te winnen, maar ambitie is natuurlijk iets anders dan een doelstelling. We doen alles stapje voor stapje.'

Scheringa had zijn woorden met zorg gekozen, want hij vertelde zich ervan bewust te zijn dat zijn woorden dit seizoen nog vaak herhaald zullen worden. De voorzitter maakte tevens de plannen voor de toekomst kenbaar.

'In de toekomst willen we ons versterken met Nederlandse spelers, talenten en gevestigde namen. En als die hier niet voor handen zijn kiezen we voor buitenlanders. Daar hoort bij dat we sterke scouts en een sterke jeugdopleiding hebben.'

Ook buiten het sportieve vlak blijft AZ aan de weg timmeren. De Alkmaarse club wil het stadion uitbreiden naar veertigduizend plaatsen en heeft bij de gemeente het verzoek neergelegd om maximaal zestigduizend vierkante meter kantoorruime nabij het stadion te bouwen
  dinsdag 4 september 2007 @ 20:10:34 #283
55709 Stereotomy
pi_52943157
Ambitie, investeren in de toekomst, talenten aantrekken en jeugd laten doorstromen
pi_52943221
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ambitie, investeren in de toekomst, talenten aantrekken en jeugd laten doorstromen
Ik ben er ook over te spreken, tis weer eens wat anders dan eens in de 2 jaar landskampioen..
Maar hij had wel wat gedurfter gemogen van mij.
Dus volgend jaar een beker/schaal... maar dan krijg je natuurlijk weer de opmerking dat AZ een grote bek heeft!
pi_52943265
Denk dat met Alves de doelstelling wel iets scherper was geweest
  dinsdag 4 september 2007 @ 20:17:19 #286
55709 Stereotomy
pi_52943326
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:14 schreef MaxPower het volgende:
Denk dat met Alves de doelstelling wel iets scherper was geweest
Ben eigenlijk wel benieuwd: hoe kijken jullie (Heerenveen supporters) nu eigenlijk tegen hem aan? Zijn jullie hem zat of gaan jullie hem weer knuffelen als hij weer gaat scoren?
pi_52943539
50% denkt het eerste, 50% het tweede...
  dinsdag 4 september 2007 @ 20:27:13 #288
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52943604
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:24 schreef MaxPower het volgende:
50% denkt het eerste, 50% het tweede...
100% juicht als hij scoort.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52953993
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:27 schreef DarkShine het volgende:

[..]

100% juicht als hij scoort.
Ik weet wel zeker van niet...
Al zal dat wel na een goal of 3/4 afzakken, maar reken er maar niet op dat iedereen zal juichen bij zijn eerste doepluntje.
  woensdag 5 september 2007 @ 09:48:42 #290
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52954050
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:46 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker van niet...
Al zal dat wel na een goal of 3/4 afzakken, maar reken er maar niet op dat iedereen zal juichen bij zijn eerste doepluntje.
Ze juichen welliswaar niet voor Alves maar wel voor hun club.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52954612
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:48 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ze juichen welliswaar niet voor Alves maar wel voor hun club.
Klopt.
pi_52955809
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:38 schreef fuckbuddy het volgende:
'AZ heeft de ambitie een prijs te winnen'

Nu de transfermarkt tot aan de winterstop is gesloten heeft AZ de doelstelling voor het huidige seizoen bekendgemaakt. Voorzitter Dirk Scheringa deed dinsdag tijdens een persconferentie de plannen uit de doeken.

'We gaan meestrijden om een prijs te winnen, en we hebben geduld waar die prijs valt', aldus de AZ-preses. 'De ambitie is uiteraard een prijs te winnen, maar ambitie is natuurlijk iets anders dan een doelstelling. We doen alles stapje voor stapje.'

Scheringa had zijn woorden met zorg gekozen, want hij vertelde zich ervan bewust te zijn dat zijn woorden dit seizoen nog vaak herhaald zullen worden. De voorzitter maakte tevens de plannen voor de toekomst kenbaar.

'In de toekomst willen we ons versterken met Nederlandse spelers, talenten en gevestigde namen. En als die hier niet voor handen zijn kiezen we voor buitenlanders. Daar hoort bij dat we sterke scouts en een sterke jeugdopleiding hebben.'

Ook buiten het sportieve vlak blijft AZ aan de weg timmeren. De Alkmaarse club wil het stadion uitbreiden naar veertigduizend plaatsen en heeft bij de gemeente het verzoek neergelegd om maximaal zestigduizend vierkante meter kantoorruime nabij het stadion te bouwen
Beetje vaag.. een prijs
pi_52955979
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:10 schreef Chadi het volgende:

[..]

Beetje vaag.. een prijs
Lekker makkelijk! Dan kan men je ook niets verwijten..
pi_52956051
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:18 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Lekker makkelijk! Dan kan men je ook niets verwijten..
Van Gaal wil gewoon het kampioenschap. En ik vind dat gezien het voetbal wel terecht. Als AZ dit jaar niets scoort is het denk ik heel snel over en uit met AZ en dat zou zonde zijn.
  woensdag 5 september 2007 @ 11:27:17 #295
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52956203
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:21 schreef Chadi het volgende:

[..]

Van Gaal wil gewoon het kampioenschap. En ik vind dat gezien het voetbal wel terecht. Als AZ dit jaar niets scoort is het denk ik heel snel over en uit met AZ en dat zou zonde mooi zijn.
Planning:
-
pi_52956443
van Gaal krijgt het kampioenschap dit jaar. En natuurlijk wilt ie dat, hij is de beste trainer van Nederland en hij verdient het zeker. AZ ook, al is het alleen maar om aan de grote clubs te laten zien dat AZ daadwerkelijk wel een topclub is.

@DS,

Goed om je weer terug te zien!
pi_52956511
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:36 schreef fuckbuddy het volgende:
van Gaal krijgt het kampioenschap dit jaar. En natuurlijk wilt ie dat, hij is de beste trainer van Nederland en hij verdient het zeker. AZ ook, al is het alleen maar om aan de grote clubs te laten zien dat AZ daadwerkelijk wel een topclub is.

@DS,

Goed om je weer terug te zien!
Nou dat is nog maar te zien hoor. Je levert een hoop punten in met het vertrek van Koevermans. Ik denk dat heel veel mensen bij AZ zich daar vreselijk in vergissen.
pi_52957039
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou dat is nog maar te zien hoor. Je levert een hoop punten in met het vertrek van Koevermans. Ik denk dat heel veel mensen bij AZ zich daar vreselijk in vergissen.
Die was ook wel een beetje cynisch mijn opmerking.
Tuurlijk zullen we het merken dat Koevermans vertrokken is, maar ik denk dat de nieuwe aankopen en de spelers die weer blessure vrij zijn van een gelijk al dan niet hoger niveau zijn dan vorig seizoen.
Debèlè is nog beter en zijn spel met Ari samen is uitstekend te noemen, het middenveld is naar mijn mening een van de allerbeste van de competitie. Martens-Cziommer-de Zeeuw- Augustien.
En met Obdam-Donk-Jaliens heb je ook zekerheid, ik heb nog steeds twijfels over Steinsson.

Nee qua selectie en speelwijze heb ik er het volste vertrouwen in om dit jaar zeer hoge ogen te gooien naar de titel. Ik denk dat het ook zo is dat in het verleden de top3 het altijd uitmaakte en daarom men er vanuit gaat dat het wel 1 van de 3 MOET worden...

We zullen zien..
  woensdag 5 september 2007 @ 12:10:51 #299
55709 Stereotomy
pi_52957236
Men moet ook niet vergeten dat die massa's doelpunten van vorig jaar het kampioenschap niet haalden. Veel scoren is niet het devies, maar constant presteren, ook aan het einde van het seizoen. Die monsterscores heb je niet nodig, je hebt een puntje meer nodig dan de nummer 2 aan het eind van het seizoen. En ik denk dat dat met deze selectie beter gaat dan vorig jaar.

Uiteraard kun je dan zeggen dat je wel moet scoren om te winnen, en dat is ook zo. Maar het is nu niet net als wat in de sensatie-media gesuggereert wordt, dat AZ nooit meer scoort. Dat is onzin natuurlijk. Monsterscores zullen wat minder voorkomen, het belangrijkste is dat er aan het eind van het seizoen ook gepresteerd wordt.
pi_52957312
Heb je misschien een lijstje met goasl die hij heeft gemaakt en hoe belangrijkd ie waren. Weet je meteen of ze allemaal de 7-1 waren of de 1-0 of 1-1 of 2-1
  woensdag 5 september 2007 @ 12:17:06 #301
55709 Stereotomy
pi_52957396
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:14 schreef Chadi het volgende:
Heb je misschien een lijstje met goasl die hij heeft gemaakt en hoe belangrijkd ie waren. Weet je meteen of ze allemaal de 7-1 waren of de 1-0 of 1-1 of 2-1
Helaas geen lijstje

Uit mijn hoofd scoorde Koef heel vaak tegen mindere teams. En als pinchhitter zeker tegen belangrijke teams (2-3 PSV) en Newcastle (2-2).

Maar in de UEFA Cup bijvoorbeeld, was Arveladze veel productiever.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')