Je enige argument is: "Hij heeft er 22 ingelegd en DUS verdient hij sowieso ongeacht de anderen een basisplaats". Wtfquote:Op maandag 3 september 2007 13:02 schreef Chadi het volgende:
Hallo ik weet niet of je het door hebt maar als je er 22 inlegt dan heb je toch aardig bewezen dat je kan presteren. En bovendien wist V.Gaal niet eens wie er kwamen.. dus op voorhand kreeg hij te horen dat hij sowieso niet hoefde te rekenen op een basisplaats no matter hoe goed hij was...of beter gezegd no matter hoe slecht die anderen waren die aangetrokken zouden worden.
Hij wilde best wel op de bank zitten als de anderen maar beter waren dan hem en hem een eerlijke kans werd gegund.
Enige??quote:Op maandag 3 september 2007 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je enige argument is: "Hij heeft er 22 ingelegd en DUS verdient hij sowieso ongeacht de anderen een basisplaats". WtfKomop zeg, hij is als pinchhitter gehaald en nu is meneer te goed voor die rol, omdat hij 1 seizoen in de eredivisie goed gepresteerd heeft, en dan nog voornamelijk de eerste helft van het seizoen. Hij had ook mentaliteit kunnen laten zien door te zeggen van: ok, als ik zo goed ben, dan kom ik toch wel in die basis. En als hij bij AZ gebleven was met die mentaliteit, dan was dat ook gewoon gebeurd.
Maar hij is mentaal gewoon zwakker dan wat je nodig hebt in een topspits, en dat kan ook een reden zijn om hem niet meer op te stellen. Wat een watje, komop, als je zo'n berg salaris krijgt, dan mag je ook wel werken voor je geld hoor, in plaats van meteen te janken dat je met 22 doelpunten DUS recht hebt op een basisplaats.
Sinouh heeft het beste keepers-gemiddelde van alle AZ-keepers gehaald vorig jaar. Waarom heeft hij dan geen basisplaats? Het draait om zoveel meer dan alleen de cijfers.![]()
Nu spreek je jezelf tegen in één bericht: Als Pelle en Ari niet goed blijken te zijn, denk je niet dat Koef gewoon naast Dembele had gestaan over een wedstrijdje of 3-5? Je doet net alsof hij neverdenooitniet meer in de basis zou kunnen staan. Twee berichten eerder heb ik nog het voorbeeld gegeven van vorig jaar: Dembele zou naast Arveladze in de basis komen te spelen, maar omdat Koef veel beter speelde, kwam hij in de basis.quote:Op maandag 3 september 2007 13:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Enige??Daar wordt je als spits op afgerekend. En die aankopen van AZ zijn zo geweldig.. Pelle en ari.. gut
En jij draait het hier om
HIj eiste geen basisplaats maar wilde een kans op een basisplaats. Dat zijn 2 totaal verschillende dingen.
Ik zie hem bijna iedere week spelen, (Vak B) maar dat zegt toch geen ene reet over de kwaliteiten beoordelen van een speler? Je ziet het zelfs beter op tv. Bijna omdat ik 9 van de 10 thuis wedstrijden wel zie en ongeveer 40% van de uitwedstrijden en dan gebeurd het af en toe wel eens dat ik iets mis.quote:Op maandag 3 september 2007 13:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En als van Gaal hem dan expres op de bank laat zitten en zelfs op de tribune zet tijdens de wedstrijd tegen Vitesse dan lijkt mij het helemaal duidelijk.
Maar goed, jij ziet hem iedere week spelen dus jij zal het wel weten. Ownee wacht, je hebt geen eens een seizoenkaart.
Hij was bedoeld voor Stereo btwquote:Op maandag 3 september 2007 14:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik zie hem bijna iedere week spelen, (Vak B) maar dat zegt toch geen ene reet over de kwaliteiten beoordelen van een speler? Je ziet het zelfs beter op tv. Bijna omdat ik 9 van de 10 thuis wedstrijden wel zie en ongeveer 40% van de uitwedstrijden en dan gebeurd het af en toe wel eens dat ik iets mis.
Hakje Steinsson was ik net "bier" halen bijv, en in het stadion heb je geen herhaling.
de reden waarom van Gaal hem op de bank/tribune zet is doodnormaal.
Waarom wordt Lindenbergh naar het 2e gestuurd bij Ajax? Omdat HtC hem gaat opstellen voor de wedstrijd? Nope...... dus kan je maar beter duidelijk zijn naar een speler toe, en helemaal als ie die speler zelf heeft aangegeven om te willen vertrekken bij de club.
Ik had deze speler niet eens meer op de bank gezet, je moet je focussen en keihard werken, dan moet je in dit soort gevallen soms wel eens een harde klootzak zijn.
Ziet er mooi uit, dan krijg je wel een indrukwekkende tribune. Al is het wel enorm hoog. Zelf zou ik liever het goed verdeeld krijgen.quote:Op maandag 3 september 2007 13:05 schreef Devano het volgende:
- KNIP -
quote:Toiletten betaald van transfergeld Koevermans
het bestuur van de amateurclub Excelsior'20 zal deze week de champagnefles hebben geopend toen bekend werd dat Koevermans de overstap ging maken van AZ naar PSV.
De genoemde amateurclub streek namelijk een bedrag op van 270.000 doordat Koevermans ooit zijn carriere daar begon. De club heeft nu al bekend gemaakt dat een deel van het geld gebruikt zal gaan worden voor de bouw van nieuwe toiletten in het clubhuis. Tevens zal er een groot gedeelte gestopt worden in de jeugdopleiding van de club.
Bron: Soccerplaza
Ik ben er ook over te spreken, tis weer eens wat anders dan eens in de 2 jaar landskampioen..quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:10 schreef Stereotomy het volgende:Ambitie, investeren in de toekomst, talenten aantrekken en jeugd laten doorstromen
Ben eigenlijk wel benieuwd: hoe kijken jullie (Heerenveen supporters) nu eigenlijk tegen hem aan? Zijn jullie hem zat of gaan jullie hem weer knuffelen als hij weer gaat scoren?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:14 schreef MaxPower het volgende:
Denk dat met Alves de doelstelling wel iets scherper was geweest
100% juicht als hij scoort.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:24 schreef MaxPower het volgende:
50% denkt het eerste, 50% het tweede...
Ik weet wel zeker van niet...quote:
Ze juichen welliswaar niet voor Alves maar wel voor hun club.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:46 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet...
Al zal dat wel na een goal of 3/4 afzakken, maar reken er maar niet op dat iedereen zal juichen bij zijn eerste doepluntje.
Klopt.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ze juichen welliswaar niet voor Alves maar wel voor hun club.
Beetje vaag.. een prijsquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:38 schreef fuckbuddy het volgende:
'AZ heeft de ambitie een prijs te winnen'
Nu de transfermarkt tot aan de winterstop is gesloten heeft AZ de doelstelling voor het huidige seizoen bekendgemaakt. Voorzitter Dirk Scheringa deed dinsdag tijdens een persconferentie de plannen uit de doeken.
'We gaan meestrijden om een prijs te winnen, en we hebben geduld waar die prijs valt', aldus de AZ-preses. 'De ambitie is uiteraard een prijs te winnen, maar ambitie is natuurlijk iets anders dan een doelstelling. We doen alles stapje voor stapje.'
Scheringa had zijn woorden met zorg gekozen, want hij vertelde zich ervan bewust te zijn dat zijn woorden dit seizoen nog vaak herhaald zullen worden. De voorzitter maakte tevens de plannen voor de toekomst kenbaar.
'In de toekomst willen we ons versterken met Nederlandse spelers, talenten en gevestigde namen. En als die hier niet voor handen zijn kiezen we voor buitenlanders. Daar hoort bij dat we sterke scouts en een sterke jeugdopleiding hebben.'
Ook buiten het sportieve vlak blijft AZ aan de weg timmeren. De Alkmaarse club wil het stadion uitbreiden naar veertigduizend plaatsen en heeft bij de gemeente het verzoek neergelegd om maximaal zestigduizend vierkante meter kantoorruime nabij het stadion te bouwen
Lekker makkelijk! Dan kan men je ook niets verwijten..quote:
Van Gaal wil gewoon het kampioenschap. En ik vind dat gezien het voetbal wel terecht. Als AZ dit jaar niets scoort is het denk ik heel snel over en uit met AZ en dat zou zonde zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:18 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Lekker makkelijk! Dan kan men je ook niets verwijten..
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Van Gaal wil gewoon het kampioenschap. En ik vind dat gezien het voetbal wel terecht. Als AZ dit jaar niets scoort is het denk ik heel snel over en uit met AZ en dat zou zonde mooi zijn.
Nou dat is nog maar te zien hoor. Je levert een hoop punten in met het vertrek van Koevermans. Ik denk dat heel veel mensen bij AZ zich daar vreselijk in vergissen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:36 schreef fuckbuddy het volgende:
van Gaal krijgt het kampioenschap dit jaar. En natuurlijk wilt ie dat, hij is de beste trainer van Nederland en hij verdient het zeker. AZ ook, al is het alleen maar om aan de grote clubs te laten zien dat AZ daadwerkelijk wel een topclub is.
@DS,
Goed om je weer terug te zien!
Die was ook wel een beetje cynisch mijn opmerking.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou dat is nog maar te zien hoor. Je levert een hoop punten in met het vertrek van Koevermans. Ik denk dat heel veel mensen bij AZ zich daar vreselijk in vergissen.
Helaas geen lijstjequote:Op woensdag 5 september 2007 12:14 schreef Chadi het volgende:
Heb je misschien een lijstje met goasl die hij heeft gemaakt en hoe belangrijkd ie waren. Weet je meteen of ze allemaal de 7-1 waren of de 1-0 of 1-1 of 2-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |